Ik ben het niet met haar eens hoor, je verdient 't zeker wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
p-etr-a toch
ik ben begonnen met usert van de maan mei oid !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Usert :')
Waarom werd de usert dan halverwege september een user?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ben begonnen met usert van de maan mei oid !
Precies waar dit topic voor is bedoeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
zelden zo'n lijst kutusers bij elkaar gezien!![]()
ja jouw stem staat al !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:17 schreef BVO het volgende:Bupatih
.
Hoe lief. Graag op mijn linkerbilquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:23 schreef Sazzefraz het volgende:
ik bedoelde bupatih niet. PP en BB verdienen het niet, dus voor hun 1 stem. en petra en bupatih kunnen een schop onder hun bipsje krijgen. gratis.
Ik wist wel dat je sig waar wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:23 schreef Sazzefraz het volgende:
ik bedoelde bupatih niet. PP en BB verdienen het niet, dus voor hun 1 stem. en petra en bupatih kunnen een schop onder hun bipsje krijgen. gratis.
In dat geval wint de eerste van het alfabet natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
(ik weet nog niet hoe ik een floridiaans gelijkspel moet oplossen)
Whehe...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In dat geval wint de eerste van het alfabet natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In dat geval wint de eerste van het alfabet natuurlijk![]()
tuurlijk als je nog niet eerder gestemd hebt !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:09 schreef muurjunky het volgende:
Mag ik op Xlarge stemmen?
Stalkertquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:23 schreef Sazzefraz het volgende:
Je bent toch wel lievquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef p-etr-a het volgende:
Rectificatie: ik meen dat niet.
En nu mijn 10 euro DP
Ik heb even bij de boekhouding gekeken, maar je hebt nog niet gestemd. Doe het wel zorgvuldig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
heb ik eig al gestemd?
ik wacht nog even, tenzij je me kan overtuigenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb even bij de boekhouding gekeken, maar je hebt nog niet gestemd. Doe het wel zorgvuldig!
'Dan stem ik op Xlarge, behalve als ik al eerder heb gestemdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tuurlijk als je nog niet eerder gestemd hebt !
Er zijn een hoop leuke users genomineerd, maar ik zou zeggen stem voor Bupatih of DePresident als je van de strategische aanpak bent. Als je doel is iemand de eer geven, moet je het helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik wacht nog even, tenzij je me kan overtuigen
Ik zou zeggen ga voor de maand oktober !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:46 schreef StofjeB het volgende:
Eigenlijk, en dat meen ik serieus, verdien ik ook wel een plaatsje in de lijst. En das geen arrogantie, maar ik ben gewoon erg tevreden over mezelf, de afgelopen maand.
tovve iconquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:00 schreef jaguar het volgende:
Bupatih
mijn god wat een heerlijk vage uitlegquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Er zijn een hoop leuke users genomineerd, maar ik zou zeggen stem voor Bupatih of DePresident als je van de strategische aanpak bent. Als je doel is iemand de eer geven, moet je het helemaal zelf weten.
Als ik jou was (of jij mij was) zou ik op Bupatih stemmen (of zou jij op Bupatih stemmen).
Ik dacht: het is PP, laat ik het maar zo aanpakken, die vindt dat leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mijn god wat een heerlijk vage uitleg
zit jij mij nu voor vaag uit te maken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik dacht: het is PP, laat ik het maar zo aanpakken, die vindt dat leuk [afbeelding].
Nee, nee, allerminst!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zit jij mij nu voor vaag uit te maken?,
,
Niet meer (allang)quote:en is t niet pannekoek?
Volgens de boekhouding nog steeds 1 stem te veelquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Bupatih IIII IIII IIII IIII IIII I
de boekhouding
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:09 schreef muurjunky het volgende:
Mag ik op Xlarge stemmen?
Slaap jij weleens???quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:08 schreef p-etr-a het volgende:
Dat is inderdaad jammer.
Ik kom wel zo af en toe in andere delen van dit forum, maar meestal niet in topics met slowchat of waar altijd een vaste kliek zit. Dus dan werkt het ook lastig, kennen mensen je niet echt.
dat vraag ik dr ook elke dagquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Slaap jij weleens???
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:46 schreef Skaai het volgende:
ik heb niks met dePresident en niks met Bupatih
Dus mijn stem gaat naar Conflict.
Jazeker!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Slaap jij weleens???
dan fok je toch altijdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Jazeker!!
Ik heb vannacht nog geslapen.
hmm, niet erg lang danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Jazeker!!
Ik heb vannacht nog geslapen.
Hmm, nee, inderdaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hmm, niet erg lang dan
1) Ik verlaag me niet tot dat niveauquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:06 schreef Renmaestro het volgende:
Bupatih, begin ook eens een nachtelijke slowchatreeks als je zo graag stemmen wil.
Kan niet, sorry.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef Kleintje het volgende:
Ken bijna niemand hier uit de lijst, dus ik heb gewoon besloten dat ik op iemand stem die er niet instaat... ik wil toch nog steeds stemmen op Private Ryan... dat blijft echt mijn all time favorite!
Tsja...als hij een lief iemand ziet, kan 'ie soms nog wel eens een eigen leventje gaan leiden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, ik denk 't wel.
Ik zag 't 'm ineens zo doen....
Of hij heeft maar één oog, dat zie je niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Of hij doet allebei zijn ogen dicht, dat zie je niet.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) Ik verlaag me niet tot dat niveau
Ik denk dat ik dat zelf wel beter weet, hèquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of hij heeft maar één oog, dat zie je niet.
Toch niet 's nachts, manquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:01 schreef BVO het volgende:
[..]
.
PR TOF???quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:52 schreef p-etr-a het volgende:
Al is PR wel tof inderdaad.
ShowChatterquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toch niet 's nachts, man
Weet ik, weet ik, maar ik gaf het gewoon even een naam. Heel tof, dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
PR TOF???
UNDERSTATEMENT!
En wij stemmen ook op P-etr-a natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:06 schreef Murray het volgende:
Na lang en diepzinnig beraad heb ik besloten dat mijn stem naar P-etr-a gaat.
Ja, maar het is verplicht enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
ShowChatter.
Maar verder
Ik heb ook echt met je te doen, en ik snap in wat voor lastige situatie je zit. Ik ben ook altijd verplicht om naar die nachtelijke topics te komenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar het is verplicht enzo.
Zeg, onze stem telt dubbel hé?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Chirma IIII III
P-etr-a IIII
dePresident IIII IIII IIII IIII IIII II
cerror II
Tokay I
Xlarge IIII II
Patty I
r00d
Insomaniac III
conflict IIII
gfree II
Pool IIII I
Bupatih IIII IIII IIII IIII IIII
Intxaurraga IIII
The_legend_killer
Nolius I
de boekhouding
Maar het is helemaal niet nachtelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb ook echt met je te doen, en ik snap in wat voor lastige situatie je zit. Ik ben ook altijd verplicht om naar die nachtelijke topics te komen.
Het 'ook' ging over 'verplicht'. Ik moet dus wel 's nachts.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet nachtelijk
Overdag enzo. 's Avonds moet ik slapen.
Precies.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het 'ook' ging over 'verplicht'. Ik moet dus wel 's nachts.
Waarom steek je nou weer de draak met mijn uitleg?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Denk ik.
Omdat ik er geen bal van snap.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarom steek je nou weer de draak met mijn uitleg?
Dat bedoelde ik dan ook niet te zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik er geen bal van snap.
Ik snap er ook geen zak van.
Dus eigenlijk snap ik er geen balzak van![]()
![]()
Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh een dialoog ... lezen gaat !
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:30 schreef Kleintje het volgende:
Wordt bijna gedwongen![]()
Maar ik stem op Bupatih.
Omdat hij de moeite neemt om in het fotoboek te kijken![]()
Op wie hebben we gestemd dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:13 schreef Murravia het volgende:
[..]
Zeg, onze stem telt dubbel hé?
Worden we een beetje vergeetachtig?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:41 schreef Murravia het volgende:
[..]
Op wie hebben we gestemd dan?
Toch zeker wel op petra met twee streepjes ergens?
tsssk tokay je had al op bupatih gestemd ..zie boekhouding !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:44 schreef Tokay het volgende:
Oh hoi, ik had nog niet gestemd.
Bupatih.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:zowel depresident als bupatih hebben trouwens veel vrouwelijke stemmen ... stelletje charmeurs !
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Bupatih!
en terecht !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]*bloos*
Whihihi....
Ik begin zowaar te stotteren, zeg
Vind je mij ook zó lief dat je een hartje achter mijn naam zet?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en terecht !
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je mij ook zó lief dat je een hartje achter mijn naam zet?
BloodyLotte wel
Oh zoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik bedoel terecht dat je er van ging stotteren !
Jij wel ja....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wel ja.
Love is in the airquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:34 schreef BrauN het volgende:
Ik stem op dePresident. Puur uit disrespect voor die Bupahit dinges, irritant kereltje...
jaja in de vorm van jaloezie .... whehe braun ? jaloers op het hartje van bloodylottequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Love is in the air :')
Goed punt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jaja in de vorm van jaloezie .... whehe braun ? jaloers op het hartje van bloodylotte
ik stiekem ook
Bloody-wie? Ben al een tijdje niet meer in ONZ geweest, dus ik heb geen flauw idee wat dat voor teefje is...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jaja in de vorm van jaloezie .... whehe braun ? jaloers op het hartje van bloodylotte
ik stiekem ook
Je kan je stem nu nog snel veranderen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
![]()
Geil.
Oh wacht... dat is die havo shlethoerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bloody-wie? Ben al een tijdje niet meer in ONZ geweest, dus ik heb geen flauw idee wat dat voor teefje is...
ksst...BloodyLotte is geen teefje.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bloody-wie? Ben al een tijdje niet meer in ONZ geweest, dus ik heb geen flauw idee wat dat voor teefje is...
hmm nee dat kan nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan je stem nu nog snel veranderen hoor![]()
Jij moet eens een keer de regels versoepelen, ten gunste van mij.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm nee dat kan niet![]()
heyhey don't kill the messenger !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer de regels versoepelen, ten gunste van mij.
déjà vuquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heyhey don't kill the messenger !
ja maar ... maar ...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
déjà vu
Maar jij bent toch de geniale uitvinder van dit "toernooi"??
Dus.....
sorry dat is niet mogelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:51 schreef BrauN het volgende:
Ik wil mijn stem graag herzien en kies nu voor Butaphi.
Heb jij even geluk dat BosBeetle nét de regels heeft veranderdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:51 schreef BrauN het volgende:
Bedankt voor je stemquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:51 schreef BrauN het volgende:
Tsss. Ik trek me dan terug uit dit toernooi en ik zal het boycotten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sorry dat is niet mogelijk![]()
Gemenerd..Wrijf het er nog maar eens inquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem
Altijdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gemenerd..Wrijf het er nog maar eens in
hoe vaak moet ik nog zeggen dat jullie de boodschapper niet moeten schieten !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsss. Ik trek me dan terug uit dit toernooi en ik zal het boycotten.
Ook zal ik poepen op het terrein van Paleis het Loo en daar al scanderend "Juliana is van mij!!!!" proberen Bosbeetle van Fok! te laten verwijderen.
Ofzo.
Oh. Betekent dat het.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog zeggen dat jullie de boodschapper niet moeten schieten !
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Whahaha die smiley !!!
Oh, sorry.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tsssk tokay je had al op bupatih gestemd ..zie boekhouding !
hmmm crapforumquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]It's crap, I'm telling you...
was ook leuker maarja ...niet mogelijk dus !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:43 schreef Conflict het volgende:
Ik vond het met poll leuker!
Ik wist niet eens dat jij een user was!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wist niet eens dat ik mee deed aan user van de maand
ik ben ook geen user dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij een user was!
Mag je dan wel meedoen met deze geweldige stemronde?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben ook geen user dat lijkt maar zo![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag je dan wel meedoen met deze geweldige stemronde?
Oh nee! the_legend_killer is back in the race !!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
stem op TLK
Bupatih wil er vast een paar aan hem afstaanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:Alleen r00d heeft nog geen stem
Zegt diegene die 3 stemmen voor staatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
Bupatih wil er vast een paar aan hem afstaan![]()
![]()
Oh, dat topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
r00d voor het topic Openingszinnen op de naturistencamping
Jij bent te dik.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:47 schreef dingendoener het volgende:
huhum waarom sta ik nog niet in de poll.... gvd
Dit is discriminatie gvdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:48 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Jij bent te dik.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben trouwens wel werknemer van de maand september bij Al Capone's Hilversum geworden...
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben trouwens wel werknemer van de maand september bij Al Capone's Hilversum geworden...
Serieus? OMG gefeliciteerd !!!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:16 schreef p-etr-a het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:21 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, serieus... dit is dus nieuw ingevoerd na de vakantie, ik ben de allereerste die werknemer van de maand is geworden. Nu wordt zondag een foto van me gemaakt die aan de muur komt te hangen (net als hier op Fok!) en krijg ik een oorkonde en een presentje. Ik stond er echt van te kijken!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
The Legend Killer krijgt mijn stem
Limburg![]()
Meneer u heeft al op ene pool gestemd !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:07 schreef gfree het volgende:
Ik stem op gfree
Ben je ook geel en vierkant?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:21 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, serieus... dit is dus nieuw ingevoerd na de vakantie, ik ben de allereerste die werknemer van de maand is geworden. Nu wordt zondag een foto van me gemaakt die aan de muur komt te hangen (net als hier op Fok!) en krijg ik een oorkonde en een presentje. Ik stond er echt van te kijken!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ben je ook geel en vierkant?
GMTAquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:23 schreef p-etr-a het volgende:
Dat (iets in die richting in ieder geval) zei m'n broertje ook meteen!
Ja, best lang. Ik heb vannacht zelfs gedroomd over jou (niet over de tram, maar je kwam in een droom in ieder geval).quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:30 schreef Chirma het volgende:
[..]
GMTA
heb jij nog lang in gedachten in de tram gezeten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Meneer u heeft al op ene pool gestemd !
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:34 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, best lang. Ik heb vannacht zelfs gedroomd over jou (niet over de tram, maar je kwam in een droom in ieder geval).
Dat zal ik vanavond wel doen (ik ga eerst naar de bioscoop). Als ik het filmpje een beetje binnen de perken houd kan Gmail het sowieso wel aan, de laatste keer waren er geen problemen mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
ben benieuwd wat.. wil je me een mailtje sturen?
Je kan het het natuurlijk ook in een .avi vertellen als gmail vandaag een goeie bui heeft
Nee, doe maar nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:17 schreef Lynx666 het volgende:
DePresident?
jazeker nog tot 0:00h vandaag !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:21 schreef Oblivion het volgende:
Tokay!!!
Ab-so-luut!!![]()
Je mocht toch nog stemmen?
dank jequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
nog 2 uur en 40 min en mijn stem gaat naar Xl
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:31 schreef Xlarge het volgende:
nu loop ik ook al vals te spelen
ja maar volgende maand nieuwe kansen !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het vannacht al finito?
nog een klein uurtje ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het vannacht al finito?
Het kan nog spannend wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:11 schreef DaMart het volgende:
Als ik nog op tijd ben gun ik mijn stem aan Bupatih Is dat zo goed gespeld ?![]()
Een pak voor je broek, dat kun je krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:13 schreef Xlarge het volgende:
krijg je als 3de ook een plaatsje op het erepodium ?
Ik stem op Xlargequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
burgers trommelt uw klonen op.
een kloon uit 2001quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:19 schreef XXlarge het volgende:
[..]
Ik stem op Xlarge
hoe heb jij weet gekregen van mijn fantasieen ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een pak voor je broek, dat kun je krijgen.
je bent toch niet aan het proberen 2 keer te stemmenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef andromeda1968 het volgende:
DePresident!![]()
Ja, hou de spanning er lekker inquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef andromeda1968 het volgende:
DePresident!![]()
Ik vind het een eer om op je wall te staanquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:04 schreef Bosbeetle het volgende:daar valt mijn wall bij in het niets!
Dank je wel, ik wil ff rustquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
DePresident is uitgesloten van deelname voor user van de maand october. Dit om een te eentonig beeld te voorkomen in november mag hij weer meedoen.
iets specifieker linkje intx ! aub ... dit soort dingen ga ik niet meer meenemen .. je kunt vast wel 1 concreet voorbeeld geven !quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik nomineer Renmaestro. Als een soort wederzijdse schuldaaanvaarding zeg maar, maar ook omdat het een jofele user is, met leuke posts in meedoetopics.
linkje
Maar..maar..het gaat toch om het oeuvre van de maandquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iets specifieker linkje intx ! aub ... dit soort dingen ga ik niet meer meenemen .. je kunt vast wel 1 concreet voorbeeld geven !
Ja maar je kunt er vast wel iets uitpikken (als ik die link plaats is hij dynamisch en dus niet representatief voor jouw huidige mening)quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar..maar..het gaat toch om het oeuvre van de maand
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, ff tussendoor: dikke zoen voor jou dat je dit allemaal op je schouders neemt!
mee eenschquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, ff tussendoor: dikke zoen voor jou dat je dit allemaal op je schouders neemt!
In dat geval pas ik nog even. Oktober is nog lang.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar je kunt er vast wel iets uitpikken (als ik die link plaats is hij dynamisch en dus niet representatief voor jouw huidige mening)
Dat spreekt voor zichquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef Tokay het volgende:
je mag meerdere nominaties doen hoor !quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In dat geval pas ik nog even. Oktober is nog lang.
Je praat in raadsels !quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:41 schreef Euforie het volgende:![]()
?
Het hoeft ook maar één persoon te begrijpenquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je praat in raadsels !
Wie?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:43 schreef Euforie het volgende:
[..]
Het hoeft ook maar één persoon te begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |