Ja dat vermoeden had ik ook al.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je krijgt alles wat je op de foto's in de OP ziet
![]()
O MIJN NEUKENDE GOD!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Als het nou een Evil Dead kettingzaag met daarin alle Evil Dead dvd's en als bonus Within The Woods zou zijn dan had ik al wat meer interesse.
Jij kunt ook echt van elk topic een Bruce topic maken hequote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
O MIJN NEUKENDE GOD!!!
DAT ZOU GEIL ZIJN!!!
Met een originele standy uit de videoboer van '84 [afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig wel jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Jij kunt ook echt van elk topic een Bruce topic maken he
Niet?quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:47 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
ik zou hem niet HIER kopen
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:47 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
ik zou hem niet HIER kopen
![]()
Ja, ok, maar de buy it now price is 300 pond...quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:14 schreef Hare het volgende:
Hoezo niet dan? Is een zo goed als nieuwe alien head. Dvd's nooit gezien, verder alles precies zoals ie nieuw is, alleen alles is dus opengemaakt.
Enneh, die in V&A en op ebay is dezelfde
Zolang het er voor betaald wordtquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ja, ok, maar de buy it now price is 300 pond...
![]()
Je kunt het bijgeleverde Kubrick poppetje in je anus stoppen. Ook geil!quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:49 schreef MikeyMo het volgende:
pijpt dat ding je ook voor dat geld?
daar gebruiken we toch allemaal jou vriendinnetje voorquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:49 schreef MikeyMo het volgende:
pijpt dat ding je ook voor dat geld?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:18 schreef AntiChrist het volgende:
daar gebruiken we toch allemaal jou vriendinnetje voor
ben singlequote:Op maandag 11 oktober 2004 22:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
daar gebruiken we toch allemaal jou vriendinnetje voor
Duidelijkquote:Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
... dat Alien Head ding is echt het lelijkste wat ik in m'n hele leven heb gezien. M'n ogen doen pijn als ik een plaatje zie van dat misbaksel.
meeloperquote:Op maandag 22 november 2004 20:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
*doet met Tom mee*
Wat een afgrijselijk lelijk stuk plastic zeg. Bah.
En nog heel erg gaylord ook!! Lelijke sissy kopquote:Op maandag 22 november 2004 20:54 schreef AntiChrist het volgende:
Tering zeg wat een lelijk ding is dat... echt het allerlelijkste wat ik in heel mn leven heb gezien...
juist vertel het ze Hare, u go girl!!!quote:Op maandag 22 november 2004 21:51 schreef Hare het volgende:
[..]
En nog heel erg gaylord ook!! Lelijke sissy kop
quote:Op maandag 22 november 2004 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wees nou eerlijk. Een fatsoenlijke winkel zou je geld bijgeven als je dat ding maar alsjeblieft mee naar huis zou nemen.
En nog zou ik 'm dan laten staan.
quote:Op maandag 22 november 2004 23:04 schreef AntiChrist het volgende:
nee je moet met een shandinela (wie de hell dat ook mag wezen) avatar op fok! gaan zitten.....
het blijft een kwestie van smaak, als je nou ook nog goede argumenten had waarom het lelijk is... maar dat zit er blijkbaar niet in. maar ja je kunt niet alles hebben in je leven, ben blij dat er mensen zijn zoals jou met verstand van zaken en een shandinela avatar
quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:22 schreef Hare het volgende:
1. Heb je hem in het echt gezien? Zo ja, ga door naar 2. Zo nee, ga door naar 3.
2. Noem eens 3 dingen wat er niet mooi aan is.
3.Jou neem ik dus niet meer serieus
Altijd leuk om ff offtopic te gaan maar ik heb dit topic juist geopend om hier lekker te kunnen ouweteringhoeren over dat mooi/lelijke ding...quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:30 schreef detulp050 het volgende:
Nog maar even compleet offtopic: voor een giftset (of whatever the name is) is het een indrukwekkend, origineel en groot ding. Dus dat is een pluspunt. Als ik dan kijk naar de vorm en de kleur dan vind hem juist niet mooi. Ja, het heeft alles met de film te maken, maar het straalt iets aggressiefs uit, een soort boe-man effect. Als er nou een Pamela Anderson Giftset uit zou komen (op reallife formaat) met de mogelijkheid om er DVD in te doen (), dan zou ik hem misschien als mooi classificeren, maar andere vinden haar juist weer niet mooi
Altijd leuk, argumenteren waarom iets mooi is
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:42 schreef kinky_queen het volgende:
nope, maar ik hou hem in de gaten voor je en zal het hier posten
![]()
Hey, thanks!quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Weakling, hij is NU 375 $ op Ebay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |