Waar slaat dat nou opquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:05 schreef robh het volgende:
Ah. Dat was het.
Mên, ik schrok me de pleuris. Wat een gore klootzakken, die piloten![]()
Ja, wat dacht je zelf, Einstein? Ik vind het niet normaal dat piloten boven de stad flink gasgeven. Dat hadden ze best boven Friesland kunnen doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:13 schreef vdo28 het volgende:
Waar slaat dat nou op
Je kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:19 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je zelf, Einstein? Ik vind het niet normaal dat piloten boven de stad flink gasgeven. Dat hadden ze best boven Friesland kunnen doen.
Ze zullen aandelen in een glas bedrijf gehad hebben. Maar eerlijk is eerlijk goede actie. Tijdens 911 had de VS maar vier gevechts vliegtuigen voor dit soort acties in de lucht. Waarvan drie zonder wapens.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:19 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je zelf, Einstein? Ik vind het niet normaal dat piloten boven de stad flink gasgeven. Dat hadden ze best boven Friesland kunnen doen.
Ooit oefenden ze bij/boven het ijsselmeer. Daar wij er vlak naast woonden schrokken wij wel toen ie door de geluidsbarriere heen beukte vlak boven ons hoofd. De kopjes vlogen uit de kastjes, maar raar genoeg bleven alle ramen heel. Wat een dreun was dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:22 schreef vdo28 het volgende:
Deze keer niet, maar ik weet dat het nogal een klap geeft.
Maar ze deden het echt niet met opzet hoor...
Als ze dat niet gedaan hadden en hij was in een flatgebouw gevlogen zeurden we hier nou andersomquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:25 schreef cyber_rebel het volgende:
Waarom sturen ze er meteen straaljagers op af? De kans dat het van een vijandelijk gezinde natie afkomstig is is nihil.
Waar moet een groep terroristen in vredesnaam een militaire vliegtuig vandaan halen? En waar laten ze zon ding opstijgen???quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:28 schreef vdo28 het volgende:
Als ze dat niet gedaan hadden en hij was in een flatgebouw gevlogen zeurden we hier nou andersom
Je zou denken dat een leger zenuwachtiger wordt van een onbekend militair vliegend object dan van een burger vliegtuig...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:36 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Waar moet een groep terroristen in vredesnaam een militaire vliegtuig vandaan halen? En waar laten ze zon ding opstijgen???![]()
Als het nou om een gewone vliegtuig ging dat zich verdacht gedroeg kon ik het nog begrijpen maar dit komt op mij erg paniekerig over.
Lijkt me niet dat terroristen een militaire vliegtuig gebruiken, das wel erg overduidelijk. En dan er zeker 'allah ahkbar' op spuitenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:41 schreef blieblie het volgende:
Je zou denken dat een leger zenuwachtiger wordt van een onbekend militair vliegend object dan van een burger vliegtuig...
Times are changing.
Mooi lijkt me wel wat een vliegtuig te hebbenquote:En trouwens, in Nederland loop je zowat zonder problemen een militaire basis op, dus heel erg moeilijk moet het niet zijn. Een vliegtuig jatten.
TT pagina 101, NOS of RTL.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:47 schreef vdo28 het volgende:
bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |