Modjes komen niet buiten..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef Space-Chinees het volgende:
Meer blauw op straat
idd, ze moeten achter de comp wegquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef Space-Chinees het volgende:
Meer blauw op straat
jongens, normaal doen... daar heb je er weer een. Misschien gaat ie zo weer koffie halen ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
Moeilijk want daar ben ik nu blauw.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef lurf_doctor het volgende:
zoek een ander forum
of stencils kopiërenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jongens, normaal doen... daar heb je er weer een. Misschien gaat ie zo weer koffie halen ofzo
Dat werd net voor me gehaald.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jongens, normaal doen... daar heb je er weer een. Misschien gaat ie zo weer koffie halen ofzo
Auw auw mijn ogenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
joah, maar ik seizoen 1 al een keer los gekocht toen hij nog door een andere maatschappij werd uitgegeven. Ik heb seizoen 2 ook helemaal reeds. Ik wacht enkel totdat de Seizoen 3 & 4 box in waarde daaltquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat werd net voor me gehaald.
Moet ik een stukje FAQ quoten anders? Gewoon voor het beeld?
heb je trouwens die Transformers season 1 & 2 tin gezien?
het staat je beeeeeldig Frenkie, het kleurt ook zo mooi bij je avatar en blauw is nou eenmaal gewoon dé kleur deze herfst. echt helemaal top!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:21 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind dat het mij goed staat
sub]kleurtechnisch dan[/sub]
Dan moet jij er nodig in gaan postenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:26 schreef Dirkh het volgende:
Wil het blauw even uit dit topic verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |