Het is wel degelijk bekend want UPN en Paramount Network Television hebben bekend gemaakt dat Enterpise gecancelled is en er dus geen 5de seizoen komt. Je kan de pers verklaring hier lezen: http://www.startrek.com/startrek/view/news/article/9469.htmlquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?Check your facts, dude, er is nog helemaal niks bekend over hoeveel seizoenen Enterprise gaat krijgen.
Wel jammer dat ze er mee stoppenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:44 schreef PPL het volgende:
[..]
UPN cancels Enterprise
Star Trek: Enterprise Cancelled!
[afbeelding]
Ik heb het getekend. En nou maar hopen dat het helpt. Al heb ik er niet al te veel vertrouwen in.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef m021 het volgende:
Jullie laten je teveel op de mouw spelden.Paramount heeft bij eerdere series ook wel dergelijke dingen gezegd, maar ze hebben stuk voor stuk hun aantal seizoenen toch afgemaakt.
En hier een petitie, allemaal tekenen (zijn in het verleden vaak effectief gebleken bij dit soort dingen): http://www.petitiononline.com/NX01/petition.html
quote:436. Captain Kirk -Cancel it it's poo. You sad geeks! - Star date 2471.2: Starship Enterprise
Ik heb ook ff getekend, maar ik vrees dat de beslissing onomkeerbaar is... De enige manier zou denk ik een spectaculaire stijging van de kijkcijfers zijn, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:51 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb het getekend. En nou maar hopen dat het helpt. Al heb ik er niet al te veel vertrouwen in.
*nog benieuwder wordtquote:
Ik denk het niet. Maar ze moeten dacht ik nog 10 afleveringen van seizoen 4 opnemen.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:32 schreef Young_David het volgende:
Nu seizoen 5 waarschijnlijk niet doorgaat .... Dit seizoen heeft toch niet zo'n open einde als seizoen 3 he?
Ze zijn op het moment bezig met filmen van het laatste 3-afleveringen tellende arc.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:44 schreef ElmarO het volgende:
Ik denk het niet. Maar ze moeten dacht ik nog 10 afleveringen van seizoen 4 opnemen.
Maar je gaat niet spoileren, toch?quote:Op maandag 7 februari 2005 21:28 schreef Summoner het volgende:
En naarmate je je verder door seizoen 4 beweegt wordt het alleen nog maar beter.
Psst! Je schopt de verkeerde! Je moet Paramount hebben!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:28 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf schopt het UPN tv station in Amerika omdat ze deze serie cancellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |