Interesting. Waar en wat zit erin?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb trouwens mijn Francois Ozon -box binnen
Kijk! Dat is nog eens leuk meegenomen!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja je moet nooit meteen alles prijsgeven in je eerste post he. Dat is dodelijk voor een forum.
Als je via die link van dvdcompare de link volgt naar een lijst met veranderingen van de DC tov de theatrical cut, kun je onderaan nog een review aanklikken die een interessante vergelijking geeft over de originele film en de DC. Schijnt toch wel een andere ervaring te zijn. (voorruit, hier is ie). Ik heb zelf de originele R1 nog, maar ik denk nog over de DC. Wel een minder mooi hoesje...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:45 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze specs van http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2543 hebt?
De info die zij over de A-film versie hebben klopt namelijk niet.
Zij hebben het over de eerste versie die A-film heeft uitgebracht van D.D.
De tweede release heeft bijvoorbeeld wel de 20 geknipte scènes erop staan.
Kiek moar: http://www.tiscali.nl/content/article/centedvd/468269.htm (yeah yeah, I know: zelbevlekking!)
Wat bedoel je nou met tvp?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:55 schreef MikeyMo het volgende:
wat een mooie OP![]()
*kuch tvp kuch
Wat is er dan mee?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Vandaag binnen: The Nightmare Before Christmas R1 Canada (Denk nl. niet dat ze de hoes in Amerika zelf verkracht hebben...)
coolquote:
plaatje op DVDsoon ziet er anders uit:quote:
Oe. Wat zal die mooi staan naast mijn Nightmare on Elmstreet box.quote:
nee, dat komt omdat Paramount de rechten van 1 - 8 heeft. New Line Cinema heeft de rechten van Jason goes to hell, Jason X en Freddy vs Jasonquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:44 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Oe. Wat zal die mooi staan naast mijn Nightmare on Elmstreet box.
-edit: oh het zijn niet eens alle films tot nu toe. -
ik kan geen foto er van maken want ik zit nog op mijn werk en het is ook op mijn werk geleverdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
maak er eens een foto van aub
Dus NLC heeft nu wel de rechten op het gebruik van het karakter, maar niet de rechten op de naam? Of iets dergelijks.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, dat komt omdat Paramount de rechten van 1 - 8 heeft. New Line Cinema heeft de rechten van Jason goes to hell, Jason X en Freddy vs Jason
NLC mag vreemd genoeg ook niet de naam "Friday the 13th" gebruiken
info@newlinecinema.comquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:08 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dus NLC heeft nu wel de rechten op het gebruik van het karakter, maar niet de rechten op de naam? Of iets dergelijks.
Wat hebben ze dan in godsnaam voor wazige deal met Paramount gesloten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |