Ik heb nog nooit iemand dat horen zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:37 schreef GWD het volgende:
goh wat een leuke grol
omdat niemand weet wat het verschil is dus iedereen speelt maar op save ... denk ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:40 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand dat horen zeggen
Ik welquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:40 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand dat horen zeggen
Zoveel humor op dit tijdstip van de dag hequote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:00 schreef p-etr-a het volgende:
Tjap, Tjoi.
Ja precies, dat wilde ik ook zeggen, maar ik was er niet wakker genoeg voor!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:42 schreef Bupatih het volgende:
Een grap is een gedegradeerde trap en een grol is een gedegradeerde trol.
Zo simpel.
Had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja precies, dat wilde ik ook zeggen, maar ik was er niet wakker genoeg voor!
Een Boeing ook niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:02 schreef cerror het volgende:
Een grol kun je niet eten
Ahjoh, trek het je niet aan, originaliteit is overgewaardeerd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezien![]()
![]()
tuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een Boeing ook niet.
Ahjoh, ik trek het me ook niet aan, originaliteit is immers overgewaardeerd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ahjoh, trek het je niet aan, originaliteit is overgewaardeerd.
Ja, maar de zwarte doos dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:07 schreef cerror het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
Kost even wat tijd maar het is te doen
Wat is het verschil tussen een grap en een grol?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:05 schreef -DailaLama- het volgende:
Je hebt een grap en je hebt een Grol. Sch.
Koop een woordenboek.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:10 schreef GWD het volgende:
zoveel reacties ... en ik weet het nog steeds niet
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een grap en een grol?
Tsja. Er moet natuurlijk niet iemand anders met de eer gaan strijken, hè.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]!!
De reinste plagiaat. Daar moet consequent tegen opgetreden worden, door moedige burgers.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja. Er moet natuurlijk niet iemand anders met de eer gaan strijken, hè.
kip het meest grolligste stukje vlees?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Koop een woordenboek.
Of een kip.
Maar daar heb je niet veel aan op het moment.
Precies. En een goed voorbeeld van zo'n moedige burger die niet bang is om de waarheid te vertellen, is Bupatih. Ik ben van mening dat hij een standbeeld verdient. Midden op de Dam ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De reinste plagiaat. Daar moet consequent tegen opgetreden worden, door moedige burgers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |