Die registratie was dus wel goed gegaan (inloggen op www.ubi blabla deed het wel) maar inloggen in het spel dus niet. Kwam dus ook niet bij dat cdkey gedoe en al helemaal niet bij de optie om een server te connecten! Had al 3 firewalls uitgeschakeld, bleek ik ook nog een 4e te hebben... dat was dus het probleem...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:04 schreef ne0n het volgende:
[..]
als je via de ingame browser registreert dan kun je als je een op een server connect je cdkey invoegen geloof ik..
Wel eerst je drivers geuninstalled voordat je de nieuwe er op hebt gezet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb vandaag nog extra de 80.40 driver gedownload maar hielp niet
nee maar hij geeft bij de info wel aan dat ie 80.40 is geinstalleerd maar blijft er dan nog oude gegevens staan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel eerst je drivers geuninstalled voordat je de nieuwe er op hebt gezet?
mouse Sensitivity ofzo hoger zetten bij de opties?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Verbal het volgende:
Iemand een idee wat ik kan doen tegen een enorm trage muis-reactie in Battlefield Vietnam?
V.
Dat zou ieder geval kunnen, ze raden ook bij een driver upgrade ook aan om eerst je oude drivers eraf te halenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
nee maar hij geeft bij de info wel aan dat ie 80.40 is geinstalleerd maar blijft er dan nog oude gegevens staan?
NOFI, hoor, maar DUH!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mouse Sensitivity ofzo hoger zetten bij de opties?
G.
Nou heb ik met ÉÉN spel een bijna soortgelijk probleem gehad.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
nee maar hij geeft bij de info wel aan dat ie 80.40 is geinstalleerd maar blijft er dan nog oude gegevens staan?
Corrupte download. Nog een keer downloaden should do the trickquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Samsonneke het volgende:
Een probleempje:
Ik wil BattlfeField 2 Demo instaleren, maar dit wil niet lukken. Iedere keer wanneer ik de installer wil opstarten, komt de volgende foutmelding:
C:\battlefield2demo.exe\ is geen geldige Win32-Toepassing.
bvd
Nope, waarschijnlijk ligt het probleem bij een autodownload van de multiplayer. Dat stond ergens op een ander forum. Die persoon wist ook te vertellen welke files je dan weg moest halen, alleen toen ik dat deed wilde het spel helemaal niet mee opstartenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef Thrilled het volgende:
heb je een cheat gebruikt voor de ammo van je nades oid?
ik heb nu een pc (amd athlon 2600+ , ati radeon 9800 pro (128mb) en 512 mb ram,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef DrDentz het volgende:
hm wacht.. een kerel op een ander forum zegt dit:
"Hetzelfde probleem kan zich met Half-Life 2 voordoen als je 1024 MB geheugen hebt dmv 2 512 MB geheugen kaarten te hebben. Haal er eens 1 uit (wel voorzichtig). Bij Half Life 2 was aan dit probleem een groot deel van de crashes te wijten."
vaag.. zou ik 1 streepje eruit moeten halen.. is dan niet de pc ineens veel trager?![]()
mjaa ik heb dus ook @home ( Deventer ) en ik heb et ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef weasel85 het volgende:
Goedenavond,
Ik heb t spel condition zero al tijden, sinds vorige week zaterdag ( en ervoor had ik gewoon normale pings rond de 20-30 sinds ik dus de nieuwe modem van @home (telefoon aansluiting) erop heb geinstalleerd doet dus cz en cs en nog meerdere games raar tijdens t online gamen.
nu krijg ik constant 70-180 ping met "loss" van 5
als ik pingtest doe dan geeft de site aan: 500kb download 50 upload en 60ms(!)
60ms is inderdaad aan de hoge kant... maar ik heb geen idee hoe ik die 60ms naar 10-15 ms zou kunnen brengen? ( nix mis met me pc, ed, heb eventueel al spy ware killers gedraaid, configs nagecheckt, defragmentatie e.d. gedaan... snap er helemaal nix meer van
Ik heb nu zo een modem waarop een telefoon kan aangesloten worden en daarop is een router aangesloten. ( misschien dat t hier aan ligt?) maar ik zou graag hulp willen hebben... want ik kom er niet meer uit....
alvast bedankt, weasel
Al nieuwe update voor je videokaart?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een rare bug met The Sims Nachtleven (er is geen Sims-topic meer).
Het spel zelf staat gemount met DAEMON manager en qua systeemeisen (ik heb een PIII 900mhz) trekt mijn pc het allemaal maar net. Alleen de fouten die het spel veroorzaakt liggen naar mijn idee niet aan een tekort aan geheugen of processorcapaciteit.
Het spel slaat vast op hele rare dingen.
Zo kon ik dus voorheen zonder problemen dingetjes kopen en verkopen voor in mijn huisje. Sinds de update naar Nachtleven slaat het spel vast op het verkopen van bijv. een heel simpel bankje of wastafeltje. Het spel schakelt dan mijn monitor uit (lampje wordt oranje) terwijl verder wel het muziekje doorspeelt. Kortom: het lijkt wel of het spel blijft hangen in het laden oid.
Misschien zijn er nog andere mensen die het spel ook op deze manier gemount hebben en hetzelfde probleem hebben?
Waarschijnlijk wordt het probleem veroorzaakt door mini-mods, unistalle en dan opnieuw-installeren lijkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk ligt het probleem bij een autodownload van de multiplayer. Dat stond ergens op een ander forum. Die persoon wist ook te vertellen welke files je dan weg moest halen, alleen toen ik dat deed wilde het spel helemaal niet mee opstarten
Ik ben dus niet de enige die na een nieuwe videokaart (vandaag een week geleden) gelijk NFSU2 ging doen..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:33 schreef DjDev het volgende:
Hallo,
Ik heb weer eens Need for speed underground 2 zitten spelen met een nieuwe videokaart...nou mooi alles op hoogste stand gezet en 1024 x 768 als resolutie
nu heb ik dit
[afbeelding]
Als je nu achter de auto kijkt zie je allemaal blokjes.
Nu is mijn vraag:Hoor dit zo te zijn of moet ik een optie aanpassen om die blokjes weg te krijgen?
ach jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:56 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die na een nieuwe videokaart (vandaag een week geleden) gelijk NFSU2 ging doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |