quote:Nou, misschien kan de zweedse koning een taart sturen naar de cel van dat joch, Met een vijl er in!
STOCKHOLM - Een 16-jarige jongen heeft de Zweedse koning Carl Gustaf woensdag een aardbeientaart midden in het gezicht geworpen. Dat meldde de Zweedse krant Expressen in haar interneteditie.Het incident had plaats toen de monarch samen met zijn vrouw een vogelwacht in Halland in het westen van Zweden bezocht. Op het moment van de 'aanslag' was het koninklijk paar op weg naar de limousine om te vertrekken.
De dader werd direct na de aanval overmeesterd door lijfwachten van de koning. In eerste instantie reageerde de vorst nogal geschokt, maar volgens ooggetuigen kon hij na enkele minuten wel om de actie lachen.
Vervolgens ging hij naar de jongeman, gaf hem een schouderklopje en informeerde of hij de aanval van zijn lijfwachten had overleefd. De dader hangt een celstraf tot vier jaar boven het hoofd.
quote:Geen idee, ik verkracht geen oude vrouwtjes in Zweden.
Op donderdag 06 september 2001 09:39 schreef Schorpioen het volgende:
VIER jaar voor het gooien van een taart? Als je hier een oud vrouwtje verkracht krijg je bijna nog minder....
euch nou gewoon ervoor zorgen dat die gozer geen straf krijgt
quote:Maximaal ja. Zal me niks verbazen als dat er in Nederland ook op staat. Maar zo'n straf krijg je alleen als je een betonnentaart tegen het hoofd van een koning of koningin smijt. Zo'n jochie komt eraf met een boete.
Op donderdag 06 september 2001 09:31 schreef links234 het volgende:
De dader hangt een celstraf tot vier jaar boven het hoofd.
quote:Waar dan wel?
Op donderdag 06 september 2001 09:40 schreef links234 het volgende:
Geen idee, ik verkracht geen oude vrouwtjes in Zweden.
quote:Zou best eens kunnen, reden zou anders wel bekend zijn.
Op donderdag 06 september 2001 12:41 schreef Topic het volgende:
Of was het een weddenschap ofzo ?
quote:Ik had al zo'n idee dat jij je in Zweden aan oude mannetjes zou vergrijpen. In Denemarken daarentegen zie ik je wel weer achter jongere mannen aan gaan.
Op donderdag 06 september 2001 09:40 schreef links234 het volgende:[..]
Geen idee, ik verkracht geen oude vrouwtjes in Zweden.
quote:Ligt eraan of je er familie hebt.
Op donderdag 06 september 2001 16:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ik had al zo'n idee dat jij je in Zweden aan oude mannetjes zou vergrijpen.
Die jongen kan tenminste zeggen dat 'ie iets bijzonders in zijn leven heeft gedaan. Dat kunnen velen hier niet zeggen.
quote:Ik wel.
Op vrijdag 07 september 2001 03:34 schreef Unexplained het volgende:
Ik zou het er wel voor over hebben, die 4 jaar cel.Die jongen kan tenminste zeggen dat 'ie iets bijzonders in zijn leven heeft gedaan. Dat kunnen velen hier niet zeggen.
Weer eens wat anders dan een uit de lucht vallende klodder duivenshit..
Trouwens slechte bodyguards heeft hij.
Er had net zo goed een republikein met een pizza kunnen staan.
we moeten toch allemaal gelijk behandeld worden
quote:Ja joh, maar dat zijn ook allemaal maar papieren wetten. Als de koning zelf al zo grootmoedig weet te reageren, denk je dan echt dat de rechter er zo'n stampei over maakt? Welnee.
Op vrijdag 07 september 2001 12:32 schreef Riduce het volgende:
Wat krijg ik als ik een taart in mijn buurman zijn gezicht gooi? (behalve ruzie met hem) ...we moeten toch allemaal gelijk behandeld worden
quote:Helaas zo werkt het niet.
Op vrijdag 07 september 2001 12:32 schreef Riduce het volgende:
Wat krijg ik als ik een taart in mijn buurman zijn gezicht gooi? (behalve ruzie met hem) ...we moeten toch allemaal gelijk behandeld worden
quote:ik vraag me alleen af.. die straf die dat ventje kan krijgen (4 jaar max.) , of ik die straf ook kan krijgen als hij dat bij zijn buurman zou hebben gedaan.
Op vrijdag 07 september 2001 12:34 schreef Ringo het volgende:[..]
Ja joh, maar dat zijn ook allemaal maar papieren wetten. Als de koning zelf al zo grootmoedig weet te reageren, denk je dan echt dat de rechter er zo'n stampei over maakt? Welnee.
quote:Dus een taart in KOK zijn gezicht kan ook ... zonder dat er een straf op staat
Op vrijdag 07 september 2001 12:35 schreef nipeng het volgende:[..]
Helaas zo werkt het niet.
Nee, het koningshuis is bijzonder.
quote:Nee. Maar ja, dat is het nadeel van hoogwaardigheidsbekleders en gezagsdragers: die worden vaak uitzonderlijk behandeld. Dat is tot daaraantoe. Het gaat erom of die hoogwaardigheidsbekleders en gezagsdragers goed en verantwoord met die uitzonderlijke behandeling om kunnen gaan.
Op vrijdag 07 september 2001 12:36 schreef Riduce het volgende:
ik vraag me alleen af.. die straf die dat ventje kan krijgen (4 jaar max.) , of ik die straf ook kan krijgen als hij dat bij zijn buurman zou hebben gedaan.
quote:Als je iemand die zo aan het schudden is weet te raken verdien je eerder een pluim.
Op vrijdag 07 september 2001 12:30 schreef Ringo het volgende:
Wie een taart in het gezicht van Prins Claus durft te smijten, mag van mij voor 20 jaar achter het ijzer zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |