Wat heel snood is (en waar ze nóóit acher zullen komen) is dan een woord kiezen dat je in de topictitels verstopt. "Gebruikelijk" bijvoorbeeld. Dan krijg je titels als "Gebruikelijk zijn ze hier" en "het is niet ongebruikelijk dat" etc.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:05 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn duivelse plan voor een toffe reeks:
- Elk topic een nieuwe reeksnaam om de modjes te misleiden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi, ik ben PP, ik zoek GPDers
Of we gebruiken gewoon leestekens ipv woorden, die we in de TT verstoppen. Een paar apestaartjes, ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat heel snood is (en waar ze nóóit acher zullen komen) is dan een woord kiezen dat je in de topictitels verstopt. "Gebruikelijk" bijvoorbeeld. Dan krijg je titels als "Gebruikelijk zijn ze hier" en "het is niet ongebruikelijk dat" etc.
Heel sluw.
Alles op zijn tijdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:05 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn duivelse plan voor een toffe reeks:
- Elk topic een nieuwe reeksnaam om de modjes te misleiden.
- Intelligent discussieren over actuele onderwerpen.
- Plannen maken om Tsjaad te veroveren.
Die sla ik gewoon over, dude.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd. Zie eerst Libie maar eens binnen te komen.
Je troepen moeten toch door eén land heen trekken, druiloor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Die sla ik gewoon over, dude.
verschijngingen zijn sowieso erg interessant.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Mijn reeks gaat overigens over de razendinteressante verschijngingen bodemerosie & strookverkavilng.
In tegenstelling totquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
verschijngingen zijn sowieso erg interessant. [afbeelding]
Precies.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In tegenstelling totverschijningen
Ik hoef niks.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je troepen moeten toch door eén land heen trekken, druiloor.
Dan ga je toch lekker Bhutan ofzo veroveren, hardleerse huilert.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:38 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik hoef niks.
* muurjunky spreekt in de microfoon in: Bupatih, en luistert het afquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoi, ik ben Bupatih
En ik wil graag een reeks over mijzelf en over Bupatih.
Ji luistert naar de naam Bupatih en beschikt over het vermogen om mijn naam goed te spellen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:00 schreef muurjunky het volgende:
[..]
* Bupatih spreekt in de microfoon in: Bupatih, en luistert het af
en ik kan je naam goed spellen, butihpa![]()
Ik verover liever Spitsbergen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker Bhutan ofzo veroveren, hardleerse huilert.
In Bhutan heb je ook genoeg spitse bergen. En kevers. Vooral veel kevers.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:45 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik verover liever Spitsbergen.
En Trabantjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In Bhutan heb je ook genoeg spitse bergen. En kevers. Vooral veel kevers.
En spleetogen. Die mot ik niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In Bhutan heb je ook genoeg spitse bergen. En kevers. Vooral veel kevers.
Jij zei negersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:15 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En spleetogen. Die mot ik niet.
En toen bedacht ik me dat Bhutan niet in Afrika lag.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij zei negers
Sta je daar in de Sahara : "Goh ik wist niet dat die Himalaya zo laag wasquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En toen bedacht ik me dat Bhutan niet in Afrika lag.
En die sherpa's zien er ook nogal onprofessioneel uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Sta je daar in de Sahara : "Goh ik wist niet dat die Himalaya zo laag was"
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Sta je daar in de Sahara : "Goh ik wist niet dat die Himalaya zo laag was"
Als je hem eens IRL zou kennen....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mên, kun je misschien ook een keer één minuut niet grappig zijn?
Ken je hem in het echtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:38 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Als je hem eens IRL zou kennen....
Hij is overrated, man.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je hem in het echt<---Zie je mij knielen voor jou
Daar wil ik wel lurken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoi, ik ben NiteSpeed.
Ben jij die actieve poster die onder begeleiding van zelfgemaakte foto's illustreert hoe haar gespreide kut eruit ziet, dan mag jij in mijn reeks posten!
Interesses: Gespreide kutjes.
Nietes. Dat zal die nooit zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:41 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Hij is overrated, man.
You guessed my middle namequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:41 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Hij is overrated, man.
Wat win ik?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
You guessed my middle name
Een meet & greet met mijquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:05 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Wat win ik?
Dit gaat dé reeks worden, ik voel het.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoi, ik ben NiteSpeed.
Ben jij die actieve poster die onder begeleiding van zelfgemaakte foto's illustreert hoe haar gespreide kut eruit ziet, dan mag jij in mijn reeks posten!
Interesses: Gespreide kutjes.
Dan kan ik je eindelijk in het echt zien!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een meet & greet met mij![]()
http://forum.fok.nl/topic/611751quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:09 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dit gaat dé reeks worden, ik voel het.
Kun jij met je vrouwelijke charmes dan ook slotjes ongedaan maken?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:58 schreef Silmarwen het volgende:
Hoi ik ben Silmarwen
Ik wil graag een reeks over roddels achter de schermen, sex, kleding, bier en bier.
Ben jij een leuke user of modje die nergens over wilt fokken, maar zich stierlijk verveelt dan zoek ik JOU! Kom "gezellig" meeposten.
Voordeel: ik ben de vriendin van de man die anti reeksen is en slotjes heeft
Lig je 's avonds lekker onder de dekens:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Kun jij met je vrouwelijke charmes dan ook slotjes ongedaan maken?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Lig je 's avonds lekker onder de dekens:
"Nee Knut! Ik een slotje, jij ook een slotje!"
Jongens, starten maarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:10 schreef yvonne het volgende:
Reeks die nieteens een reeks was,
opgehevene
verveel me,
ONZ is niks
, ONZ is ruk, het deugt niet, alle reeksen mogen weer,
Game on
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Kun jij met je vrouwelijke charmes dan ook slotjes ongedaan maken?![]()
Doe es beter je best, of wou je beweren dat je die knul van je niet onder de duim kunt houden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee
Weet je hoe groot hij isquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Doe es beter je best, of wou je beweren dat je die knul van je niet onder de duim kunt houden.
Da's allemaal uiterlijk vertoon. Hij heeft vast een heel klein hartje. onder anderequote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Weet je hoe groot hij is
NEENquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Da's allemaal uiterlijk vertoon. Hij heeft vast een heel klein hartje. onder andere
Proest.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:10 schreef Renmaestro het volgende:
Dan kan ik je eindelijk in het echt zien!
En je een handtekening vragen!
Oh man, mijn leven heeft weer zin!
Dan moet je niet dít forum hebben ben ik bang.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Proest.![]()
ontopic: ik wil een lief, liever, liefst-reeks.
Met héél veel leuke en lieve plaatjes, en posts van alleen maar aardige, leuke en intelligente users.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:01 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dan moet je niet dít forum hebben ben ik bang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |