Mij best, alleen krijgen die geen aparte felicitatietopics in VBL, dat doen we alleen voor onze vaste VBL-users.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
Mag ik ook beroemde voetballers toevoegen Golfer? Da's wel leuk, kan je kijken of je je verjaardag deelt.
Die mogelijkheid heb ik maar even uitgevinkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef VoreG het volgende:
Golfer je krijgt een mailtje als iemand jarig is, dat gaat leuk worden met al die voetballers erin.
Maar hoe weet je dan dat de VBL-users jarig zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik maar even uitgevinkt.
Gewoon elke dag even kijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef VoreG het volgende:
Maar hoe weet je dan dat de VBL-users jarig zijn?
Je hebt het over beroemde, moet ik Diego Armando Maradona zelf invoerenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
Mag ik ook beroemde voetballers toevoegen Golfer? Da's wel leuk, kan je kijken of je je verjaardag deelt.
hier ook !!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:37 schreef VoreG het volgende:
Toegevoegd
Ik met Hasselbankquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Toegevoegd
Ik ben trouwens gelijk met Zidane jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |