volgens de telegraafquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:41 schreef Man_Made_God het volgende:
Toch mooi dat de gemeentewerkers ze even uit het water hebben gehaald met een bootje. Lachen bericht trouwens.
En ach, de rest van de dag vrij is ook niet verkeerd!
quote:.... Voordat [assistentie] arriveerde, bracht een buurtbewoner ze met een bootje naar de kant
Een gemeentewerker heeft ze aan de kant gebracht.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:46 schreef coz het volgende:
[..]
volgens de telegraaf
[..]
Politie-auto te water in Stiens.quote:Plysje-auto te wetter yn Stiens, 5-10-2004
Yn Stiens is tiisdeitemoarn in auto fan de plysje yn it wetter bedarre. Twa aginten krigen in melding fan in ūngemak en joegen op 'e krusing nei Sint Anne ekstra gas. Dat betearde ferkeard; de
auto waard lānsearre troch in ferkears-heuvel en skeat tusken twa stopljochten troch it wetter yn.
Omstanners seagen de twa plysjes letter smokend op it dak fan 'e auto sitten. Mei-wurkers fan 'e gemeente hawwe it duo mei in boatsje droech nei de wāl brocht. De auto kin as ferlern beskōge wurde. De aginten krigen de rest fan 'e dei frij.
vind ik ook goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:47 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
Een gemeentewerker heeft ze aan de kant gebracht.
Ik denk dat het die agenten verder aars zal roesten maar wel leuk bericht.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:13 schreef ondeugend het volgende:
Geen beter vermaak als leedvermaak
Limburgsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
dat fries alleen
voor de rest wel humor![]()
dat ze er ook gewoon Sint Anne neerzetten.... klinkt wel heel platquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:30 schreef Dopke het volgende:
Plysje-auto te wetter yn Stiens, 5-10-2004
Yn Stiens is tiisdeitemoarn in auto fan de plysje yn it wetter bedarre. Twa aginten krigen in melding fan in ūngemak en joegen op 'e krusing nei Sint Anne ekstra gas. Dat betearde ferkeard; de
auto waard lānsearre troch in ferkears-heuvel en skeat tusken twa stopljochten troch it wetter yn.
Omstanners seagen de twa plysjes letter smokend op it dak fan 'e auto sitten. Mei-wurkers fan 'e gemeente hawwe it duo mei in boatsje droech nei de wāl brocht. De auto kin as ferlern beskōge wurde. De aginten krigen de rest fan 'e dei frij.
[afbeelding]
Bron: www.omropfryslan.nl
Ik zag het vanmorgen op 'omrop fryslan' en moest best wel lachen om deze situatie. In het kort, voor de niet-Frieschen: 2 agenten reden met hoge snelheid na een oproep over ene verkeersheuvel, raakten controle kwijt, vlogen door de berm het water in. Toen hulp kwam, stonden de zwaailampen en ruitewissers nog aan. De twee zaten op het dak een sigaret te roken.
Het staat niet in het nieuwsforum, omdat ik het hier meer toepasselijk vind.
Heeft iemand ook betere foto's of screens? Ik kon geen betere vinden, maar op TV warener wel betere foto's.
Ik ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:17 schreef GlobalUnderground het volgende:
Ik ben in Stiens geboren.
Alexxxxxquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:40 schreef Robertje het volgende:
WTF...wie kijkt er nu op omrop fryslan
Danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:13 schreef ondeugend het volgende:
Geen beter vermaak als leedvermaak
zow .. proefsgewijs in je topiclijst gedokenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:50 schreef Jyrun het volgende:
volgens mij is het een Zafira.
vins ze dat noch normaal?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:01 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
Limburgs![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |