Jij houdt van 13 jarige tietjes, nee dat is lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:59 schreef --Popj-- het volgende:
Worden tepels die zo groot zijn als pannenkoeken nou echt gewaardeerd?
Het valt me op dat juist de meisjes in naaktblaadjes vaak tepels heben die meer dan de
helft van de borst beslaan!
Blegh, zelf vind ik dat errug lelijk!!![]()
Is dat net zoiets als Prins Penis?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Weet je, die meidjes hebben daar voor gekozen, daarom zijn ze zo.
In je groei, als je een meisje bent, komt op een gegeven moment de Tepelfee.
De Tepelfee die vraagt dan wat voor soort tepels je wilt. Als je dit beantwoord hebt als meisje beginnen je tietjes te groeien precies zoals jij ze zou willen hebben!
goh ! *noteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Weet je, die meidjes hebben daar voor gekozen, daarom zijn ze zo.
In je groei, als je een meisje bent, komt op een gegeven moment de Tepelfee.
De Tepelfee die vraagt dan wat voor soort tepels je wilt. Als je dit beantwoord hebt als meisje beginnen je tietjes te groeien precies zoals jij ze zou willen hebben!
Ja, dat is haar manquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Prins Penis?
Ik heb nog een appeltje te schillen met die prins !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:33 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, dat is haar man
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:31 schreef mighty_myte het volgende:
ik hou van een groot tepelhof.
ook lekker is als het een beetje uitsteekt tov de borst.
roze is het lekkerst.
Ah... een kenner...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:09 schreef Darkster het volgende:
wat is groot? tepelhof groter dan diameter 4 cm bij cup d is toch wel max.
bij mij wel .quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:34 schreef erodome het volgende:
De kleur van het tepelhof heeft met leeftijd en of je kinderen hebt gehad te maken...
Die van mij waren net na de bevalling donkerbruin, nu zijn ze inmiddels weer een stuk lichter gekleurd, maar het echte roze van voor de bevalling is niet meer terug gekomen...
Ach als je lekker aan het neuken bent maakt het toch allemaal geen zak uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:47 schreef Irris het volgende:
neee pannekoektepels.. lelijk!!!! beetje netjes klein in verhouding met de borst aub!!
Everything more as a mouth full is to muchquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:31 schreef Kos het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:28 schreef innovative het volgende:
Mijn tepels zijn klein en donker, altijd al geweest ook (als ze groot zouden zijn dan zou ik alleen maar tepel hebben en geen borst... zoveel ruimte heb ik daar nou ook weer niet op). Ben er wel trots op, ook best wel eens complimentjes over gekregen. Daarnaast vind ik persoonlijk grote tepels heel erg lelijk, was ook mijn grootste angst toen mijn borsten gingen groeien.
Dit iets voor jou dan metro?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind dat wel lekker
* metro wil meer plaatjes zien
Nee, dat is een domme vraag. Als je daar al over valt..en ook nog puur lichamelijk gaat zeuren..woei! bovendien, waarom wat met zo iemand nemen als je dat al wist?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:28 schreef MikeyMan het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik dit echt niet aantrekkelijk vind... Tis nu meer een tiet op een tiet...
ik vind het dan ook Absoluut niet opwindend... Ethische vraag is dan of je het erom uit kan maken...
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:41 schreef Laton het volgende:
[..]
Dit iets voor jou dan metro?
[afbeelding]
* rilquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:41 schreef Laton het volgende:
[..]
Dit iets voor jou dan metro?
[afbeelding]
Het heeft geen fluit met de leeftijd te maken. Genoeg meiden van 20+ met kleine tepels.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:13 schreef daeri het volgende:
Jij houdt van 13 jarige tietjes, nee dat is lekker![]()
* meldt zichquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het heeft geen fluit met de leeftijd te maken. Genoeg meiden van 20+ met kleine tepels.
ik geloof hier dus ff helemaal niks van he...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:06 schreef merdeka het volgende:
[..]
* meldt zich
3,5 cm doorsnee, yeah babyquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:24 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
ik geloof hier dus ff helemaal niks van he...![]()
Ik zit daar zelfs nog onder, ik schaamde me daar vroeger altijd voor... Vriendinnen hadden veel groterequote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:30 schreef merdeka het volgende:
3,5 cm doorsnee, yeah baby![]()
Geil, maar het zijn alleen je borsten nog maar. Wat zijn je overige afmetingen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:30 schreef merdeka het volgende:
[..]
3,5 cm doorsnee, yeah baby![]()
Ik zit er een stuk onder, hooguit 2,5 cm doorsnede als het écht warm is, anders nog minder. Maar ja, bij cup A/B moeten ze ook niet groot zijn, anders staat het alleen maar lelijk...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zit daar zelfs nog onder, ik schaamde me daar vroeger altijd voor... Vriendinnen hadden veel grotere
Ik heb een C cup dus dan hebben we dezelfde verhoudingen denk ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:41 schreef innovative het volgende:
Ik zit er een stuk onder, hooguit 2,5 cm doorsnede. Maar ja, bij cup A/B moeten ze ook niet groot zijn, anders staat het alleen maar lelijk...
En dan... je hebt te grote tepels... Zelfmoord plegen? Of.... een operatie overwegen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:41 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik zit er een stuk onder, hooguit 2,5 cm doorsnede als het écht warm is, anders nog minder. Maar ja, bij cup A/B moeten ze ook niet groot zijn, anders staat het alleen maar lelijk...
En dan... ze hangen teveel en zijn te groot... Zelfmoord plegen? Of.... een operatie overwegen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
En dan... je hebt te grote tepels... Zelfmoord plegen? Of.... een operatie overwegen?
Niks is goed of fout toch? Ik vind het zelfs wel sexy bij vrouwen (mits niet te hang en te groot)
Oh, btw.. nee ik heb geen grote tepels. Gewoon normaal en om ze te accentueren piercings...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |