Er zit een patch bij van Lionheart.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:39 schreef Djaser het volgende:
Die limited edtion is in kartonnen uitvoering zonder verder bonusmateriaal neem ik aan?
Hij heeft lang genoeg voortbestaanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:30 schreef Summoner het volgende:
Goh, een nieuwe Metalheads Unite. Rest in pieces, of fartness...
en dan had jij het nog over minder shit in het topicquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:11 schreef Seborik het volgende:
Ha, toch nog een fartgrap!
Malle Ed.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
en dan had jij het nog over minder shit in het topic
M'n favoriete nummers van Lionheart zijn Lionheart, Jack Tars en English Man'o'war.quote:Andere oudjes die bij voorbaad al geslaagd zijn waren onder andere Dallas 1 pm, Denim & Leather etc. Ik kan beter zeggen welke er niet gespeeld werden (onder andere Denim & Leather en Heavy Metal Thunder werden overgeslagen).
Line up:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:37 schreef GeFrenzy2 het volgende:
En wie gaat er hier nog meer naar het X-Mass Metalfest in Tilburg 18 December?
KLinkt goed. Hoeveel kost het?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:47 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Line up:
Marduk + Napalm Death+ Death Angel (USA) + Finntroll (FIN) + Vader (PL) + Black Dahlia Murder (USA) + Belphegor (A) + Dark Funeral (S) + Melechesh (IL) + Mystic Circle (D) + Ensiferum (FIN) + Scarve (F)
lol, ik wist wel dat je dat leuk zou vinden ..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:08 schreef Black_Tulip het volgende:
Finntroll en EnsiferumLijkt me alleen een beetje waardeloos om voor maar twee bands te gaan die ik allebei al gezien heb...
Dat vind ik persoonlijk zowiezo met Xmass fest, dat 9 van de 10 bands die er komen al 20 keer geweest zijn, hetzij op Xmassfest of tijdens reguliere concerten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:08 schreef Black_Tulip het volgende:
Finntroll en EnsiferumLijkt me alleen een beetje waardeloos om voor maar twee bands te gaan die ik allebei al gezien heb...
Wil jij gaan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lol, ik wist wel dat je dat leuk zou vinden ..
Hmmm, dit vind ik een beetje raar. Satyricon met iemand van Slipknot en Murderdolls. Een concept waar ik even aan moet wennen.quote:Joey Jordison joins Satyricon
On December 2nd Satyricon kick off their Second US Tour this year. The tour includes Slipknot drummer Joey Jordison playing drums for Satyricon. The never ending saga of Satyricon drummer Frost’s inability enter the US due to heightened homeland security has united Satyr and long time friend Joey Jordison for this three week run of dates. Satyr has questioned touring possibilities in the US, "Frost’s Visa to enter the States case has made everything extremely difficult for us and there have even been times I’ve thought to give up on touring America.” It is going to be a co-headlining tour with two other artists on the bill- to be announced! Satyr enthuses, “I`m just very glad that we have a new tour lined up. I think all of our fans stateside will agree that Satyricon deserve a better chance to establish the band and our style of music we believe in than, more so than we`ve had so far. I think our music, our effort and all the people who believe in Satyricon in the US want us to succeed and Joey Jordison is a good example of that. I never had to convince him that touring with Satyricon would be "cool". It was rather a question of overcoming the practical obstacles with Joey being a key member of a very successful band. His enthusiasm and skill is exactly what Satyricon needs to raise the spirit in the camp. I have looked for drummers over here and most of them are afraid they can`t match Frost`s level of drumming so they pull out before we even get started with them. Joey and I have spent a lot of time making sure he is well prepared; and it is nice to be able to fulfill the wishes of all the fans I talked to on the Morbid Angel tour who wanted to see us play in America. Satyricon is coming back!"
Zou die zijn masker nu inruilen voor corpsepaint?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:15 schreef Summoner het volgende:
[..]
Hmmm, dit vind ik een beetje raar. Satyricon met iemand van Slipknot en Murderdolls. Een concept waar ik even aan moet wennen.
Zou werkelijk geen gezicht zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:31 schreef mr_cucumber het volgende:
Zou die zijn masker nu inruilen voor corpsepaint?
Valt wel mee denk ik, hij heeft ook gewoon lang zwart haar, dan werkt corpse paint altijd wel. Alhoewel, als ik Tony Laureano live zag invallen bij Dimmu Borgir.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:15 schreef Summoner het volgende:
[..]
Zou werkelijk geen gezicht zijn.
Hij is een dwerg, en wat heeft hij nou ooit voor black metal betekend? Invallen voor Frostie oke, maar ga je geen imago aanmeten dat totaal niet bij je past. Kijk, het maakt mij verder niet uit, maar het verbaast me dat Satyr dit doet. Hiermee riskeert hij vervreemding van nog weer een deel van de Satyricon aanhang, het lijkt wel alsof hij het er om doet. Uit al die drummers uit de extreme metal scene die hij kent, kiest hij de drummer van Slipknot.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:38 schreef Yokozuna het volgende:
Valt wel mee denk ik, hij heeft ook gewoon lang zwart haar, dan werkt corpse paint altijd wel.
je weet ook dat het tegenwoordig erg lang kost om een werk-visum te regelen voor de VS, he? Dat is iets wat Frost sowieso niet krijgt blijkbaar, maar als dat voor een invaller geregeld moet worden duurt het dus ook nog altijd lang, en waarschijnlijk zou de tour dan niet op tijd beginnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:50 schreef Summoner het volgende:
Uit al die drummers uit de extreme metal scene die hij kent, kiest hij de drummer van Slipknot.
True, maar een band met de bekendheid en reputatie van Satyricon heeft zelfs qua Amerikaanse muzikanten een brede keuze. Ik had gewoon niet verwacht dat Joey gekozen werd.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:08 schreef Tokus het volgende:
je weet ook dat het tegenwoordig erg lang kost om een werk-visum te regelen voor de VS, he? Dat is iets wat Frost sowieso niet krijgt blijkbaar, maar als dat voor een invaller geregeld moet worden duurt het dus ook nog altijd lang, en waarschijnlijk zou de tour dan niet op tijd beginnen.
Nee, het is een kundig drummer. Ik zou het verder ook niet erg vinden om naar een show van Satyricon te gaan met Joey Jordison op drums, al vraag ik me wel af wat voor invloed het heeft op de sfeer die op het podium gezet wordt. De werelden van de labelbaas van Darkthrone en de drummer van Slipknot lijken alleen zo ver uit elkaar te liggen. Maar goed, zo blijkt maar weer, schijn bedriegt zo nu en dan.quote:Hij komt qua spel namelijk niks te kort.
Letterlijk zelfs.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:15 schreef Summoner het volgende:
[..]
Zou werkelijk geen gezicht zijn.
Frost drumt nu trouwens in 1349, een niet meer dan aardig blackmetal bandje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:50 schreef Summoner het volgende:
Ik zal Satyricon er niet minder goed om vinden, maar dit zal bij veel lui in het verkeerde keelgat schieten.
Hou eens op met editten Yoko. Nu hoef ik niet meer te reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
Frost drumt nu trouwens in 1349, een niet meer dan aardig blackmetal bandje.
Smartass.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:56 schreef Witchfynder het volgende:
Letterlijk zelfs.
Vergeleken met Satyricon, nietquote:Hou eens op met editten Yoko. Nu hoef ik niet meer te reageren. Alhoewel, 1349 is wel wat meer dan aardig naar mijn mening.
Frost heeft duidelijk wel een beter uithoudingsvermogen van z'n handen. Ik denk dat Joeyie het nog moeilijk gaat krijgen met bepaalde nummers als The scorn Torrent (supergoed!) van Rebel.quote:Hij komt qua spel namelijk niks te kort.
Granted.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:42 schreef Yokozuna het volgende:
Vergeleken met Satyricon, niet
Vond ik ook al...de muziek zelf lijkt meer op de achtergrond; ik vond zelf toen ik het eerste nummer van The Beast hoorde dat de zang er meer bovenuit steekt. terwijl bij vroegere albums (zoals Revelations en Litany) het allemaal wat beter op de plaats viel..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
De nieuwe Vader - The Beast valt een beetje tegen i.v.m. Revelations, de midtempo nummers zijn behoorlijk saai, en ze vallen nu wel erg in herhaling. Het kenmerkende zware drumgeluid is ook verdwenen.
Die lovende kritieken. Ik heb al een berg reacties gehoord van mensen die over de gehele plaat niet echt wisten wat ze er mee moesten zoals ik verwacht had overigens. Te experimenteel en te weinig rock volgens sommigen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:01 schreef Seborik het volgende:
Is er iemand die de nieuwe Pain of Salvation heeft gekocht?
Hij krijgt overal lovende kritieken en zelfs Mike Portnoy is er verliefd op.
Hij haalt veel inspiratie uit het werk van Escher zei hij in interviews, dat is soms wel te merken. Heb gemailed of ik ergens posters van die gast kan krijgen, hopen dat hij ooit reargeert. Bij de Etos hangen er wel enkele posters die hier op lijken, maar die zijn van Escherquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:29 schreef Summoner het volgende:
Veeeeeeeeeel mooier dan die van "Heretic".
Nou, ze speelden natuurlijk weer de bekende klassiekers, dus kon ik beter die nummers opnoemen die niet werden gespeeld. Dan weet je vast wel welke er dus wel gespeeld werdenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Malle Ed.
Kipman, ik begreep dit niet helemaal aan je concertreview:
Ja, okay, maar je zegt dat Denim & Leather gespeeld is, maar ook weer niet. Hoe kan Denim & Leather anders geslaagd zijn, wanneer het niet gespeeld is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:31 schreef Kipman het volgende:
[..]
Nou, ze speelden natuurlijk weer de bekende klassiekers, dus kon ik beter die nummers opnoemen die niet werden gespeeld. Dan weet je vast wel welke er dus wel gespeeld werden
dat is heel simpel, ik heb namelijk een foutje gemaakt. Ik had helemaal niet moeten zeggen dat Denim was gespeeld, want dat was dus niet zo! Ik hoop dat Tokus dit foutje even recht kan zetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, okay, maar je zegt dat Denim & Leather gespeeld is, maar ook weer niet. Hoe kan Denim & Leather anders geslaagd zijn, wanneer het niet gespeeld is?
fl!pneus was hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:31 schreef Summoner het volgende:
Ik heb eens een biertje gedronken met Kipman. En met hem in z'n auto rondgescheurd. Maar Ed, betast?!
Voor de volledigheid en flips dignity zeg ik er maar even bij dat hij dacht dat het het been van zijn dinnetje was en niet kipman.quote:
Bijna jammer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:40 schreef ThE_ED het volgende:
Voor de volledigheid en flips dignity zeg ik er maar even bij dat hij dacht dat het het been van zijn dinnetje was en niet kipman.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:37 schreef Djaser het volgende:
Nieuwe Saxon cd is volgens mij een groeiplaatje. De vergelijking met Helloween ontgaat me een beetj maar dat zal wel aan mij liggen. Ik vind de uitvoering erg mooi alleen de cover had wel ietje creatiever gekunt, maarja het is Saxon.
Geloof dat Hatebreed niet met die tour meegaat, tenminste zoiets hoorde ik gister.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:43 schreef Summoner het volgende:
Ehm ja dat is ook met Slayer, maar Mastodon gaat ook mee op die tour om te openen. Hatebreed is ook van de partij.
Nog steeds niet want ik ben er nog niet aan toe gekomen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:25 schreef Seborik het volgende:
Inmiddels heb je natuurlijk spijt van je gezever over WASP.
Ik zag daarstraks reclame op MTV voor een concert van Slipknot en Mastodon dat de Unholy Alliance heet (of zoiets) ? Moet dat niet Slipknot en Slayer zijn?
Eerst staat er even heel kort Slayer/Slipknot en dat verandert vrij snel in Slipknot/Mastodon. Maar alle drie de bands komen hoor en Hatebreed niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:45 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nog steeds niet want ik ben er nog niet aan toe gekomen.
Het is trouwens sowiese wel erg grappig dat in de vele reclames voor dat concert je alleen maar Slipknot ziet terwijl Slayer toch nog steeds de headliner is.
Die cover vind ik juist mooi. Het zal wel het wapen zijn van koning Leeuwenhart. lekker simpel, toch effectief.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:37 schreef Djaser het volgende:
Nieuwe Saxon cd is volgens mij een groeiplaatje. De vergelijking met Helloween ontgaat me een beetj maar dat zal wel aan mij liggen. Ik vind de uitvoering erg mooi alleen de cover had wel ietje creatiever gekunt, maarja het is Saxon.
Goh, ik vind juist dat het Saxon op z'n best is. Wij verschillen de laatste tijd wel van mening, valt me op. De nieuwe van Rhapsody vind ik weer middelmatig, maar die vind jij volgens mij weer prachtig. Ach, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:51 schreef Seborik het volgende:
Hup! Waar wacht je nog op, ga draaien! Die hoes valt live overigens best wel mee, de cd is niet zo heel goed voor Saxon. Ze kunnen echt véél beter.
Ik heb Saxon vorig jaar december in Hof ter Lo gezien waar Biff na een paar nummers de setlist wegpleurde en het publiek liet vragen om nummers. Vervolgens brak Paul Quinn één of twee snaren tijdens het spelen en ze gingen gewoon door. De sfeer zat er goed in, na elk nummer werd het Saxon-geschreeuw luider en luider. Tot slot toostte de band op het publiek met een fles rode wijn. Op het einde (na 3 uur rocken) wisten ze even niet meer wat te spelen, dus deden ze Princess of The Night nog maar een keer. Dat is voor mij Saxon op z'n best.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:18 schreef Kipman het volgende:
[..]
Goh, ik vind juist dat het Saxon op z'n best is. Wij verschillen de laatste tijd wel van mening, valt me op. De nieuwe van Rhapsody vind ik weer middelmatig, maar die vind jij volgens mij weer prachtig. Ach, smaken verschillen.
Ja, hij is heel mooi. Heb je ook al door het boekje gebladerd?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:29 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Seb. Ik heb vandaag die überversie van de nieuwe Rhapsody zien liggen. It'll soooooo be mine!
Hetn optreden was inderdaad niet saxon op z'n best. Maar ik denk dat ze het deze tour anders willen doen en eens voor de verandering met een vaste setlist spelen. Maar ik vond het nog altijd een erg leuk optreden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:46 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb Saxon vorig jaar december in Hof ter Lo gezien waar Biff na een paar nummers de setlist wegpleurde en het publiek liet vragen om nummers. Vervolgens brak Paul Quinn één of twee snaren tijdens het spelen en ze gingen gewoon door. De sfeer zat er goed in, na elk nummer werd het Saxon-geschreeuw luider en luider. Tot slot toostte de band op het publiek met een fles rode wijn. Op het einde (na 3 uur rocken) wisten ze even niet meer wat te spelen, dus deden ze Princess of The Night nog maar een keer. Dat is voor mij Saxon op z'n best.
Yep! ThE_ED en ik zijn onder de indruk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, hij is heel mooi. Heb je ook al door het boekje gebladerd?
valt wel mee vindik, dark funeral finntroll en marduk staan een stuk hoger in mn must see lijstje dan deze gasten, op 1349 na die had ik wel heel graag willen zien maar tis helaas t 1 of t ander.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:31 schreef mr_cucumber het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar hier kan het X-mass festival toch wel wat van leren qua programmering:
SAMAEL, ENTOMBED, UNLEASHED and SUFFOCATION are among the bands confirmed for the Arnhem Metal Meeting, set to take place Saturday, December 4 at Musis Sacrum in Arnhem, Netherlands. The complete list of bands schedueld to appear at the festival is as follows:
SAMAEL (SWI)
ENTOMBED (SWE)
UNLEASHED (SWE)
SUFFOCATION (USA)
1349 (NOR)
IMPALED NAZARENE (Fin)
DESASTER (GER)
GOD DETHRONED (NETH)
PRIMORDIAL (IRE)
GOREROTTED (UK)
INHUME (NETH)
HEIDEVOLK (NETH)
http://www.arnhemmetalmeeting.nl/
Tickets ¤ 27,50
¤ 35 aan de deur
Dat is inderdaad een gave schijf met dito cover/boekje.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, hij is heel mooi. Heb je ook al door het boekje gebladerd?
Dat is dan iets persoonlijks denk, aangezien de bands die je hierboven noemt in mijn ogen al veel te vaak op de verschillende Xmas fests gestaan hebben (en ik zowiezo niet zo van blackmetal houquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:16 schreef JanaX het volgende:
[..]
valt wel mee vindik, dark funeral finntroll en marduk staan een stuk hoger in mn must see lijstje dan deze gasten, op 1349 na die had ik wel heel graag willen zien maar tis helaas t 1 of t ander.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:05 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat is dan iets persoonlijks denk, aangezien de bands die je hierboven noemt in mijn ogen al veel te vaak op de verschillende Xmas fests gestaan hebben (en ik zowiezo niet zo van blackmetal hou)
Ik zie daarom liever bands als bv. Suffocation, Gorerotted, Primordial enz. bands die (recent) nog niet al te vaak langs zijn gekomen.
Zou tof zijn, kan je eindelijk dat biertje wat je nog kreeg van bij Explosions in the Sky 'cashen'quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:07 schreef Summoner het volgende:
Ik kan het niet garanderen. Maar ook niet uitsluiten. Lijkt me wel heel vet.
Hehe, het zou zeker tof zijn. Het is pas in december dus ik heb genoeg tijd om voorbereidingen te treffen, ik ga proberen er bij te zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:56 schreef mr_cucumber het volgende:
Zou tof zijn, kan je eindelijk dat biertje wat je nog kreeg van bij Explosions in the Sky 'cashen'
Ik ben een sluimerende geestquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:09 schreef ThE_ED het volgende:
jou heb ik lang niet meer gezien
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:08 schreef Graveland het volgende:
Nog 1 weekje en dan: Behemoth, Krisiun, Ragnarok en Incantation!
vraag me af of Els dat weetquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:08 schreef Graveland het volgende:
RAWR!
Hoi, trouwens
Ik schijn je nog een pilsje schuldig te zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:25 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ja.
OphiOOn komt misschien ook, dus dan is het helemaal feest.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:48 schreef Graveland het volgende:
Ik schijn je nog een pilsje schuldig te zijn.
Dus
Nondejuquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:18 schreef Summoner het volgende:
[..]
OphiOOn komt misschien ook, dus dan is het helemaal feest.
Slayer over een weekquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:08 schreef Graveland het volgende:
RAWR!
Hoi, trouwens
Yep. Review en interview binnenkort op het beste metal e-zine van nederland & beyond.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:06 schreef Yokozuna het volgende:
Extreem chaotische symphonische blackmetalHeb alleen een sampletje gehoord, iemand het hele album al gehoord?
Dat klopt, maarja... Je weetquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:20 schreef Summoner het volgende:
Lijkt me op zich best leuk ja, maar dan schrijf je hele korte reviews voor een blad waar je verder weinig invloed of hebt. Metalfan is veel gezelliger en er zit een stijgende lijn in. Het niveau wordt telkens hoger en er verschijnen meer recensies en interviews. Bij Aardschok? meh... te weinig aandacht voor de écht coole bands en qua extreme metal schrijven ze vaak over halfbakken bandjes ipv de echte innovatieve sjit.
Um...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:28 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Dat klopt, maarja... Je weet
Damn, Dani Filth, waar gaat het heen? Niet dat uiterlijk mij iets boeit bij een band (kwa oordeel), maar dit is wel maf voor een -deels- blackmetal zanger. Wel grappige foto trouwens, metalheads aan het puzzelen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:06 schreef Yokozuna het volgende:
conservatorium kerel
Ik ben nog wel eens 14 jarige gothics tegen gekomen die zijn evilheid geil vondenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:30 schreef mr_cucumber het volgende:
Hij lijkt een beetje op Axl Rose
Dit is zo nodig nog erger dan eerstquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik ben nog wel eens 14 jarige gothics tegen gekomen die zijn evilheid geil vonden
Oh?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Natuurlijke afkeer van gekregen (heh Daan)
Hey, oude geus!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh?
Erg trui plaatjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:28 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Dat klopt, maarja... Je weet
Damn, Dani Filth, waar gaat het heen? Niet dat uiterlijk mij iets boeit bij een band (kwa oordeel), maar dit is wel maf voor een -deels- blackmetal zanger. Wel grappige foto trouwens, metalheads aan het puzzelen
[afbeelding]
Wat dacht je van Blitzkrieg.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:39 schreef Djaser het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen wie het met NWOBHM-achtige nummer The Blitzkrieg heeft gemaakt?
Ja dat dacht ik al maar google leverde me weinig op.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat dacht je van Blitzkrieg.
Met dit soort volzinnen kan ik wel reviewer wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:19 schreef Witchfynder het volgende:
Mooie zin, ED..
Nee he, niet weer!quote:JUDAS PRIEST: New Album Pushed Back To February - Oct. 19, 2004
JUDAS PRIEST have once again postponed the release date of their new studio album — this time to February 1, 2005 (January 31, 2005 internationally) from the previously announced January 4, 2005. The release date was moved at the request of the band's record label, Sony/Epic Records in order "to make sure that we can get everything in place for the release of the new record i.e. marketing plans, interviews, video etc., etc." according to a posting on the group's web site.
As previously reported, the initial shipment of the CD will include a bonus DVD filmed during the band's June shows in Barcelona and Valencia, Spain. A headlining world tour is in the planning stages for early 2005.
Eigenlijk een cover/bewerking van Focus-Hocus Pocus.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat dacht je van Blitzkrieg.
Dus hun enige goede nummer is een cover!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:56 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Eigenlijk een cover/bewerking van Focus-Hocus Pocus.![]()
Eentje maar? Hij had er een stuk of vijf liggen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:43 schreef Graveland het volgende:
Ik heb bij de Platenworm in Groningen een CD van Vlad Tepes weten te kopen.
Ja, maar 5 word ook zo duurquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:20 schreef Summoner het volgende:
[..]
Eentje maar? Hij had er een stuk of vijf liggen.
Metallica heeft blitzkrieg gecoverd, op Creeping Death. Dat wist je waarschijnlijk al.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:20 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dus hun enige goede nummer is een cover!
Hebben die gasten (blitzkrieg) ook een site?
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe, kan toch nauwelijks beter zijn dan New OO ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:35 schreef JanaX het volgende:
Anorexia Nervosa![]()
vind New Obscurantis Order nog steeds 1 van hun beste, ben benieuwd
*JanaX checkt soulseek even*
het hoeft niet altijd extremer of bombastischer om beter te zijn. Zelfde stijl, andere/betere nummers.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:52 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe, kan toch nauwelijks beter zijn dan New OO ?Wat kan er nog extremer/bombastischer aan, een cd kan niet meer aan dan dat! Hooguit kwa snelheid.
Kheb m inmiddels een paar keer geluisterd en hij is gewoon weer meesterlijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:52 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe, kan toch nauwelijks beter zijn dan New OO ?Wat kan er nog extremer/bombastischer aan, een cd kan niet meer aan dan dat! Hooguit kwa snelheid.
Bij Anorexia was dat wel het geval, een van de weinige bands die ik pakkend vind, gewoon alleen door de extreemheid etc. Het is geen voorwaarde nee, daarom ben ik ook benieuwd.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:50 schreef Tokus het volgende:
het hoeft niet altijd extremer of bombastischer om beter te zijn. Zelfde stijl, andere/betere nummers.
Nicequote:Op zondag 24 oktober 2004 19:17 schreef Summoner het volgende:
Hier, mijn deskundige mening over de nieuwe Anorexia Nervosa.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=1431
Interview volgt binnenkort.
Sure... vast binnenkort wel eens in Nederland.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:18 schreef JanaX het volgende:
Treden die gasten eigenlijk wel eens op?
Vetquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:32 schreef Summoner het volgende:
[..]
Sure... vast binnenkort wel eens in Nederland.
Nu al?quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:04 schreef Djaser het volgende:
http://judaspriest.free.fr/news.html
Live clip en foto's van Graspop.
Zo ziet het optreden op Graspop er wel gaaf uit. Het viel mij echter behoorlijk tegen. Misschien had ik er teveel van verwacht, maar wat mij betreft heeft Priest het live wel gehad.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:04 schreef Djaser het volgende:
http://judaspriest.free.fr/news.html
Live clip en foto's van Graspop.
Ik 'kijk' hem toevallig nu en had hem voor het concert al enkele keren gezien. Dat concert ademt toch meer sfeer en power.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:44 schreef Djaser het volgende:
Mij viel het ook tegen, ik heb later de Electric eye dvd gezien en het concert dat daar opstaat is wel heel cool.
Ik neem aan dat je bedoelt; na 1x zien, want anders zou het een oneerlijke vergelijking zijn. Dan ben ik het in zoverre wel met je eens dat het concert op DVD aan het einde wel meer van hetzelfde begint te worden, maar ik weet eigenlijk niet of dat niet gewoon aan het ontbreken van de live-ervaring ligt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:28 schreef Seborik het volgende:
Het concert op die dvd gaat me op den duur erg vervelen, terwijl ik daar tijdens de live-experience helemaal geen last van heb gehad.
Ik ben ook wel benieuwd naar een 'echte' tour.Want hoewel voor mij iets tegenvallend was het toch nog super en ik zou ze graag nog eens zien. Ik kan bijna niet wachtenquote:In tegendeel. Het was voor mij echt super. Alles meegezongen, gejuicht, gejoeld, etc. Ze hadden we voor wat meer show mogen zorgen op. Misschien dat ze dat tijdens een 'echte' tour wel doen.
Hier sla je spijker op z'n kop. De performance van de bandleden zelf was gewoon niet goed genoeg om indruk te maken. voor mij was dat ook de ergernis van graspop: Rob Halford die ergens achterop het podium een robot naging doen terwijl hij nauwelijks te zien was, Ian Hill en vooral Glenn Tipton die niet van hun plaats af te krijgen waren. Nee, K.K. was de enige waarbij ik het enthousiasme kon merken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:28 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop er wel op, eigenlijk, maar ik zou het ook al leuk vinden wanneer ze de kant van Saxon opgaan. Gewoon goede muziek zonder veel poespas, nou ja, de Eagle af en toe, maar meer ook niet. Alleen denk ik dat ze zich daarvoor nog te groot wanen. Ze zijn niet meer de superband qua grootte zoals in de jaren tachtig in de VS. Ze zullen toch wat aan hun air moeten doen om op hetzelfde niveau van entertainen te komen als Biff en de zijnen en niet louter moeten vertrouwen op Judas Priest met Rob Halford; hoe geweldig dat ook is.
Vanzelfsprekend, desnoods bestellen we de hele kaartquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef Seborik het volgende:
Alleen als er bitterballen zijn.
ja check, waar wanneer waarom?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, desnoods bestellen we de hele kaart
En bier, strongbow en whiskey natuurlijk.
Ik weet niet in wat voor een zaaltjes je veracht dat JP op gaat treden?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef Seborik het volgende:
Alleen als er bitterballen zijn.
Bij Judas Priest natuurlijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ja check, waar wanneer waarom?
Oh, waarom hoef ik niet te weten.
Volgende keer ga ik ik eerst lezen, en daarna posten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:04 schreef Djaser het volgende:
[..]
Bij Judas Priest natuurlijk.![]()
komen ze nou weer niet in een pub?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:03 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor een zaaltjes je veracht dat JP op gaat treden?
Ja, al gezien, ik was niet echt zwaar onder de indruk van de kwaliteiten van deze clip.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:28 schreef Djaser het volgende:
http://launch.yahoo.com/video/default.asp?vid=1121297
Nieuwe Saxon video voor mensen met goede ogen.
Heb gereserveert voor hun optreden in baroeg op 10 decemberquote:Op zondag 31 oktober 2004 07:56 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Die nieuwe Dissection line-up:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alhoewel het niet zo bedoeld is zijn dit wat mij betreft de grappigste foto's van een metalband ooit. 4 volwassen kerels die net alsof ze 13 zijn zo stoer mogelijk proberen te kijken met strakke blikken, gebalde vuisten en de borst vooruit. Vooral die rechtste doet heel erg zijn best.![]()
niks, ik googlede op metal-dingen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 06:32 schreef Witchfynder het volgende:
Gaaf!
Wat deed je daar?
Da's wat voor een topic als die er nog niet is, fotos met de true-ste metalblikken. Het kan erger dan dit iigquote:Op zondag 31 oktober 2004 07:56 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Die nieuwe Dissection line-up:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alhoewel het niet zo bedoeld is zijn dit wat mij betreft de grappigste foto's van een metalband ooit. 4 volwassen kerels die net alsof ze 13 zijn zo stoer mogelijk proberen te kijken met strakke blikken, gebalde vuisten en de borst vooruit. Vooral die rechtste doet heel erg zijn best.![]()
Dat zou best eens kunnen!quote:Op maandag 8 november 2004 07:22 schreef Djaser het volgende:
Graspop?
Jammer dat ik het gisteren heb moeten missen.
Gaaf! Ik heb het daar al over sinds 2001, als je je dat nog kunt herinneren.quote:Op maandag 8 november 2004 00:31 schreef Seborik het volgende:
Woehoe, Blackie had het over een festivaltour komend jaar!
Van wat ik begrepen heb ging het vooral om visa problemen aangezien hij uit Zweden komt (ex-drummer van Soilwork is het geloof) Dus misschien is die weer trug naar Zweuden? Laatste wat ik gehoord heb van hem is dat die nu speelt bij Demonoid, het deathmetal project van de heren van Therion.quote:Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef MaZz_ het volgende:
Weet iemand misschien wat de drummer van Chimaira momenteel doet? Ik zag dat hij een paar maanden terug is gestopt om zekere redenen. Maar hij was zo goed!
Bedankt voor de info!... En, wat mij betreft is Talley ook een super drummer! Hij was live ook erg goed om te horen.quote:Op maandag 8 november 2004 14:11 schreef mr_cucumber het volgende:
..knip...
Hij is bij Chimaira nu trouwens vervangen door Kevin Talley, ex-Dying Fetus en Misery Index..en wat mij betreft is dat wel een betere drummer dan meneer de Zweed
je loopt al jaren te blaten over W.A.S.P., maar ben je dit jaar nu eindelijk eens naar een concert geweest? Ze zijn 3x in de buurt geweest...quote:Op maandag 8 november 2004 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaaf! Ik heb het daar al over sinds 2001, als je je dat nog kunt herinneren.
Pff, gek. Je zegt bij elk festival dat je hoopt dat WASP komt.quote:Op maandag 8 november 2004 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaaf! Ik heb het daar al over sinds 2001, als je je dat nog kunt herinneren.
Megadeth en Anthrax misschien?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef darkhole het volgende:
Sacred Reich, Death, Destruction, Exodus, Death Angel.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef darkhole het volgende:
wat ik o.a. erg goed vind is: Slayer, Slipknot, Pantera, Sepultura,/ Soulfly, Rammstein, Oomph!, Metallica, System of a Down.
Moet je niet Imagika suggereren?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
Overkill, Kreator...
Hehe, Cardinal hadden mij nog als drummer gevraagd via via. Is te ver weg + (te) saaie standaard brutal deathmetal. Wel stoer trouwens dat je in het voorprogramma van Suffocation staat!quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:56 schreef Dissection het volgende:
[afbeelding]
U truiheid kunt u hier tonen
Kijk eens hier, vrind: Enslaved -- where no extreme metal band has gone beforequote:Op donderdag 11 november 2004 20:44 schreef Yokozuna het volgende:
He Sumonner, wat vind je eigenlijk van Enslaved - Monumension? En heb je het nieuwe album "ISA" al gehoord?
Is die al uit? Ik volg God Dethroned eigenlijk niet meer zo.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:44 schreef Yokozuna het volgende:
En de nieuwe God Dethroned? Reviews evt.?
Onze Beef is eruit gekicked -> nieuwe bassist. Ze hebben nu ook een nieuwe (conservatorium) gitarist. Sinds Into the lungs of hell ook een nieuwe (conservatorium) drummer. Op een paar forums zeiden ze dat het nieuwe album kwa "goedheid" zo'n beetje tussen Into the Lungs of Hell en Bloody Blasphemy n lag, dus misschien wel het luisteren waard. Heb hem zelf nog niet gehoord.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:27 schreef Summoner het volgende:
[..]
Is die al uit? Ik volg God Dethroned eigenlijk niet meer zo.
Jupquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:47 schreef Djaser het volgende:
Soulfly is zwaar zat lijkt me? Er is meer dan black en death.
Dag Summoner, dat boek is leuk om voor kerst te vragen. Echter heb ik een aantal vragen over de grindcore sectie. Welke bands worden zoal beschreven? Alleen de bekende of ook de underground (voor zover daar sprake van is) bands? En wat kan je er nog meer over vertellen? Gewoon bij bol.com te bestellen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:29 schreef Summoner het volgende:
Aanrader voor de liefhebbers van death metal en grindcore:
[afbeelding]
Ben er net in begonnen. Ook handig voor lui die wel geinteresseerd zijn in extreme metal, maar niet weten waar te beginnen.
Bevat tevens een van de laatste schrijfsels van John Peel voor z'n overlijden.
http://www.feralhouse.com/press/choosingdeath/
OphiOn, vuile hoer!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:34 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Dag Summoner, dat boek is leuk om voor kerst te vragen. Echter heb ik een aantal vragen over de grindcore sectie. Welke bands worden zoal beschreven? Alleen de bekende of ook de underground (voor zover daar sprake van is) bands? En wat kan je er nog meer over vertellen? Gewoon bij bol.com te bestellen?
Grafland, wat doe je.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
OphiOn, vuile hoer!
Dag Germaanse Broeder!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
OphiOn, vuile hoer!
Oh, en datquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:26 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Dag Germaanse Broeder!![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:33 schreef Graveland het volgende:
[..]
Oh, en dat
sorry
Hij's fijn!quote:
quote:Op zondag 14 november 2004 18:17 schreef Dissection het volgende:
Nog een kleine impressie van hoe hard Suffocation heerschte:
Ik ookquote:Op zondag 14 november 2004 19:39 schreef mr_cucumber het volgende:
top..heb er zin in, ga ze volgende maand 2 keer zien
quote:MAYHEM: Vocalist MANIAC Out, ATTILA Back In - Nov. 16, 2004
Norwegian black metallers MAYHEM have parted ways with singer Maniac (real name Sven Erik Kristiansen) and replaced him with Attila Csihar (TORMENTOR, ABORYM). Csihar had previously worked with the group on their 1993 release, "De Mysteriis Dom Sathanas".
"Although many rumors flourished over the past months, nothing was decided until now," reads a statement from the group's record label, Season of Mist. "The reason for this change in line-up lies in more private matters, but has also to do with Maniac's inability to tour."
The band commented in a statement: "Maniac was, and will always be a part of our legacy, and it has been an honour to work with him for the last 10 years. Respect!"
Godverdomme hoe heb je dat voorelkaar gekregen!? En Lord Belial ook nog!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:35 schreef Tokus het volgende:
Yeeey, Anorexia Nervosa komt naar Nederland!
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:32 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Godverdomme hoe heb je dat voorelkaar gekregen!? En Lord Belial ook nog!
zie de site in m'n signaturequote:Op woensdag 17 november 2004 11:16 schreef MaZz_ het volgende:
Tof (H) Kom ik misschien ook met wat lui.
Ben jij btw iemand die in de organisatie ofzo zit van t festival?Zo kom je over namelijk heheheh
Duidelijkquote:Op woensdag 17 november 2004 11:33 schreef Seborik het volgende:
He is the law!![]()
Ik was wel van plan te gaan jaquote:Op woensdag 17 november 2004 10:06 schreef MaZz_ het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar t X-mas metalfest 2004 @ 013?
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:55 schreef Credence het volgende:
Ik was wel van plan te gaan ja
Klopt vorig jaar. Maar op de UvT hebben ze een tentamenperiode van 13 tot 23december, en als je geen herkansingen doet daarna een maand vakantie. Dus heb ik net na metalfest vakantie, schiet weer op!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:06 schreef MaZz_ het volgende:
Yokozuna, weer? (je was er vorig jaar toch ook? :x)
't is al bijna de moeite niet meer als je er al vaker heen bent geweest, ik bedoel Marduk staat er nu voor de 4e keer in de laatste 4 jaar (!) en 7 van de 12 bands hebben al een keer in de 013 gespeeld in de laatste 4 jaar, das meer als de helft.. zet er dan gewoon wat anders neer.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:00 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Mooi the more the better zeg ik altijd maar
Het aantal bands dat komt is niet mis, alhoewel ik qua namen amper iets ken. Maargoed ik ben nog vrij nieuw in de zwaardere metalscene
Ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:06 schreef MaZz_ het volgende:
Oh man, jij bent gewoon zo'n eerstejaars waar ik al weken op loop te vloeken, omdat ze gillend door de gangen lopen en de bibliotheek tot een onwerkbare plaats maken.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Klopt vorig jaar. Maar op de UvT hebben ze een tentamenperiode van 13 tot 23december, en als je geen herkansingen doet daarna een maand vakantie. Dus heb ik net na metalfest vakantie, schiet weer op!
Doen ze dat bij jullie? Dat doen ze zelfs bij de Sociale studies bij ons niet, en die zijn toch qua sfeer het meest vrij. (Daar vind je ook de meest volgekalkte college zalen en toiletten enzo.)quote:Op donderdag 18 november 2004 11:06 schreef Seborik het volgende:
omdat ze gillend door de gangen lopen en de bibliotheek tot een onwerkbare plaats maken.
En terecht als je niet eens weet waar onze geliefde mod studeert.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:54 schreef Yokozuna het volgende:
Ik kan nieteens meer gillen!
Er is bij ons geen aparte bibliotheek per faculteit, alles zit in één gebouw.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Doen ze dat bij jullie? Dat doen ze zelfs bij de Sociale studies bij ons niet, en die zijn toch qua sfeer het meest vrij. (Daar vind je ook de meest volgekalkte college zalen en toiletten enzo.)
Bij ons ook, maar jij had het over gillend in de gangen.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Er is bij ons geen aparte bibliotheek per faculteit, alles zit in één gebouw.
Zeg Seborik, was jij nou die kerel tegenover me in de bieb?Lang, lang haar, bril??If so, het was kwart voor 9 's ochtends en ik was brakquote:Op donderdag 18 november 2004 11:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh man, jij bent gewoon zo'n eerstejaars waar ik al weken op loop te vloeken, omdat ze gillend door de gangen lopen en de bibliotheek tot een onwerkbare plaats maken.
Ben je nog niet tegengekomen.
Haha, nee, geen lang haar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:48 schreef Dissection het volgende:
[..]
Zeg Seborik, was jij nou die kerel tegenover me in de bieb?Lang, lang haar, bril??If so, het was kwart voor 9 's ochtends en ik was brak
Ik heb vandaag les in gebouw P...van 11:45 tot 12:30.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:17 schreef Seborik het volgende:
Hm, weinig kans trouwens om jullie tegen het lijf te lopen... jullie hebben vaak les in gebouw A e.d.? Ik ben eigenlijk alleen nog te vinden in de achterkamertjes van gebouw P.
Ja dat is best een leuk feestje. Anorexia Nervosa ken ik net, maar dat relt lekker door.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:00 schreef Dissection het volgende:
Misschien een idee om de 5e februari (das op een zaterdag) een Fok!Metalmeeting te houden?
Kun je onder het genot van een biertje (voor 1,10euro) naar topacts als Anorexia Nervosa en Lord Belial kijken. En er komt NOG een grote band bij...
Ik denk dat je ijlt ofzo. Je zit Hatred niet eens ongerechtvaardigd te promoten.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:00 schreef Dissection het volgende:
Misschien een idee om de 5e februari (das op een zaterdag) een Fok!Metalmeeting te houden?
Kun je onder het genot van een biertje (voor 1,10euro) naar topacts als Anorexia Nervosa en Lord Belial kijken. En er komt NOG een grote band bij...
en ikquote:Op woensdag 17 november 2004 10:06 schreef MaZz_ het volgende:
Yokozuna, weer? (je was er vorig jaar toch ook? :x)
Daar slaat dat "er komt NOG een grote band" opquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik denk dat je ijlt ofzo. Je zit Hatred niet eens ongerechtvaardigd te promoten.
nee nee, er staat "er komt nog een grote band BIJ", wat dus inhoudt dat die band nu nog niet bekend is. En Hatred was al bekendquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:54 schreef Dissection het volgende:
[..]
Daar slaat dat "er komt NOG een grote band" op
*alvast spaart*quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
Oi, 11 februari Megadeth in 013 en 17 februari Agnostic Front in Melkweg. I'm there dudes.
*Funeral Inceptionquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Vanmiddag mijn Arnhem Metal Meeting kaartjes gehaald![]()
Trouwens, meneer Dissection..speelde Suffocation toen je ze zag nog iets van Despise the Sun?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:05 schreef Dissection het volgende:
[..]
*Funeral Inceptionespise the sun
Megadeth zie ik dit jaar op graspop welquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
*alvast spaart*
Megadeth kom ik toch niet onderuit met els en AF wil ik ook wel weer eens zien, was toch wel koel op graspop, ik heb nu wat mp3's
Ook dat nog iddquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:59 schreef dunc het volgende:
[..]
Megadeth zie ik dit jaar op graspop wel
*liege of inveracityquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
![]()
Graspop is al lang voorbij dit jaarquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:59 schreef dunc het volgende:
[..]
Megadeth zie ik dit jaar op graspop wel
"Laatste tour" is zo heerlijk nietszeggend. Er zijn bergen bands die na hun laatste tour toch weer doorgaan, of zelfs meerdere laatste tour-en hebben.quote:Op zondag 21 november 2004 19:03 schreef Djaser het volgende:
Is het nou zo dat het Megadeths laatste tour is of is dat nergens op gebaseerd?
Ik ben gelukkig nog jarig ervoor. *subtiele hint*quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
*alvast spaart*
Megadeth kom ik toch niet onderuit met els en AF wil ik ook wel weer eens zien, was toch wel koel op graspop, ik heb nu wat mp3's
Bug Off, Megadeth is gewoon Dave Mustaine.quote:Op zondag 21 november 2004 20:24 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij is dit niet hun laatste tour hoor. Al meen ik gelezen te hebben dat Mustaine alleen vanwege contractuele verplichtingen en naamsbekendheid nu weer onder de naam Megadeth is doorgegaan. Dus ja wie weet... volgens mij blijft het bij Megadeth altijd onduidelijk of de band nu wel of niet bestaat, en uit wie dan, dus het zal moeilijk te zeggen zijn...
Het was eerst Dave en Dave....quote:Op maandag 22 november 2004 01:29 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Bug Off, Megadeth is gewoon Dave Mustaine.
Gewoon gaan dus![]()
Your point is?quote:Op maandag 22 november 2004 01:29 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Bug Off, Megadeth is gewoon Dave Mustaine.
Waaronder The Conjuring.... :'(quote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
(Hij speelt nu ook al een enkel nummer niet meer had hij aangekondigd.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |