abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22442741
De tweede ( ) nummer 3: Real McCoy - Another Night
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22444311
quote:
1. Van wie is het nummer 'slave to the music' (o.i.d) het is een dance nummer uit 1994 of daaromtrent, door zo'n zangeres/ rapper duo wat je in die tijd veel had. Fragmentje uit nummer 'o ne na na ne o na, na na na ne ha (2X) I'm a slave to the music!'
Twenty 4 Seven - Slave to the music [1993]

2. Van wie is het nummer 'never met a girl like you before' (o.i.d..titel weet ik ook niet). Tis gezongen door een man, een popnummer, uit de periode 1994/ 1995. Fragm. uit nummer: 'never.....never.....never.....never...never known a girl like you before'. Ander fragm. uit nummer 'And now you come along, yes you come along (and I never known a girl like you before)'. T nummer eindigt volgens mij met een koortje wat 'yeah it's allright' een aantal keren zingt, maar dat weet ik niet zeker want ik heb het nummer niet in zn geheel op mn bandje staan.
Edwyn Collins - A girl like you [1994]

3. Van wie is het nummer en hoe heet het nummer wat ik nu ga beschrijven?
Ik heb het opgenomen in 1994, maar het nummer kan natuurlijk al ouder zijn dat weet ik niet.
Het is een instrumentaal nummer waarin het lijkt alsof er in gegallopeerd wordt. Over die galop heen hoor je een steeds terugkerend themaatje: 'a-c-d-d-c-a-a-c-d-f-d-c-a-a-c-g-bes-c-a-a-c-g-bes-c-a' (fragment uit thema), gespeeld door contrabas volgens mij.
Er spelen een contrabas in dus, 2 akoestische gitaren (die wel verschillend van elkaar klinken), en een shaker o.i.d.
Hoop dat iemand t weet.....
Doop - Huckleberry jam [1994]
Talk Of The Town - The la la song [1994] /b]

3. Van wie is het nummer '(just) another night' o.i.d (titel weet ik ook niet). Tis een dance achtig nummer uit de periode 94/95, door een rapper+zangeres duo.
Fragment uit nummer: 'another nighjt another dream but allways you, it's like a vision of love that seems to be true....'
Ander fragm. uit nummer: 'In the night in my dreams I'm in love with you, cause you talk to me like lovers do, i feel joy I feel great cause it's still the same....'
[b] MC Sar & The Real McCoy - Another night [1993]

4. Wat is de titel van een nummer van 'rednex' uit 1994/ 1995 ergens, en het is niet het welbekende nummer 'cotton eye Joe'. Het nummer wat ik zoek klinkt als (dat zingen ze er in) 'old pop in an oak (????)' of misschien als 'pumpin it up', ik kan er niet zo veel van maken van wat ze nu zingen eerlijk gezegd. Maar wie weet dat iemand toch de titel weet.
Rednex - Old Pop in an oak [1994]

5. Van wie is het nummer 'max don't have sex with your ex'. Ik zat zelf te denken dat het misschien van e-rotic is, omdat die ook een ander nummer hebben wat zoiets heet als 'fred come to bed'.
Tis een dance nummer uit 1994 ergens, met zangeres/ rapper duo.
E-Rotic - Max don't have sex with your ex [1995]

6. Hoe heet het nummer van Paul de Leeuw (Bob en Annie), koopavond/ cobra, wat gaat over een rups die op koopavoond in de sla gevonden word en een cobra blijkt te zijn?
En van wie is het? Moet ik opschrijven dat het van Paul de Leeuw is of van Bob en Annie?
Annie de Rooy - Kopa koopavond [1994]

7. Hoe heet het nummer en van wie is het: het lijkt qua stem heel erg dat het de pet shop boys zijn, (of heel misschien iets als A-Ha of zo), en er wordt in gezongen 'take my hand' (tis niet 'take on me' of zo en ook niet 'go west' of 'suburbia' of zo hehe)
De Pet Shop Boys hadden medio october '94 ook een single uit: "Yesterday when i was mad" Maar of dat hem is....

8. Hoe heet het nummer en van wie is het, tis denk ik een nummer (titelnummer) uit platvoet en zn vriendjes, maar heel zeker weet ik dat niet (kan ook uit andere film zijn). T wordt gezongen door een vrouw en gaat als 'If we hold on, together...' rest weet ik ff niet.
Diana Ross - If we hold on together [1993]

9. Van wie is het nummer 'I'll stand by you', gezongen door een vrouw, opgenomen in 1994 of misschien 1995, t was toen een vrij nieuw nummer geloof ik. Tekst gaat als 'I'll stand by you, won't let nobody hurt you, I'll stand by you.....darkest hour, won't let nobody hurt you, I'll stand by you'.

Pretenders - I'll stand by you [1994]
Rest volgt nog

[ Bericht 0% gewijzigd door Muziekstad2000 op 06-10-2004 16:50:11 ]
pi_22444886
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 12:50 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heette dat dance/trance nummer net op 538. Was het iets met Rainbow??

na Nelly Furtado en voor Maroon 5 dus
Volledig shot in the dark, want vandaag RTL op tijdens het werk... maar door een andere muziekvraag op het idee gekomen van:

Marusha - Over the rainbow [1994]
pi_22445130
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:41 schreef yogidrink het volgende:
hardcore nummer dacht ik

dance to the fucking beat hoorde ik erin.
weet iemand hoe het nummer heet?
"Dance to the funky beat" zit wel in Bomb The Bass - Beat dis [1988].
Maar je hebt het over hardcore.. dus dat zal er wel een verbastering van zijn
pi_22446430
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:14 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

"Dance to the funky beat" zit wel in Bomb The Bass - Beat dis [1988].
Maar je hebt het over hardcore.. dus dat zal er wel een verbastering van zijn
IK heb gezocht en alles geluisterd wat er te vinden was met Bomb The Bass maar helaas nog niet de goede gevonden.
pi_22446822
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 17:10 schreef yogidrink het volgende:

[..]

IK heb gezocht en alles geluisterd wat er te vinden was met Bomb The Bass maar helaas nog niet de goede gevonden.
MsN 4 Audio
  woensdag 6 oktober 2004 @ 17:42:35 #32
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_22447170
Hoe heet het nummer wat je hoort in de trailer van Eternal Sunshine of the Spotless Mind (in het begin, die vocals).

Klik hier voor de trailer
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_22448969
Weet iemand hoe dat nummer heet wat in de Axe reclame zit van die 2 mensen die steeds weer wat aantrekken tot ze weer terug zijn in de supermarkt? .
-
pi_22449165
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat in de Axe reclame zit van die 2 mensen die steeds weer wat aantrekken tot ze weer terug zijn in de supermarkt? .

Peter Lawlor - Getting dressed [2004]

Bron:http://info.omroep.nl/ster?nav=ehozHsHCjEtCuXtXJoH; oftewel STER.NL
pi_22449690
Ik zoek een liedje van Oasis, er kwam net een stukje van het nummer eventjes op mtv.
Ik heb maar een zin van het liedj kunnen onthouden nl:

We never want to be grown ups

Weet iemand hoe dit heet? Thanx alvast
pi_22449847
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 19:45 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek een liedje van Oasis, er kwam net een stukje van het nummer eventjes op mtv.
Ik heb maar een zin van het liedj kunnen onthouden nl:

We never want to be grown ups

Weet iemand hoe dit heet? Thanx alvast
Oasis - Little James [2000]
pi_22450171
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 19:53 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

Oasis - Little James [2000]
Thanx! Whoehoe!
pi_22451167
Ben op zoek naar een nummer waarin wordt gezongen; 'Do you know.. where you're going to, Do you like the things that life is showing you, Do you know.' Ik weet dat Puff Daddy het nummer eens heeft gecoverd (Iemand die die titel óok kent?'. Thnx!
pi_22451339
In het nummer IK HAAT TRANCE van NOISEKICK komt een stukje voor van een 'trance nummer'. Ik wil graag weten wat de naam is hiervan...
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:09:55 #40
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_22451505
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:57 schreef skiczukie het volgende:
Ben op zoek naar een nummer waarin wordt gezongen; 'Do you know.. where you're going to, Do you like the things that life is showing you, Do you know.' Ik weet dat Puff Daddy het nummer eens heeft gecoverd (Iemand die die titel óok kent?'. Thnx!
Theme From Mahogany - Diana Ross
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:17:11 #41
24721 jotheman
Ik ontken alles!
pi_22451711
Hoe heet dat nr. wat bij "The Animal" (flim op Yorin) kwam toen die hot chick eraan kwam lopen in die witte 'korte' jurk?
I see dead pixels...
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:19:18 #42
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_22451771
Ik zoek een plaat met deze tekst erin:
'When I like back now these summer seems too last forever'
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_22451920
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:19 schreef Boeman het volgende:
Ik zoek een plaat met deze tekst erin:
'When I like back now these summer seems too last forever'
Bryan Adam - Summer of 69
darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_22451948
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Theme From Mahogany - Diana Ross
En bedankt.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:29:40 #45
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_22452048
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:25 schreef Zap het volgende:

[..]

Bryan Adam - Summer of 69
Ohjaa, bedankt!
pi_22452164
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 19:17 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Peter Lawlor - Getting dressed [2004]

Bron:http://info.omroep.nl/ster?nav=ehozHsHCjEtCuXtXJoH; oftewel STER.NL
Tnx .
-
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:55:50 #47
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_22452810
Enne deze dan??

'i would given you all of my heart'
pi_22452973
Op woensdag 6 oktober 2004 13:41 schreef tulpje6 het volgende:
3. Van wie is het nummer en hoe heet het nummer wat ik nu ga beschrijven?
Ik heb het opgenomen in 1994, maar het nummer kan natuurlijk al ouder zijn dat weet ik niet.
Het is een instrumentaal nummer waarin het lijkt alsof er in gegallopeerd wordt. Over die galop heen hoor je een steeds terugkerend themaatje: 'a-c-d-d-c-a-a-c-d-f-d-c-a-a-c-g-bes-c-a-a-c-g-bes-c-a' (fragment uit thema), gespeeld door contrabas volgens mij.
Er spelen een contrabas in dus, 2 akoestische gitaren (die wel verschillend van elkaar klinken), en een shaker o.i.d.
Hoop dat iemand t weet.....

Vanwege het galopje, is het wellicht Egyptian Reggae van Jonathan Richman?

Hahaha wat grappig, ik zat net TV te kijken en zag een reclame van douwe egberts espresso en daar komt dat nummer (misschien net iets andere instrumentatie) wat ik zo'n 10 jaar geleden heb opgenomen dus in!
Egyptian Reggae heet het dus? Toch leuk dat ik het nu dan weet ;-)
pi_22453300
Hoi,

ik ben op zoek naar dit nummer (gizmo draaide het bij defqon 1 (Geript van dvd))
http://www.vanpraat.com/sample.wma

iemand enig idee ?
pi_22453316
die van die marathon lopers die een auto volgen door de borstels van een wasstraat..

wie kan me helpen aan de reclame?
t gaat me eigenlijk meer om het liedje. klinkt alsof het uit brazillie dus portugees

wie o wie???

b.t.w. Sorry calvobbes (Moderator) in G.C.& Seborik (Moderator) in Muziek
volgende keer verder kijken dan mn neus lang is alweer
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')