tuurlijk als je nog niet eerder gestemd hebt !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:09 schreef muurjunky het volgende:
Mag ik op Xlarge stemmen?
Stalkertquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:23 schreef Sazzefraz het volgende:
ik bedoelde bupatih niet. PP en BB verdienen het niet, dus voor hun 1 stem. en petra en bupatih kunnen een schop onder hun bipsje krijgen. gratis.
Je bent toch wel lievquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef p-etr-a het volgende:
Rectificatie: ik meen dat niet.
En nu mijn 10 euro DP
Ik heb even bij de boekhouding gekeken, maar je hebt nog niet gestemd. Doe het wel zorgvuldig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
heb ik eig al gestemd?
ik wacht nog even, tenzij je me kan overtuigenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb even bij de boekhouding gekeken, maar je hebt nog niet gestemd. Doe het wel zorgvuldig!
'Dan stem ik op Xlarge, behalve als ik al eerder heb gestemdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tuurlijk als je nog niet eerder gestemd hebt !
Er zijn een hoop leuke users genomineerd, maar ik zou zeggen stem voor Bupatih of DePresident als je van de strategische aanpak bent. Als je doel is iemand de eer geven, moet je het helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik wacht nog even, tenzij je me kan overtuigen
Ik zou zeggen ga voor de maand oktober !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:46 schreef StofjeB het volgende:
Eigenlijk, en dat meen ik serieus, verdien ik ook wel een plaatsje in de lijst. En das geen arrogantie, maar ik ben gewoon erg tevreden over mezelf, de afgelopen maand.
tovve iconquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:00 schreef jaguar het volgende:
Bupatih
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |