Als het niet zo ver reizen was voor me had ik ook wel willen komenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ah joy! Ik kom waarschijnlijk ook hè, met 2 maten. En ik telkens vragen aan Dave Ibanez of ie dat zo aan jou kon vragen maar dan vergat ie weer van alles maar nu is het duidelijk zeg maar.
EDIT: ah dat zuigt, laatste trein terug naar Maastricht vertrekt om 23:52.
Is wel jammer als ze nou eindigen om middernacht en dan moet ik het laatste stuk missen!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:42 schreef GF het volgende:
[..]
Als het niet zo ver reizen was voor me had ik ook wel willen komen![]()
Kan je niet ergens of bij iemand maffen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ah joy! Ik kom waarschijnlijk ook hè, met 2 maten. En ik telkens vragen aan Dave Ibanez of ie dat zo aan jou kon vragen maar dan vergat ie weer van alles maar nu is het duidelijk zeg maar.
EDIT: ah dat zuigt, laatste trein terug naar Maastricht vertrekt om 23:52.
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Kan je niet ergens of bij iemand maffen?
Hé, lieve mensen ik heb fout gekeken. Om 23:52 vertrekt de laatste naar Geleen, om 0:27 vertrekt de laatste naar Maastricht!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:30 schreef super-muffin het volgende:
jammer zeg.
Ik wil toch maar eens gaan kijken naar een electrische gitaar na 1 jaar accoustisch. Wat voor gitaar weet ik nog niet echt. Eigenlijk wou ik dat hiero vragen.
Ik wil graag een veelzijdige gitaar (dus met humbucker en single coil, wel een humbucker bij de brug) Oh ja, en niet te duurEen Squier of Epiphone lijkt me wel ok.
Daar moet natuurlijk ook wel een versterker bij. Mij was al (door een vriend van me) een Peavey Bandit 112 aangeraden. of een H&K. Moet wel een beetje goed klinken op laag volume maar ook mee kunnen naar band repetities.
Mijn voornaamste reden om niet voor een Squier te gaan is dat het A-merk nog wel redelijk betaalbaar is, dit in tegenstelling tot het A-merk van Epiphonequote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik zou alleen wel een epi boven een squier verkiezen ivm "meegroeibaarheid"
Is Epipohne niet over het algemeen beter dan Squier? Ik zie niet veel beginners die een Epiphone als eerste gitaar hebben. (mijn indruk is dat)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn voornaamste reden om niet voor een Squier te gaan is dat het A-merk nog wel redelijk betaalbaar is, dit in tegenstelling tot het A-merk van Epiphone.
Dat zou je denken tot je op een Epiphone Les Paul Special II gespeeld hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Is Epipohne niet over het algemeen beter dan Squier?
Oho!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou je denken tot je op een Epiphone Les Paul Special II gespeeld hebt.
Moet je eventjes deze post bekijken, Fuxxxer.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:15 schreef Fixxxer het volgende:
Ik snap echt geen bal van litpho's postsVerkies je squier nou boven epi?
Btw idd jammer van die trein Big_Dick_Man. Dat zou dan ook meteen de 1e fok gitaristen meet zijn geweest
Hey, wie is hier de Nerd????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:27 schreef Fixxxer het volgende:
Ow shit ik zie nu dat het vrijdag a.s. en dan heb k al watJammer, die nerd bij mij zou H.I.M. zijn geweest.
ga je eigenlijk ooit naar de Ed's? de 23e is daar bluesavond, niet dat ik er ben want das een zaterdag, en de 30e is er een U2 coverband.
Ik doe het echt niet expres hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:15 schreef Fixxxer het volgende:
Ik snap echt geen bal van litpho's postsVerkies je squier nou boven epi?
Gewoon 1 12 inch speaker, moet je echt de buiten maten weten, moet ie ergens in kunnen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:32 schreef super-muffin het volgende:
Wie weet hoe groot die peavey bandit 112 is? In cm's graag
tja precies weet ik het niet meer maar hij is +/- 60 cm breed 40 hoog 30 diep zoietsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:48 schreef super-muffin het volgende:
Ja, moet echt op mn kamer passen, mijn kamer is niet zo groot. En we hebben ook geen zolder waar ik kan spelen.
Ik moet dus de buitenmaten weten
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:48 schreef super-muffin het volgende:
Ja, moet echt op mn kamer passen, mijn kamer is niet zo groot. En we hebben ook geen zolder waar ik kan spelen.
Ik moet dus de buitenmaten weten
welke u2 coverband is dat???quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:27 schreef Fixxxer het volgende:
Ow shit ik zie nu dat het vrijdag a.s. en dan heb k al watJammer, die nerd bij mij zou H.I.M. zijn geweest.
ga je eigenlijk ooit naar de Ed's? de 23e is daar bluesavond, niet dat ik er ben want das een zaterdag, en de 30e is er een U2 coverband.
ok, hoe veel cm is 1 inch?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je kon ook zelf eventjes naar peavey.com gaan, ofniet?
Maar als je 'm gaat kopen dan zie je 'm toch, hè.
![]()
de gitaar klinkt wederom top, maar de drums vind ik nog steeds mager, vooral in het lage midden en laag!!! Ook klinken ze wat ver weg, wat afwezig, het lijkt alsof het echt 2 losse mixen zijn: een redelijke drums, met een hele goede gitaarsound erover alsof het een heel andere studio is opgenomen!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:48 schreef crN het volgende:
Wat vinden jullie van deze opname kwaliteit?
http://www.excessum.nl/test1.mp3
(Er zit nog geen basgitaar bij, vandaar dat het wat mager zal klinken).
JOE2quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:51 schreef Ibanez het volgende:
[..]
welke u2 coverband is dat???
Ik ben niet zo thuis in andere culturen, maar dat had me echt betoverd!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:47 schreef Ibanez het volgende:
ik dacht dat die met die dreadlocks jan kuiper was !!![]()
![]()
![]()
Nee grapje... Muziek uit andere culturen is altijd interessant. Dat heb met alles van de Gipsy Kings, die gozers die zijn gewoonweg geweldig.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:44 schreef Ibanez het volgende:
ha ha
Niet vergelijken natuurlijk....![]()
wordt je hier niet moe van?? In elk gitaar topic is er wel een Fender/Ibanez vergelijking....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |