Ja dat is gewoon heel erg matig, een maat van me had dat ook. Hij heeft nu engels en nederlands door elkaar enzo,(tevens de uitbreiding) je doet er ook heel weinig aan behalve misschien win98 op je pc te zetten. Heb ik ook een keer gedaan om spellen te spelen.(want dat compatibility idee van hun werkt NIET)quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb een probleem,wil Jagged Alliance 2 weer eens instaleren
en dan krijg ik deze error (WinXp SP2)
http://img8.imagevenue.com/img.php?loc=loc46&image=9fe_help!.JPG
wie kan mij helpen
Die DVD ff schoonboenen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:20 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb iets raars met mijn x-box. Als ik Fable er in mik dan wil ik graag die irritante reclame voorfilmpjes skippen. Maar als ik op start druk om door te gaan dan gaat dat niet en moet ik dus al die rotzooi doorkijken om vervolgens erachter te komen dat bij 'press start to continue' het ook al niet doet.
Bij Full Spectrum Warrior heb ik er echter geen last van. Iemand advies?
Ruilen.. hmm nee... Hebben jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:34 schreef Forumpi het volgende:
Kon hem net niet ruilen, want ze bleken me gister geen bonnetje gegeven te hebben.![]()
Maar ja, was ook maar 7 Euro. Volgens de support van Ubisoft garanderen ze niet dat ie het doet op XP.
Iemand spel ruilen?![]()
Zover ik weet is dat alleen bij programma's als Alcohol 120% en Daemon Tools en niet bij Nero.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heb zojuist in de winkel het spel Fifa 2005 gekocht. Als ik het spel na installatie wil spelen krijg ik de volgende melding: CD?DVD emulation software detected please enable this software. Als ik het goed begrijp is het spel dus in conflict met Nero o.i.d. Iemand een idee hoe ik het spel toch kan spelen zonder Nero te verwijderen?
volgens mij was er laatst wel een rel om nero met EA, zeker weet ik et niet,quote:Op zondag 5 juni 2005 10:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat alleen bij programma's als Alcohol 120% en Daemon Tools en niet bij Nero.
Origineel spel kopen is de enige optie denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:28 schreef Bulletstar het volgende:
ik hbe gta sa op de xbox, maar hij wilt niet opstarten.. hij blijft bij het begin scherm..
Waarschijnlijk zit die audio lineout anders op de N64 of heeft de aansluiting op de N64 minder gebruikte pins die bij gebruik van de scartlead wel noodzakelijk zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een tijdje terug goedkoop een Nintendo RGB kabel gekocht voor m'n Gamecube, zo eentje:
[afbeelding]
Deze doet het perfect op m'n Gamecube, als ik hem op m'n N64 aansluit krijg ik echter alleen geluid
Die N64 doet het wel als ik de composietkabel gebruik (die met drie tulpplugjes), weet iemand hoe dat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |