Dat zou kunnen, maar ik kan me voor sommige CL-wedstrijden ook herinneren dat ze al weken van te voren worden geopend.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
Is het misschien niet een idee om wedstrijdtopics pas een week van te voren toe te staan?
Tis een mooie OP van jojomen,niets op aan te merken maar de wedstrijd is pas over 2 weken,wordt een beetje een boeltje als je voor elke wedstrijd 2 weken van te voren al een topic gaat openen denk ik
Is ook wel maar vindt het een beetje overdreven,hetzelfde geldt overigens voor Juventus v ajaxquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik kan me voor sommige CL-wedstrijden ook herinneren dat ze al weken van te voren worden geopend.
Op zich zie ik er geen kwaad in, als er nu nog geen interesse leeft voor een wedstrijd, zakt ie vanzelf een beetje weg en kan ie tegen de tijd van de wedstrijd weer omhoog gehaald worden?
ja hoor maar ik heb geen tijdquote:Op woensdag 10 november 2004 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Beste Modjes, er zijn een aantal topics die volgens mij niet in voetbal horen. Kunnen ze naar onzin?![]()
Oh ja, joh?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Beste Modjes, er zijn een aantal topics die volgens mij niet in voetbal horen. Kunnen ze naar onzin?![]()
jij bent toch ook geen mod meer?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor maar ik heb geen tijd
nee dat is waarquote:Op woensdag 10 november 2004 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent toch ook geen mod meer?
meer een blauwe user nuquote:Op woensdag 10 november 2004 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat is waar
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:17 schreef Nyluzzz het volgende:
Dit is echt bagger Hoeveel wc's zijn er in jullie thuisstadion?
Zoiets hoort hier niet thuis
de Duitse Liga Bokal al aan het kijken hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 20:35 schreef Burner2000 het volgende:
He Mitt dat wordt dus o.a. de duitse BundesLiga volgen.
VBL? Wat is er gaande?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:32 schreef rubbereend het volgende:
users van buiten VBL die in AT hebben gekeken moeten zich rot geschrokken zijn
quote:
Ach ja, na de rustpauze weer verderquote:Op woensdag 10 november 2004 20:42 schreef golfer het volgende:
Tering, 81 slotjes achter elkaar in VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |