Dat is geen enkel argument. Soms zegt een koe best veel. Bovendien was de bewuste post van Lord_Vetinari waar het een reactie op was ook gewoon blijven staan.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:04 schreef Alicey het volgende:
[waarom is mijn reactie aan het begin van het (als C&H bedoeld) topic verwijderd]
Omdat het alleen een koe was.
Ik vind van wel.quote:
Nog veelzeggender kan zijn om met woorden te reageren, en dan nog het liefst on-topic ook. Ook dat laatste ontbrak er een beetje aan.quote:Soms zegt een koe best veel.
quote:Bovendien was de bewuste post van Lord_Vetinari waar het een reactie op was ook gewoon blijven staan.
Ja wanneer eigenlijk welquote:Op donderdag 9 december 2004 20:39 schreef Alicey het volgende:
De post van Lord Vetinari voegde net zo min iets toe aan de topic.
Ik moet inderdaad zeggen dat het moeilijk is om het principe van relativiteit bij te krijgen...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:47 schreef Maethor het volgende:
Ik ben in mn laatste posts een beetje cynisch tegen Rude geweest, maar mijns inziens verdient ie dat. Hij heeft een bord voor zn kop. En Alicey... ook DionysuZ is inmiddels vrij gefrustreerd![]()
Ik ben met je eens dat het zeker niet in de topic over de relativiteitstheorie past. Ik heb een reactie in de betreffende topic geplaatst, en denk dat dat voorlopig voldoende is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Oud_student het volgende:
In het topic over de relatieviteitstheorie, gaat "vrijemening" nu voor de zoveelste keer zijn theorie
behandelen. Nu is er net een topic over het opzetten van topics over theorieën verschenen.
Hier worden eisen gesteld. Maar dezelfde eisen worden niet gesteld als de theorie in een ander topic aan de orde wordt gesteld. Dit kan toch niet de bedoeling zijn ??
Voor de goede orde: ik gun "vrijmening" zijn vrije mening, maar als hij zijn theorie toch wil behandelen, moet hij dit dan in andere topics doen ?
De reden is dat dit een discussie-forum is waar wordt gediscussierd over o.a. wetenschap. Dit houdt in dat er een zekere wisselwerking is waarbij iemand een post plaatst, een ander er op reageert, en daar volgt dan weer reactie op etc.quote:Beste alicey, waarom mag ik geen topics meer starten? Ik doe toch niemand pijn en ik dwing niemand om te reageren...
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 13 december 2004 16:29 schreef vrijemening het volgende:
Als het allemaal onzin was wat ik zei, dan had er nooit iemand gereageert.
Er staan nog een aantal posts die door jou niet beantwoord zijn welke jouw theorien weerleggen. Het aantal van deze posts is niet op 2 handen te tellen. Hoe komt het dat je die hebt gemist?quote:Ook jullie zijn niet bij machte om mijn idee goed te weerleggen net als dat ik jullie ideeen soms ook "nog" niet zo goed kan weerleggen.
Wanneer je ook daadwerkelijk ingaat op kritiek die je voor je kiezen krijgt. Dat lijkt echter bij jou te ontbreken : Je gaat niet in op kriitische posts.quote:Mijn theorie is nog niet volledig en heeft inderdaad nogal wat haken en ogen. d.m.v discussie kan ik mijn theorie verbeteren en verder uitwerken.
Die uitlatingen verdienen wat mij betreft zeker niet de schoonheidsprijs inderdaad. Laten we het er op houden dat niet iedereen evenveel geduld heeft.quote:Het is jammer dat je de discussie niet openlaat. Ik begrijp niet dat sommige mij voor mongool mogen uitmaken terwijl ik iedereen netjes behandel.
Hetgene wat ik vind dat je "fout" "doet" is dat je kritische posts stelselmatig negeert. Hierdoor is het geen discussie meer te noemen, maar is het eigenlijk een monoloog van jou. Wanneer je daadwerkelijk wilt discussieren, zul je ook in moeten gaan op kritische noten. Zoals gezegd staan er hiervan nog tientallen open. Wanneer je bereid bent op dezen in te gaan ben je welkom om het onderwerp voort te zetten.quote:Wat doe ik fout? Behalve dan dat ik aan de tafelpoten van de relativiteitstheorie begin te zagen.
Wanneer die persoon wetenschap wil bedrijven, zal hij inderdaad moeten begrijpen waarom de aarde als plat wordt beschouwd, en zal hij een verklaring moeten bieden waarom dat dan zo lijkt. Ook zal die persoon een verklaring moeten vinden voor alle theorien die gebaseerd zijn op een platte aarde en die blijken te kloppen. Tot slot zal die persoon een voorspelling moeten doen welke nog niet door een andere theorie wordt voorspeld, die te controleren is. Ook zullen alle eerder gedane voorspellingen die correct bleken correct moeten blijken bij een ronde aarde.quote:Moest de eerste persoon die dacht dat de aarde rond was ook eerst begrijpen waarom hij tot dan toe plat was?
ik had het inderdaad ff gehad met rudequote:Op donderdag 9 december 2004 21:47 schreef Maethor het volgende:
Ik ben in mn laatste posts een beetje cynisch tegen Rude geweest, maar mijns inziens verdient ie dat. Hij heeft een bord voor zn kop. En Alicey... ook DionysuZ is inmiddels vrij gefrustreerd![]()
Mee eensch. Dat is iets waar ik zelf iets minder goed in ben.quote:Op maandag 13 december 2004 16:39 schreef DionysuZ het volgende:
Ik moet wel even vermelden dat rude wel altijd netjes is gebleven, nooit is gaan flamen etc. en ook soms op de posts in is gegaan. Dat vind ik wel een pluspunt die voor rude spreekt, ook al begrijpt hij vanalles verkeerd.
De aarde is rond... als n pannekoek!!quote:Op maandag 13 december 2004 16:38 schreef Alicey het volgende:
Zeggen dat de aarde rond is is 1, het bewijzen is nog een heel ander verhaal.
Klets niet zo, dat antwoord is wel gegeven. Dat weet ik zeker, omdat ik het antwoord zelf heb gegeven. Maar dat ontken je dus?quote:Op maandag 13 december 2004 17:25 schreef vrijemening het volgende:
...
Ik heb zelf op het internet gezocht en kon eigenlijk geen informatie vinden waarom er voor 60 sec in een minuut is gekozen. Het schijnt dat niemand het echt weet. Graag had ik daar een discussie over gestart.
Wij zijn prima in staat om jouw ideeen te weerleggen. Jij gelooft dat echter niet. Da's prima, maar dan is de discussie over. Zoals ik al zei, jij wilt de natuur een logica opleggen, terwijl de natuur jou juist een logica oplegt.quote:Rude:
Ook jullie zijn niet bij machte om mijn idee goed te weerleggen net als dat ik jullie ideeen soms ook "nog" niet zo goed kan weerleggen
Dat is ook een probleem met jou: jij schijnt niet alle posts te lezen. Het antwoord (het komt waarschijnlijk van het 60-tallige telsysteem van de oude Babyloniërs) is wel gegeven. Zo ook met de relativiteitdiscussie. Komen we met een goed tegenargument, negeer je het gewoon. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 13 december 2004 17:25 schreef vrijemening het volgende:
Helaas wou niemand ( op een enkeling na) hier serieus op in gaan. Ik heb zelf op het internet gezocht en kon eigenlijk geen informatie vinden waarom er voor 60 sec in een minuut is gekozen. Het schijnt dat niemand het echt weet. Graag had ik daar een discussie over gestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |