Ghe grappigquote:nou, hier komt het:
dat is van vroeger uit, omdat ze altijd achteraf gelegen lagen, maar toch ook bevoorraad moesten worden, door... tadadada.. de trein!
maar echt ELKE psychiatrische instelling ligt idd bij een spoor in de buurt..
en hebben vaak een naam dat betrekking heeft op iets met water..
(grote beek, coude water etc.)
Ah kee, maar mij lijkt het een waardeloos initiatief...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:42 schreef Partygurl het volgende:
Wat stemmen de ouders die hun kinderen naar een dergelijke onderwijsinstelling sturen gemiddeld
Wat is het gemiddelde niveau wat er van af komt in vergelijking met het niveau van de ouders die de kinderen er heen sturen?
Dat weet niemand waar iederwijs is net opgestart...tenminste zo heb ik t begrepen.
Er is een site...iederwijs.nl waar het een en ander opstaat.
En bij t openbare onderwijs wordt er ook gewoon gewerkt met toetsen dacht ik.
Mij tot nu toe...het heeft zijn voor en nadelen, Ik vind het goed dat kinderen juist dat gene leren waar hun interesses bij liggen maar daardoor komen ze bij andere vakken misschien maar tot een minimaal niveau..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah kee, maar mij lijkt het een waardeloos initiatief....
Ja je mag tot je 18e daar blijven zitten, zit je dan in een klas met 4 jarigequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:01 schreef gazylady2 het volgende:
lijkt me anders best relaxed hoor! gewoon een beetje doen waar jij zin in hebt..
op zo'n maniertje van alles komt wel op z'n tijd..
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
Is het niet beter om tijdens schooltijd de geijkte basis te leren (schrijven, lezen, rekenen, aardrijkskunde etc.) om daarnaast op jonge leeftijd bij te leren in je vrije tijd?
Om vervolgens op een redelijke leeftijd zelf te beslissen wat past bij je belevingswereld?
Oke beetje mee eens maar aan de andere kant. Wie bepaald wat een kind moet leren?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
De grote vraag is of het zinvol is om goed te leren torens bouwen van houten blokken/sporten/knutselen/filosoferen over de prijs van sigaretten.
Is het niet beter om tijdens schooltijd de geijkte basis te leren (schrijven, lezen, rekenen, aardrijkskunde etc.) om daarnaast op jonge leeftijd bij te leren in je vrije tijd?
Is ook niet fout alleen ik vraag me af hoe het kinderen vergaat op de middelbare school, dat wil ik dinsdag graag te weten komen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:23 schreef gazylady2 het volgende:
ej maar BB je leert altijd wel WAT he!
dat is het uitgangspunt van heel die 'school'
maar hier leren ze wat aansluit bij hun belevingswereld en leren ze niet volgens de geijkte weg..
Ik zie niet in wat daar fout aan zou zijn
Nej, want als ze daar niet in geïnteresseerd zijn komen ze er niet mee en dan kan het gewoon zijn dat ze met een taalachterstand van de basisschool afkomen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:36 schreef gazylady2 het volgende:
maar kinderen komen zelf mee dat ze geintereseerd zijn in taal of wat dan ook, wat dan behandeld wordt..
Ja maar kinderen zijn nooit geinteresseerd genoeg. Toen jij klein was ging jij toch ook niet na school nog voor de lol diktee doen? Of uitzoeken waar Zutphen ligt? Of nog even just 4 fun een bladzijde staartdelingen maken? Nee, tis veel leuker om te knutselen, tekenen, barbies aankleden, buiten in de zandbak kastelen bouwen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:36 schreef gazylady2 het volgende:
maar kinderen komen zelf mee dat ze geintereseerd zijn in taal of wat dan ook, wat dan behandeld wordt..
EQ kan je ook ontwikkelen in de huidige onderwijsmethodiek. Kinderen kunnen gewoon in de pauze buiten spelen, kinderen kunnen gewoon na school bij elkaar langs gaan. Kijk naar jezelf, heb jij een EQ achterstand opgelopen in je basisschoolperiode? Nee tuurlijk niet! Maar goed dit is geen persoonlijke aanval, Gazy, maar ik vind persoonlijk dat idee van kinderen moeten maar zelf kijken wat ze leuk vinden behoorlijk waardeloos en onhaalbaar. Een leuk idee, maar het werkt alleen bij erg slimme kindjes. En lang niet iedereen is erg slim.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:38 schreef gazylady2 het volgende:
en in mijn ogen leren ze ook echt super goed sociaal met elkaar omgaan
want ja, naast een IQ is er ook nog een EQ..
Jij ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja maar kinderen zijn nooit geinteresseerd genoeg. Toen jij klein was ging jij toch ook niet na school nog voor de lol diktee doen? Of uitzoeken waar Zutphen ligt? Of nog even just 4 fun een bladzijde staartdelingen maken? Nee, tis veel leuker om te knutselen, tekenen, barbies aankleden, buiten in de zandbak kastelen bouwen.
Sgoequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij ook?Samen een keertje barbies aankleden dan maar?
VEEEETquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sgoe.
Ik heb hier nog wel ergens Skibarbie liggen. Met van die gave beenwarmers.
Inderdaad BPM komt erbij, die kun je op de site van de douane kan berekenen, kosten voor de RDW keuring, NL-kentekenplaten en het vervoer uiteraard.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:05 schreef blieblie het volgende:
Wow!! Auto's in Duitsland zijn veel goedkoper.
Hoe duur is het om een auto naar Nederland te halen ongeveer?
Ik meen dat er BPM bij komt?
Daar zit ik te kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Inderdaad BPM komt erbij, die kun je op de site van de douane kan berekenen, kosten voor de RDW keuren, NL-kentekenplaten en het vervoer uiteraard.
Auto's van 8 jaar en 4 maand oud zijn geloof ik bpm vrij.
mobile.de is een soort van autotrader, maar dan in Duitsland, maar die had je waarschijnlijk al gevonden.
Had je nog geen pop met aangroeihaar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:29 schreef Inu het volgende:
[..]
VEEEET
Ik heb alleen half-kale barbies...ik vond hun haren knippen altijd heel boeiend
MX5quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar zit ik te kijken.
Daar zit de MX5 nb 1.8 vanaf de 8 duizend euro, terwijl ze hier in Nederland starten op 12,5 duizend.
Ik hoef voorlopig nog geen kidsquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
MX5Heb ik ook naar zitten kijken, rwd, betrouwbaar en ow zo leuk moddeletje, alleen erg onpraktisch.
FC Quick? Die van de schoenen? Had je gemaild dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Had je nog geen pop met aangroeihaar?.
Ze hebben trouwens terug gemaild van FC Quick.
Nu nog een zinnig antwoord en ik kan er iets mee.
Van de schoenen ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:08 schreef Inu het volgende:
[..]
FC Quick? Die van de schoenen? Had je gemaild dan?
Nej, ik was niet echt van de barbies, dus khad gewoon cheapass dingenIk vond Playmobil veel stoerder
Moet je maar niet sown dure smaak hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Van de schoenen ja.
Ik had een onwijs stoer trainingsjack gezien bij de Bijenkorf, maar ze hadden er maar 1tje.
Toen ik er geld voor had was deze alleen al uitverkocht. Dus ik heb ze gemaild waar ik dat model nog meer kan krijgen.
De Dieselsneakers die ze bij de Bijenkorf had waren ook weg toen ik er geld voor had.
Het is inderdaad een geweldig wagentje, de stijfste sportcabrio die er is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig nog geen kids.
En ze zijn zooooo leuk.
Cabrio rijden is gewoon magisch, die praktische auto komt later wel.
En de 1.8 is nog lekker vlot ook.
Ik weet wel op welke auto ik verliefd wordtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is inderdaad een geweldig wagentje, de stijfste sportcabrio die er is.
Tja, die foute looks moet je van houden. Als de MX5 190pk had gehad, dan was mijn keuze waarschijnlijk anders geweestquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:40 schreef blieblie het volgende:
[..]... Hij heeft een beetje foute looks.
Neh...MX5
.
MX5quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:40 schreef blieblie het volgende:
[..]... Hij heeft een beetje foute looks.
Neh...MX5
.
goed verhaal BB, voel me niet aangevallen oid, en blijf bij m'n punt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja maar kinderen zijn nooit geinteresseerd genoeg. Toen jij klein was ging jij toch ook niet na school nog voor de lol diktee doen? Of uitzoeken waar Zutphen ligt? Of nog even just 4 fun een bladzijde staartdelingen maken? Nee, tis veel leuker om te knutselen, tekenen, barbies aankleden, buiten in de zandbak kastelen bouwen.
Voor kinderen is het begin in veel gevallen leuk, "kijk mamma! ik weet hoe ik mijn naam moet schrijven!", maar zodra het wat dieper gaat en de kinderen er echt in getraind moeten worden om opstellen te schrijven, lange teksten te lezen etc. Dan is het niet leuk meer.
Je mist daardoor een heel stuk opleiding. Natuurlijk zijn er kinderen die het leuk vinden om taal te leren zodat ze in groep 6 de krant kunnen lezen, tuurlijk zijn er bij die rekenen leuk vinden zodat ze bij de kassa mee kunnen rekenen met de cassiere in groep 5. Maar dat zijn er weinig. En de kinderen die dat niet leuk vinden zouden een gruwelijke achterstand oplopen. Ze zouden in groep 6 de Wipneus en Pim boekjes kunnen lezen, en in groep 8 met mazzel weten wat vermenigvuldigen is.
[..]
EQ kan je ook ontwikkelen in de huidige onderwijsmethodiek. Kinderen kunnen gewoon in de pauze buiten spelen, kinderen kunnen gewoon na school bij elkaar langs gaan. Kijk naar jezelf, heb jij een EQ achterstand opgelopen in je basisschoolperiode? Nee tuurlijk niet! Maar goed dit is geen persoonlijke aanval, Gazy, maar ik vind persoonlijk dat idee van kinderen moeten maar zelf kijken wat ze leuk vinden behoorlijk waardeloos en onhaalbaar. Een leuk idee, maar het werkt alleen bij erg slimme kindjes. En lang niet iedereen is erg slim.
Ik snap niet dat dit overal er doorheen gedramt wordt, zelfstandig werken. Eerst de 2de fase waarin iedereen voorzich zelf moet werken, nu de basisschool.
Ze zijn niet goed wijs.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:14 schreef blieblie het volgende:
Als jij dat vindt.... Prima joh.
Zit wat in, maar in groep 8 naar de meester luisteren die voor de 5443e x vermenigvuldigen uitlegt terwijl je hetzelf al bij de 2e keer begreep is ook niet echt goed voor je ontwikkeling enzo hequote:Ik snap niet dat dit overal er doorheen gedramt wordt, zelfstandig werken. Eerst de 2de fase waarin iedereen voorzich zelf moet werken, nu de basisschool .
Ze zijn niet goed wijs .
Er zijn geen mannenroadstersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
De mannenroadsters zijn nog onbetaalbaar![]()
"tis gewoon de kick dat de politie achter je aan komt.."quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:49 schreef blieblie het volgende:
http://media.rtl.nl/web/c(...)Media_WM_364K_V9.wmv
Op het "nieuws" snoerhard op je smoel gaan met je scooter.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:33 schreef amaranta het volgende:
wil jij niet onder mijn account posten!
Ik vond het eigenlijk best een leuke filmquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:27 schreef Blueman het volgende:
Takke..
Muk film bij de Sneak.
Wimbledon..
Mensen, ik ga niet naar de bios om een film over tennis te zien!
Beetje jammer dat net die boom ervoor zitquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:49 schreef blieblie het volgende:
Zoek je een stageadres?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:08 schreef Partygurl het volgende:
weer geen stage in geldrop
Jup heb er nu 1 in Nuenen maarjaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zoek je een stageadres?
Die is niet leuk?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:14 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jup heb er nu 1 in Nuenen maarja![]()
Joh, sommige mensen zijn gewoon wat linksquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Dit wilde ik even kwijt:
Erfenis! Hoeveel of wat ga je krijgen?
waar??? in dit mooie dorpquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:14 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jup heb er nu 1 in Nuenen maarja![]()
Nope ook op WGR. Maar het is echt een misselijk mens die denkt dat ze alles weet en die flink misbruik maakt van der blauwe kleurtje. Als ze niet kan winnen gaat ze gelijk op de persoonlijke toer ipv. op het onderwerp te blijven.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:41 schreef Inu het volgende:
Volgens mij ging het meer over ElisaB
Die is toch alleen mod op V&A?
de nieuwe linde....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:45 schreef BigB het volgende:
[..]
waar??? in dit mooie dorp
Ik moet nog 2 dagen stage en 1 dag bijbaantjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:47 schreef gazylady2 het volgende:
zow! geen verplichtingen meer op school deze week!![]()
m.a.w weekend!
Klopt...alleen had nu eigenlijk wel een keer geldrop verw8quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:56 schreef BigB het volgende:
Ben je toch zo vanuit geldrop
Ik let nu wel beter op enzoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:49 schreef blieblie het volgende:
De volgende keer zeg ik (heel gemoedelijk) tegen haar:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Joh, sommige mensen zijn gewoon wat links.
En dat zijn veelal dezelfde mensen die beginnen te miepen dat politieagentjes in de bosjes liggen te flitsen toch echt voor je eigen best wil is. En dat als je zegt dat ze die kut antilianen moeten aanpakken omdat ze een uitkering hebben EN miljoenen per maand doorsluizen naar dat fuck eiland verdiend met drugshandel, je aan het generaliseren bent, en het altijd die arme allochtonen zijn die alles over zich heen krijgen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:18 schreef Partygurl het volgende:
Volgende week naar de hbo beurs, vetttttt![]()
Een rompertje is zo een pakje voor een baby.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:21 schreef FlowDesign het volgende:
Wat is een rompertje en welke baby?
join the clubquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:56 schreef Blueman het volgende:
-humeur!
Geen beterschap Juup, ja ik kan je wel beterschap wensen maarja...je kan het toch niet lezen hequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:06 schreef Juup© het volgende:
Hmmmm, ik kan wel posten maar geen berichten lezen op de pda. Zal wel aan de beknopte windows versie liggen die hier op staat. Groeten iig vanuit een ziekenhuis ergens in belgië waar ik vandaag geopereerd ben.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen beterschap Juup, ja ik kan je wel beterschap wensen maarja...je kan het toch niet lezen he
wat brrrr? kijk dan naar rechts, best nice hoor zo met die piercquote:
Geopereerd worden?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:15 schreef blieblie het volgende:
Beterschap juup!!
Maar wat moet je in België??![]()
5 jaar wachttijd voor een borstverkleining?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geopereerd worden?
Wachtlijst bemiddeling heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 2 maanden geholpen kon worden i.p.v. de wachttijd van ongeveer 5 jaar in nederland
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5 jaar wachttijd voor een borstverkleining?![]()
Eerder bierbuikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
5 jaar wachttijd voor een borstverkleining?![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:17 schreef ArTiC het volgende:
wat brrrr? kijk dan naar rechts, best nice hoor zo met die pierc
Welke serie?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:26 schreef febster het volgende:
Wanneer krijgt die Diasy nu eens een goede beurt in de bekende serie?
Dukes of Hazard....duhquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welke serie?
Daar speelt geen Diasy inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Dukes of Hazard....duh
Ja nowadays wel jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar speelt geen Diasy in.
En hoe Daisy Duke er nowadays uitziet.
die zou ik mijn bed uitschoppen.
Daisy jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ja nowadays wel ja
Maar toen, damndie soort van hotpants van der zijn ook erg grappig
en zo ver ik weet heet ze toch echt Daisy
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daisy ja...
Zeg ik ergens dat ze niet zo heet?
Geen Diasyquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:20 schreef febster het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde dus dat er echt wel een Daisy in de Dukes of Hazard speelt hoor
I know i knowquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:23 schreef febster het volgende:
En er gaat vnv gewoon niemand op stap
Ooh godquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Geen Diasy.
En als jij Diasy uit de welbekende serie noemt, mag ik gaan gokken wat je bedoelt?.
De baby van mn neef!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:21 schreef FlowDesign het volgende:
Wat is een rompertje en welke baby?
Oh god, als jij weet wie ik bedoel met Meadow uit de welbekende serie weet je toch ook niet wie ik bedoelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:25 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh god![]()
We hebben het dus over een typo die ik vannacht gemaakt heb, wat een humor![]()
Oftewel het is Daisy![]()
Nou jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh god, als jij weet wie ik bedoel met Meadow uit de welbekende serie weet je toch ook niet wie ik bedoel.
Als ik zeg Meadow uit the Sopranos, EN je volgt de desbetreffende serie zou je het weten.
Dus doe niet alsof ik een grap maak.
Want dat deed ik niet, ik wist echnie waar je het over had.
Nergensquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:43 schreef Partygurl het volgende:
waar hebben ze op dit moment leuke kleren?
Weinig, wellicht ff naar Tim ofzo, ben wel benieuwd naar zijn kamerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:36 schreef blieblie het volgende:
I know.. ik ken de serie.
Ik wist alleen vanmorgen niet waar je het over had.
En wat ga jij allemaal doen 2day?
Moet ik hem eerst nog bellen enzo he, dus ook die kans is klein dat het gebeurtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:59 schreef blieblie het volgende:
Jij naar Tim???
Gezellig
Relaxt!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:15 schreef Inu het volgende:
uhm...iets van 16 m2 en daarbij komt nog de badkamer van 2 bij 1 en het halletje van 2 bij 2.5
Ben ik de enige die die reclame echt tenenkrommend slecht vind?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:08 schreef Blueman het volgende:
Fifa 2005 is uitgekomen vandaag
Oe oe oe
quote:
Laat me tochquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:36 schreef blieblie het volgende:
Jaja, jij kickt gewoon op de tepels van dat enge kind![]()
Daar heb ik het NRC gegooit.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:53 schreef amaranta het volgende:
Vanuit een ranzig autoraam genomen..
[afbeelding]
[afbeelding]
You're fucked!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:09 schreef daNpy het volgende:
Godverdegodver.
Om 8.15u op inet willen kijken of er nog een leraar ziek is -> geen internet (kon wle pingen naar de DNSen, geen site's bezoeken
)
Bellen naar het secretariaat: niemand aanwezig.
8.35u: Bellen naar het secretariaat: niemand aanwezig.
Naar school gefietst, leraar toch ziek
Tokyo Ghetto Pussy - I kiss your lipsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:56 schreef gazylady2 het volgende:
Dj Maurice - I kiss your lips
cool, mijn avatar staat ook op dat blaadjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:15 schreef blieblie het volgende:
Ze vragen er ehmm het 2300voudige van
[afbeelding]
Ik ben trots op je Flow!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:06 schreef Partygurl het volgende:
ik heb zo`n zin in morgen, dan ga ik flink aan de zuip
Moet ik morgen alweer zuipen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:06 schreef Partygurl het volgende:
ik heb zo`n zin in morgen, dan ga ik flink aan de zuip
ach zieligerd!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet ik morgen alweer zuipen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ach zieligerd!!!
ja, wijn, bier, en vooral sangria![]()
Nee blijf toch gewoon thuis voor een keerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet ik morgen alweer zuipen?
ik thuisblijven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:37 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee blijf toch gewoon thuis voor een keer![]()
Dan ook niet zeurenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik thuisblijven?
het was ironisch bedoeld....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:38 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren
Johquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
het was ironisch bedoeld....
Ja het is echt waar hoor, is ginne gein.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:43 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Joh![]()
Keej danquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja het is echt waar hoor, is ginne gein.
Mex_:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar heb ik het NRC gegooit.![]()
Gemiddeld 1 krant per straat.
Was een zeker relext baantjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mex_:
Dat heb ik in een ver verleden ook nog gedaan![]()
Er relaxed, zo smiddags 30 krantjes bezorgen!
tuig! beetje bij ons krantjes gooien!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was een zeker relext baantje.
Vooral in de zomer. Ik had toendertijd 2 wijken in de Achtse Barrier. En das vannnnn de Super de Boer tot aan de Seinelaan.
En iedere kerst een hoop geldquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was een zeker relext baantje.
Vooral in de zomer. Ik had toendertijd 2 wijken in de Achtse Barrier. En das vannnnn de Super de Boer tot aan de Seinelaan.
sletquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:50 schreef FlowDesign het volgende:
Wie weet er een coole naam voor m'n nieuwe webservert?
"Slet zoekt inhoud"quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
slet
Mwah....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
MaxCherry is wel een coole naam
Jullie hadden toen geen NRCquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tuig! beetje bij ons krantjes gooien!
Sterker nog, wij wonen hier nu pas 6 of 7 jaar dus ik weet niet of jij dat toen nog bezorgde?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jullie hadden toen geen NRC![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mwah....
Noem em dan "Imperial Star Destroyer" ofzo.
Anders ist niet nerdy genoeg. Het moet wel een beetje bij je passen he.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:39 schreef amaranta het volgende:
hoi
afterschoolborrel zit er ook weer ophahahahashahaha
Het is vast een broodje negerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:55 schreef Partygurl het volgende:
damn de buurvrouw is iets ranzigs aan t koken, ruik t hier
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is vast een broodje neger
heb je 'm al gemonteerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:49 schreef ArTiC het volgende:
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[afbeelding]
happy happy
Kun je doen, broodjes smeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:00 schreef Partygurl het volgende:
[..]
![]()
Bakkerij Bart komt in Geldrop, zal ik daar es gaan solliciteren![]()
Beter als de wc poetsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kun je doen, broodjes smeren.
Heb je 'm al passend? Ik heb er 1 gehad en een vti en daarbij zat mijn luchtfilter in de weg..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:49 schreef ArTiC het volgende:
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[afbeelding]
happy happy
Dan zou ik 'm eerder MrBrown oid noemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik MaxCherry kies, is nota bene de naam van een karakter in Jackie Brown (door Quentin Tarantino, 1997)
Waarom? Omdat ik geen nerd ben, daarom
Neej, want de doordenker bij MrBrown is niet cool en die van MaxCherry wel en bovendien is MaxCherry originelerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm eerder MrBrown oid noemen![]()
Met de doordenker had ik me nog niet bezig gehoudenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neej, want de doordenker bij MrBrown is niet cool en die van MaxCherry wel en bovendien is MaxCherry origineler
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH........ST... ERF!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:35 schreef Partygurl het volgende:
Carnavalsfestival
TATATATATATATATATAAAAAAAAAAAAAA
hij past net nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je 'm al passend? Ik heb er 1 gehad en een vti en daarbij zat mijn luchtfilter in de weg..
Als je rijd als een oud wijf merk je er niks van neequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
heb je 'm al gemonteerd?
ben benieuwd of je er iets van zult merken
Pardonquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH........ST... ERF!
STraat op een woonERFquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:44 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Pardon![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:44 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Pardon![]()
waar bende gij?? DAs de vraag..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:59 schreef FlowDesign het volgende:
Waaar is iedereen?
Hmm dat vermoeden had ik dus alquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij past net niet
morgen maar ff langs soi af dan![]()
Je had zeker een helm opquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:26 schreef r8ality het volgende:
Achter een bus rijden waarin een ubermooie meid zit en die je de godganse Grote Berg aanstaart is okay..
'Mornign!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:01 schreef blieblie het volgende:
Bah, In geen één finiaal van de Bijenkorf in Nederland was het trainingsjack dat ik wil te vinden.
Als die lui van de distributeur gewoon ff dat ding in een doos doen en naar me opsturen.
Een trainingsjack van FC Quickquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 06:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
'Mornign!
wat voor trainingsjack wil je BB?
lkkr maar een half dagje werken, dan naar een feest en vervolgens hier feest![]()
Sturen!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:34 schreef febster het volgende:Nelly ft The Cure - No 1
ja BB dat is het het nr
dat ook jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:28 schreef daNpy het volgende:
Mooi dekbed overtrek
Leuk speelgoed voor de honden van Juup©quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:22 schreef ArTiC het volgende:
nieuwe strutbar gehaald, deze gaat wel passen![]()
[afbeelding]
hij ziet er minder vet uit maar het doet precies hetzelfde![]()
apportquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Leuk speelgoed voor de honden van Juup©
of ze zat je gewoon te plagen , of ze keek nou eenmaal naar achteren omdat haar vriendje op de motor achter je reedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:26 schreef r8ality het volgende:
Achter een bus rijden waarin een ubermooie meid zit en die je de godganse Grote Berg aanstaart is okay..
.. in z'n Golf achter je je bijna aanreedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:05 schreef kib het volgende:
[..]
of ze zat je gewoon te plagen , of ze keek nou eenmaal naar achteren omdat haar vriendje op de motor achter je reed
Wel? Hmmmz... wat kost zo'n ding?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
apport
[afbeelding]
en of je er wat van merkt als je door de bochten sleurt![]()
in plaats van een stuk pijp kun je natuurlijk ook een elastiekje gebruikenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:23 schreef r8ality het volgende:
Je pakt een stuk ijzeren pijp, last er 2 ringen aan, en klaar. Bij de ijzerboer ben je klaar voor nog geen 10 euro denk ik.
¤49,-quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wel? Hmmmz... wat kost zo'n ding?
Zorgt voor meer torsie in de auto, standaard zit er wat speling in je auto (als je hard een bocht doogaat voel je hem wat zwabberen). Door een strutbar tussen de veerpoten te zetten maak je je auto stijver, dus minder speling, dus een beter bochtengedrag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:42 schreef Blueman het volgende:
Autonoob: waarvoor dient dat ding eigenlijk?
Dankje..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:54 schreef ArTiC het volgende:
Uitleg
neej pijpen sucks ... als het goed gedaan wordt tenminstequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:03 schreef Partygurl het volgende:
nagels lakken sucks
Yesyesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:10 schreef kib het volgende:
maar ff serieus ... wordt er vanavond nog gestapt ?
quote:Pink tender morsel,
Glistening with salty gel.
What the hell is it?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |