jaja, en dat vind je erg hequote:Op zondag 17 oktober 2004 23:52 schreef Plengel het volgende:
test
[edit]Sorry voor dit ongemak, maar het forum doet hier een beetje vreemd. Ik zal morgen een nieuwe DVD kopen en het hier posten, om het goed te maken.[/edit]
Maar dan nog, je blijft die kutstickertjes van de videotheek houdenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:48 schreef Smots het volgende:
In de categorie "ach, het is een ex-rental dus het kost geen drol":
-Paycheck
-My Big Fat Greek Wedding
-Love Actually
-Intolerable Cruelty
(ik heb overigens wel even heel goed gecheckt of de discs er goed uitzagen)
tja dat heb je metquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:11 schreef Tackleberry het volgende:
Kill Bill: Volume 2
[afbeelding]
Gelukkig hebben ze deze keer weer aan de slipcase gedacht, anders was het natuurlijk geen gezicht: Deel 1 mét en deel 2 zónder slipcase.
Overigens zie ik de term 'limiteded edition' niet echt terugkomen in deze uitgave, behalve dat ze er een slipcase omheen hebben gedaan... (geldt natuurlijk ook voor volume 1)
I don't care. Die stickertjes zie je toch niet in beeld.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar dan nog, je blijft die kutstickertjes van de videotheek houden![]()
Bij Hare is het style over substance, zelfs de meest waardeloze prutfilm koopt ie nog als er maar een geil giftsetje omheen zit oidquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:12 schreef Smots het volgende:
[..]
I don't care. Die stickertjes zie je toch niet in beeld.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bij Hare is het style over substance, zelfs de meest waardeloze prutfilm koopt ie nog als er maar een geil giftsetje omheen zit oid
van wel 2 titelsquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:34 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sure, en ga jij je maar weer lekker afrukken boven je Steven Seagal collectie![]()
genoeg om je mee af te rukkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
van wel 2 titels :')
een van de dvd's ind e dvd speler, een hoesje in de ene hand, een hoesje in de andere hand, om de lul klemmen en sjorren maarquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:58 schreef sioux_ het volgende:
[..]
genoeg om je mee af te rukkenviezerik!
Zie, je weet al precies hoe het moetquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een van de dvd's ind e dvd speler, een hoesje in de ene hand, een hoesje in de andere hand, om de lul klemmen en sjorren maar
Ik heb me in weten te houden vandaag en niks gekocht. Moest het eventjes laten aangezien vrijdag de nieuwe 2DVD + 2CD van Queen uitkomt en dat ik die sowieso ga halen. Hoogstwaarschijnlijk zit daar ook nog een andere DVD bij. Vrijdag wordt die post dus opgevuld.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:52 schreef Plengel het volgende:
test
[edit]Sorry voor dit ongemak, maar het forum doet hier een beetje vreemd. Ik zal morgen een nieuwe DVD kopen en het hier posten, om het goed te maken.[/edit]
die is idd best groot ja, groter dan dat ik had verwacht. en best mooiquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:51 schreef Tokus het volgende:
Onlangs kwam m'n oversized Transformers koekjestrommel (met seizoen 1 erin) binnen
Met John Ratzenberger!!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:06 schreef De_Schaduw het volgende:
Vandaag:
en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |