Prima, zou je me kunnen mailen met je adres en blabla?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:19 schreef Tokus het volgende:
Ja doe mij die Cro-Mags cd. Die had ik ooit, maar ik weet niet meer waar ik die gelaten heb
Nee, dit is een andere, die met Moosehair Underwear erop doe ik niet weg natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef _Etter_ het volgende:
cat rapes dog? is dat die ene met mousehair underwear?
Therion staat gereserveerd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:46 schreef Man_Made_God het volgende:
Ja, das wel vet natuurlijk.
Goede spam, meneer komkommer, doe mij die Therion maar, wat gaan we doen met de verzendkosten?
dat hoop ik ook niet voor jequote:Op vrijdag 19 november 2004 17:05 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Therion staat gereserveerd.
Goed punt, had ik er nog even bij moeten zeggen, die kosten komen er nog bij..maar dat zullen geen schikbarende bedragen zijn gok ik zo.
Als je me ook even wil emailen op armandb @ gmail.com met je adres e.d .quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:04 schreef JanaX het volgende:
Ik wil graag die 2 cd's van wumpscut wel
Tot wanneer ik de cd's kwijt benquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:06 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
dat hoop ik ook niet voor je![]()
En tot wanneer loopt dit? Want voor 7 e + verz. kosten wil ik 'm sowieso wel hebben.
Die hardcore compilatie is nog beschikbaar als je interesse hebtquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe die cro-mags cd is erg erg erg goed.
overigens is die hardcore compilatie ook de moeiite wel waard als ik het zo zie.
Sorry, was vandaag hele dag weg, kom pas net thuis en had vanochtend geen tijd om al mijn email te lezen/beantwoorden maar ik heb het geld nog niet binnengekregen, als je het gelijk heb overgemaakt zal het maandag wel binnenkomen gok ik zo, en dan gaat ook gelijk de cd de deur uit.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:15 schreef Litso het volgende:
Ik heb je mailtje ontvangen, geantwoord en geld overgemaakt... maar ik krijg geen reactie
Heb je het geld binnen? Wanneer gaat de cd op de post?
Ontvangen en gerepliedquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:01 schreef JanaX het volgende:
mail sent,
hehe, ik ben bang dat ik bijna alles origineel hiervan hebquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:34 schreef mr_cucumber het volgende:
Die hardcore compilatie is nog beschikbaar als je interesse hebt
Bands die erop staan zijn: Negative Approach, C.I.A, Cause for Alarm, Nihilistics, Deep Wound, White Trash en Urban Waste..in totaal 50 nummers.
Geld is binnen en de cd is een uurtje geleden verzondenquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:15 schreef Litso het volgende:
Ik heb je mailtje ontvangen, geantwoord en geld overgemaakt... maar ik krijg geen reactie
Heb je het geld binnen? Wanneer gaat de cd op de post?
Dankje, geld is binnen, cd ligt klaar ik doe hem morgen op de postquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:16 schreef Man_Made_God het volgende:
Mr_komkommer.
Het geld voor de Therion cd is overgemaakt, zoals je ook in de mail zult zien die ik net heb verstuurd.
Alvast bedankt, en succes met de verdere verkopen!
Ontvangen en gerepliedquote:Op woensdag 24 november 2004 08:27 schreef Tokus het volgende:
sorry, was dit topic even vergeten. je hebt zo mail.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |