Ja, maar het is verplicht enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
ShowChatter.
Maar verder
Ik heb ook echt met je te doen, en ik snap in wat voor lastige situatie je zit. Ik ben ook altijd verplicht om naar die nachtelijke topics te komenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar het is verplicht enzo.
Zeg, onze stem telt dubbel hé?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Chirma IIII III
P-etr-a IIII
dePresident IIII IIII IIII IIII IIII II
cerror II
Tokay I
Xlarge IIII II
Patty I
r00d
Insomaniac III
conflict IIII
gfree II
Pool IIII I
Bupatih IIII IIII IIII IIII IIII
Intxaurraga IIII
The_legend_killer
Nolius I
de boekhouding
Maar het is helemaal niet nachtelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb ook echt met je te doen, en ik snap in wat voor lastige situatie je zit. Ik ben ook altijd verplicht om naar die nachtelijke topics te komen.
Het 'ook' ging over 'verplicht'. Ik moet dus wel 's nachts.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet nachtelijk
Overdag enzo. 's Avonds moet ik slapen.
Precies.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het 'ook' ging over 'verplicht'. Ik moet dus wel 's nachts.
Waarom steek je nou weer de draak met mijn uitleg?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Denk ik.
Omdat ik er geen bal van snap.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarom steek je nou weer de draak met mijn uitleg?
Dat bedoelde ik dan ook niet te zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik er geen bal van snap.
Ik snap er ook geen zak van.
Dus eigenlijk snap ik er geen balzak van![]()
![]()
Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh een dialoog ... lezen gaat !
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:30 schreef Kleintje het volgende:
Wordt bijna gedwongen![]()
Maar ik stem op Bupatih.
Omdat hij de moeite neemt om in het fotoboek te kijken![]()
Op wie hebben we gestemd dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:13 schreef Murravia het volgende:
[..]
Zeg, onze stem telt dubbel hé?
Worden we een beetje vergeetachtig?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:41 schreef Murravia het volgende:
[..]
Op wie hebben we gestemd dan?
Toch zeker wel op petra met twee streepjes ergens?
tsssk tokay je had al op bupatih gestemd ..zie boekhouding !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:44 schreef Tokay het volgende:
Oh hoi, ik had nog niet gestemd.
Bupatih.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |