In die makkelijke pakken..........quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:06 schreef Zander het volgende:
"Boeboe, baba: hopjes, vanille en chocola."
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Beleef de dag van je leven in de Fle-vo-hof
Ik hou van lekker anders, lekker fris!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:34 schreef Summoner het volgende:
"Ik hou van fris! Ik hou van anders!"
is dat niet : ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker anders lekker fris, ik hou van bruin, ik hou van wit, ik hou van brood waar ?fris? op zit. Dus als je ???? op tafel zet, ??? is lekker frisse sandwichspread.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:34 schreef Summoner het volgende:
"Ik hou van fris! Ik hou van anders!"
Pasta! Hazelnoten pasta!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:40 schreef Stuart het volgende:
Duo Penotti, twee kleuren in een potti![]()
Ah ja, met die blote meisjes in de douche. Wat toch spannend altijd, intensief kijken of je ook ergens een tepel kon bespeuren.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:44 schreef Falco het volgende:
"Zo in me sas met Badedas!"
Hockeymeisjes onder de douchequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:53 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ah ja, met die blote meisjes in de douche. Wat toch spannend altijd, intensief kijken of je ook ergens een tepel kon bespeuren.![]()
Volgens mij van Choq chocolademelk? dat meisje wat danste in de huiskamer, op tafel enzo. En later is het ook nog gebruikt voor een vlekverwijderaar (shout!), dacht ik dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:54 schreef Falco het volgende:
"Hey you wanna make me shout! lalalala ofzo"
Waarvan was dit ook al weer?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:50 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Bóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóónduelle! de verrassende groente van vandaag!
ofzoiets
Volgens mij was die van Chocomel en ze danste op 'Think' (van Aretha Franklin uit de Blues Brothers)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:17 schreef TearSong het volgende:
[..]
Volgens mij van Choq chocolademelk? dat meisje wat danste in de huiskamer, op tafel enzo. En later is het ook nog gebruikt voor een vlekverwijderaar (shout!), dacht ik dan.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:06 schreef Zander het volgende:
"Boeboe, baba: hopjes, vanille en chocola."
In dezelfde categorie:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:50 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Bóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóónduelle! de lekkere groente van vandaag!
ofzoiets
Die is zooo ergquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:22 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb een man, een zoon en een hond,
Ze doen vaak gek maar dat is gezond,
en dan weet ik het gelukkig niet meer, het was een of ander wasmiddel
Indesit!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:48 schreef N.icka het volgende:
Alles wat je ziet , in de.....?
... een boot, een vliegtuig of een trein,quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:34 schreef SevenWonders het volgende:
Met lego kun je alles maken....
Dat is 'm.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:46 schreef HeyFreak het volgende:
Ik hou van lekker fris. Ik hou van lekker anders.
Ik hou van lekker anders, lekker fris.
Ik hou van bruin. Ik hou van wit,
ik hou van brood waar fris op zit.
Dus wat ik steeds op tafel zet,
is lekkere, frisse sandwich spread.
Bruin en witquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:40 schreef Stuart het volgende:
Duo Penotti, twee kleuren in een potti![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |