Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het antwoord hier neer te zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:09 schreef pos het volgende:
[..]
Ja die hebben we in het vorige topic meerdere malen besproken.
Nee, maar die Randi heeft toch een flinke geestelijke deuk opgelopen, en ik verwacht dat ze die miljoen $ toch wel krijgt, dat kunnen de programmamakers makkelijk missen en ze zijn het Randi ook wel een beetje verplicht, ze verdienen miljoenen aan de verkoop van dit vermakelijke programma aan het buitenland, wel jammer dat het waarschijnlijk maar eenmalig is...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze dat geld gewoon krijgt?
Goed dat je het zegt! In de gids staat namelijk 23.20.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
22:35 uur op Yorin...
Ehm, dit was ook een HH van afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:35 schreef operator82 het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, is dat programma nu al afgelopen?
De ene helft herhaling, de andere helft is slechts vooruitblik. Bijna hetzelfde als vorige van dinsdag, oplichters.
kun je hem in een spoiler zetten? Mijn nieuwsgierigheid is groot!quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb even gegoogled en weet nu de uitslagik kon het niet laten
zit mijn studie toch meer in het bloed dan ik dacht
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:06 schreef Viking84 het volgende:
Mijn huisgenoot haat me, omdat ik aan hem verklapt heb dat
Leuk hè, om het te verpesten voor anderen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:06 schreef Viking84 het volgende:
Spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen spoilertags gedaan, voor degenen die niet van theorieen houden.
Voor de goede orde, ik weet de afloop niet.
Vindt het wel een onwijs leuk programma
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |