Ik stem op Xlargequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
burgers trommelt uw klonen op.

een kloon uit 2001quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:19 schreef XXlarge het volgende:
[..]
Ik stem op Xlarge
hoe heb jij weet gekregen van mijn fantasieen ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een pak voor je broek, dat kun je krijgen.
je bent toch niet aan het proberen 2 keer te stemmenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef andromeda1968 het volgende:
DePresident!![]()
Ja, hou de spanning er lekker inquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef andromeda1968 het volgende:
DePresident!![]()
Ik vind het een eer om op je wall te staanquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:04 schreef Bosbeetle het volgende:daar valt mijn wall bij in het niets!
Dank je wel, ik wil ff rustquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
DePresident is uitgesloten van deelname voor user van de maand october. Dit om een te eentonig beeld te voorkomen in november mag hij weer meedoen.
iets specifieker linkje intx ! aub ... dit soort dingen ga ik niet meer meenemen .. je kunt vast wel 1 concreet voorbeeld geven !quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik nomineer Renmaestro. Als een soort wederzijdse schuldaaanvaarding zeg maar, maar ook omdat het een jofele user is, met leuke posts in meedoetopics.
linkje
Maar..maar..het gaat toch om het oeuvre van de maandquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iets specifieker linkje intx ! aub ... dit soort dingen ga ik niet meer meenemen .. je kunt vast wel 1 concreet voorbeeld geven !
Ja maar je kunt er vast wel iets uitpikken (als ik die link plaats is hij dynamisch en dus niet representatief voor jouw huidige mening)quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar..maar..het gaat toch om het oeuvre van de maand
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, ff tussendoor: dikke zoen voor jou dat je dit allemaal op je schouders neemt!
mee eenschquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, ff tussendoor: dikke zoen voor jou dat je dit allemaal op je schouders neemt!
In dat geval pas ik nog even. Oktober is nog lang.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar je kunt er vast wel iets uitpikken (als ik die link plaats is hij dynamisch en dus niet representatief voor jouw huidige mening)
Dat spreekt voor zichquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef Tokay het volgende:
je mag meerdere nominaties doen hoor !quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In dat geval pas ik nog even. Oktober is nog lang.
Je praat in raadsels !quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:41 schreef Euforie het volgende:![]()
?
Het hoeft ook maar één persoon te begrijpenquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je praat in raadsels !
Wie?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:43 schreef Euforie het volgende:
[..]
Het hoeft ook maar één persoon te begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |