abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:30:28 #76
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22540707
Ik heb net met mijn vriend besloten dat als hij ook maar een klein beetje vooruit gegaan is we niet naar de dierenarts gaan morgen. Zijn kansen worden wel steeds minder en daar zijn we ons van bewust maar aangezien het nog helemaal niet 100% duidelijk wat hij heeft willen wij niet zo maar ons beste vriendje en familielid willen laten inslapen.
Dit lijkt ons aanvaardbaar omdat hij geen pijnsymptomen heeft.
Proud Powerpauper
pi_22540904
En een MRI scan laten doen, is dat wat???

Dat kan bij de uithof(universiteit) in utrecht, dan kan je zien of hij wat in zijn kop heeft en zo ja wat.....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:42:48 #78
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22541107
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:36 schreef erodome het volgende:
En een MRI scan laten doen, is dat wat???

Dat kan bij de uithof(universiteit) in utrecht, dan kan je zien of hij wat in zijn kop heeft en zo ja wat.....
Hij kan op het moment geen narcose aan, hij is te verzwakt, en een reis kan al helemaal niet...
Proud Powerpauper
pi_22541159
Pfffffffffff, wat verschrikkelijk voor jullie, ik kan me die onzekerheid nog heel goed voor de geest halen.....

Heel veel sterkte meid!!!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:47:06 #80
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22541228
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:44 schreef erodome het volgende:
Pfffffffffff, wat verschrikkelijk voor jullie, ik kan me die onzekerheid nog heel goed voor de geest halen.....

Heel veel sterkte meid!!!!!!!!!
Dank je. Ik blijf hoop houden ook al is dat erg moeilijk als je hem af en toe ziet.
Proud Powerpauper
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:59:24 #81
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_22541603
Sterkte nuek... ik hoop met je mee.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 10 oktober 2004 @ 23:50:14 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_22544410
Nuek, ik vind dit echt ontzettend klote voor jou en je poezebeest en ik hoop echt voor je dat hij het toch nog haalt. Poezekinderen blijven toch bijna echte kinderen voor een poezenliefhebber.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_22544541
Vreselijk Nuek
Ik hoop echt dat ie niet opgeeft!!!!!!
pi_22544641
Dat klinkt niet best, Nuek.
Misschien kan de DA toch nog iets betekenen...

Wederom veel sterkte met jullie lieverd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 11 oktober 2004 @ 00:05:41 #85
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22544753
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 23:50 schreef SEMTEX het volgende:
Nuek, ik vind dit echt ontzettend klote voor jou en je poezebeest en ik hoop echt voor je dat hij het toch nog haalt. Poezekinderen blijven toch bijna echte kinderen voor een poezenliefhebber.
Hier ben ik het helemaal met je eens. Hij's nu 9,5 jaar en al die tijd was ie er voor mij. Ik ging met hem op kamers en hij verhuisde overal met me mee en was er gewoon altijd voor een knuffel of een aai over zijn buik. Altijd ook op mijn slaapkamer bovenop de dekens of 's nachts uit het raam kijkend (en als het koud was kroop ie wel eens stiekem bij me onder de dekens ). Zijn geluiden zitten me in mijn hoofd geweven. Als ik het keukenraam uit kijk verwacht ik dat hij er voor springt en miauwt dat ie binnen wil komen... Of ik verwacht een miauwtje op de trap dat ie de woonkamer in wil... en dat gebeurt allemaal niet. Normaal zit hij hier naast me als ik achter de pc zit. Soms moest ik hem aan de kant drukken omdat hij niet ophield met kopjes geven.
Dingen die zo gewoon leken te zijn staan me nu als heel bijzonder bij...
Proud Powerpauper
  maandag 11 oktober 2004 @ 00:54:48 #86
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22545857
Hij eet in ieder geval wel
Proud Powerpauper
  maandag 11 oktober 2004 @ 10:42:55 #87
27929 piere
doe mij maar bier
pi_22549240
en hoe gaat het met je kat? ik hoop al wat beter?
fok you ja!
pi_22549352
Nuek, wat verschrikkelijk

poezekinderen zijn idd gewoon je kinderen, en alle dingetjes waar je zo aan gewend bent geraakt en die zoveel voor je betekenen ineens missen door ziekte, afwezigheid of erger is verschrikkelijk...

heel veel sterkte voor het beestje.....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 oktober 2004 @ 10:52:49 #89
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22549410
Ik heb het idee dat hij nu ietsje pietsje rustiger in zijn koppie is. Hij is niet meer zo aan het zenuwtrekken en ook kwijlt hij op het moment niet. Hij heeft net wel goed gedronken en hopelijk eet hij vandaag ook weer een beetje.
Proud Powerpauper
  maandag 11 oktober 2004 @ 11:06:48 #90
27929 piere
doe mij maar bier
pi_22549668
verwen hem maar lekker met verse kip of vis ofzo (als hij daarvan houdt natuurlijk)
en knuffel hem ook maar extra veel
succes!
fok you ja!
pi_22549740
Goed nieuws, Nuek!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_22549869
Gelukkig dat het beter gaat Nuek, het komt goed!!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 11 oktober 2004 @ 11:39:59 #93
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22550214
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 11:06 schreef piere het volgende:
verwen hem maar lekker met verse kip of vis ofzo (als hij daarvan houdt natuurlijk)
en knuffel hem ook maar extra veel
succes!
Hij kan alleen meer half vloeibaar voedsel eten. Beetje dunne pate etc... Zijn bekkie is volgens mij een beetje pijnlijk en met slikken heeft ie ook moeite.
Knuffelen kan echt niet Hij weet niet zo goed wat er om hem heen gebeurt en heeft nogal een psychologische knauw gehad dus hij reageert af en toe heel schrikachtig of gaat grommen van ongemak... Moeilijk te bepalen wat hij nou wel prettig vindt maar duidelijk is het wel wanneer hij alleen wil zijn.
Proud Powerpauper
  maandag 11 oktober 2004 @ 11:44:55 #94
27929 piere
doe mij maar bier
pi_22550325
zorg dan maar dat ie een lekker warm stil plekje heeft.
vis kan je trouwens heel fijn stampen, voor die beesten van mij haal ik wel eens koolvisfilet, dat kan je bijna net zo fijn krijgen als pate. misschien is het een idee? en pate is misschien wat plakkerig waardoor hij last krijgt bij het slikken?
fok you ja!
  maandag 11 oktober 2004 @ 11:53:27 #95
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_22550489
Wat een verhaal ... sterkte meid ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  maandag 11 oktober 2004 @ 11:59:55 #96
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22550610
Ik heb net de dierenarts gebeld en het gehad over de 'vooruitgang'. Het woord 'euthanasie' is maar even uit ons boekje geschrapt
Proud Powerpauper
pi_22550791
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 11:59 schreef Nuek het volgende:
Ik heb net de dierenarts gebeld en het gehad over de 'vooruitgang'. Het woord 'euthanasie' is maar even uit ons boekje geschrapt
Het heeft heel veel tijd nodig????

*duimt*
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2004 @ 16:18:23 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22555549
nuek, ik had vroeger een kat, niet doerak uit mijn eigen topic, maar een zwarte, wimpy genaamd.
hij is een paar maanden geleden op 15jarige leeftijd ingeslapen.
een jaar of 5 geleden vond ik hem onderaan de trap, verlamd en hij deed heel raar met zijn kop.
een bliksembezoek bij de dierenarts leverde op dat hij een hersenbloeding had gekregen met als gevolg dat zijn ogenzenuwen aangetast waren, hij was doof geworden en hij was eenzijdig verlamd. ook liet hij alles lopen. Dagelijks zijn we bij de dierenarts geweest en het kwam op een gegeven moment zo ver dat ik moest kiezen: of nog een keer een nieuwe behandeling proberen, of het dier laten inslapen. Ik vond dat hij zijn kans verdiend had en besloot dat ik hem dus nog een kans wilde geven, als die niet zou helpen zou ik hem laten inslapen.
het is een enorm lang traject geweest. wekelijkse prikken en tabletkuren met antistollingsmiddelen.
maar het resultaat mocht er wezen. uiteindelijk was hij niet blind en kon hij zelfs weer lopen. weliswaar liep op een manier dat je dacht dat hij elk moment om kon vallen (en dat gebeurde ook wel eens ) en er was iets in zijn geheugen niet helemaal goed meer. hij vergat iedere keer dat hij al gegeten had en bleef dus om eten vragen. hij is dus op den duur behoorlijk uitgedijt van slanke zwarte kat tot een aandemaatzijnde theemuts. maar hij was zooooo lief
Ik hoop dat het met jouw kat ook weer goed komt. misschien niet meer de oude kat zoals hij was, maar in ieder geval op een voor het dier aanvaardbare manier.
veel succes
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2004 @ 16:24:44 #99
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22555689
ik heb er trouwens nooit aan kunnen wennen dat hij doof was. hij had nogal de neiging om zich te verstoppen en ja, roepen om te weten waar hij zit, heeft dan heel weinig resultaat.
ook is hij een keer door vreemden van straat gevist omdat ze dachten dattie aangereden was. hij is toen afgevoerd per dierenambulance naar een dierenarts, waar ik hem nog net op kon halen voordat ze hem gingen onderzoeken. want ze vonden wel dat hij heel vreemd liep (ja duh, dat deedtie al 5 jaar)_O-
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:24:54 #100
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22559329
Hij lijkt toch nu te reageren op mijn binnenkomst en vertrek. Het gehoor werkt volgens mij een beetje en zijn ogen ook. Van dichtbij ziet hij niets. Ik kan gek doen wat ik wil maar daar reageert hij niet op. Veraf met groot licht/donker contrast daarentegen wel. Hij volgt het min of meer wel.

En weer heeft hij een beetje gegeten en gedronken. *Jubelstemming!!!*

Ik denk dat hij nu pas, na al die dagen, een beetje tot rust komt. Voor het eerst weer gezien dat hij zijn ogen dichtdoet. Dagenlang heeft hij met heel grote ogen rond zitten kijken en nu is dat opeens voorbij. Lijkt mij ook vooruitgang.
Ik mag hem ook weer aanraken en kriebelen zonder dat hij gromt of zich wegtrekt. Weer een vooruitgangetje.

Het is nog lang niet goed met hem en hij zou zo maar weer een attack kunnen krijgen (epilepsie als je het mij vraagt) maar ik begin nu toch echt een beetje te geloven dat hij het gaat halen en dat ik nog een tijdje van hem mag genieten.
Proud Powerpauper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')