lekker druk daarquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:36 schreef _superboer_ het volgende:
moet er niet in de openingspost dat er ook een channel op irc.fok.nl is geopend met de naam wedden?
hey ik heb dezelfde multibetquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:18 schreef J_CDA het volgende:
[afbeelding]
Torino moet alleen nog ff voorkomen.
Die laaste bet is een beetje lomp, maar die had ik eerst geplaatst voordat ik eens echt goed ging kijken
dit is wel ITALIAANS voetbal he, daar heb je nooit veel doelpunten, wordt veel gespeeld op de verdediging.. dus deze wedstrijden zijn niet echt een goed voorbeeld voor je ideequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:23 schreef Falco het volgende:
Oke het is nu rust in de serie B. Een wedstrijd heeft al meer dan 2,5 doelpunten (Genua - Vicenza), daarnaast staan er 5 van de 11 wedstrijden op een gelijkspel (0-0). De rest van de wedstrijden heeft een ruststand van 1-0. Valt voorlopig nog een beetje tegen. Stel dat ik 2x11 x 1 euro's inzet, dan volgt daar momenteel bij rust een verlies uit van 10 euro 76. Maar dit kan natuurlijk goed gemaakt worden als er na rust een paar ploegen het op de heupen krijgt.
Qua weddenschappen gaat het wel oke: Perugia en Albinoleffe op voorsprong, jeeuh! Nu nog Torino een dr in mikken!
Op jou na niemand, en dat blijkt vooralsnog een goede keuze te zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:31 schreef junkiexp het volgende:
Heeft niemand op catania gegokt
jawel hoor.. een hele gratis euroquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:31 schreef junkiexp het volgende:
Nummer 11 tegen 12 kan alle kanten op.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:31 schreef junkiexp het volgende:
Duidelijk jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:27 schreef J_CDA het volgende:
Met z'n allen duimen voor Torino dus
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:38 schreef Nivo het volgende:
[..]
jawel hoor.. een hele gratis euro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |