Je moet juist een buffer aanmaken, niet meteen geld in gedachten uitgeven dat je nog moet verdienen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:!
Ik ga lekker werken voor nieuwe PC-onderdelen
Kan ik ook eens FS2004 spelen met alles op high, payware scenery en payware kisten![]()
Bedoel het ook alleen maar goed, denk maar eens terug aan de kosten voor een nieuw achterbandje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt wel gelijk
Hihi fokkersquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedoel het ook alleen maar goed, denk maar eens terug aan de kosten voor een nieuw achterbandje.
Uurtje terug een telefoontje uit Belgie, de pups zijn geboren.![]()
Van het weekend even naar Belgie sturen om te gaan kijken en met de fokkers te praten en dan is er nog voor mijn verjaardag een mooie Argentino in huis.![]()
Zou gewoon gaan, want het is maar voor 3 weken toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik nu morgen nog naar het CWI om vacatures te bekijken nu ik een baan heb
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik nu morgen nog naar het CWI om vacatures te bekijken nu ik een baan heb
ik dacht al, maak ik eens een naamtopic komt het "slachtoffer" niet meer langs.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:16 schreef ZX9R het volgende:
Dank je hollander!
Mooie TT
Ja, plaats maar een plaatje van mijn "achterwerk".quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik dacht al, maak ik eens een naamtopic komt het "slachtoffer" niet meer langs.
Vond het wel gepast eigenlijk, moet ik nog een plaatje van je "achterwerk" in de OP plaatsen?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:28 schreef Eev het volgende:
Ja, plaats maar een plaatje van mijn "achterwerk".
En ik kwam niet terug omdat ik weg was.....![]()
Zie je door de klonen het bos niet meer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:28 schreef Eev het volgende:
[..]
Ja, plaats maar een plaatje van mijn "achterwerk".
En ik kwam niet terug omdat ik weg was.....![]()
Huh? Ben al ingeschreven hoor.......quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]Gewoon inschrijven want je weet je "ontslagdatum" al. Verwacht er niet teveel van overigens.
Zie OP, plaatje toegevoegd voor kontfetishjisten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:38 schreef ondeugend het volgende:
Luc's kontje
Sorry KONTquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:38 schreef ondeugend het volgende:
Luc's kontje
Ik probeer je te helpen eikel. Je zei zelf dat het voor 3 weken is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Huh? Ben al ingeschreven hoor.......
Gaat ie weer hoor... je weet er natuurlijk weer gelijk alles vanOntslagdatum weet jij dus al? Ik niet namelijk.... wel knap van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |