Waar was je al die tijd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Schatje, missed me?
Das DroopyXquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:55 schreef muurjunky het volgende:
Wie zou het zijn? Hoevaak mag ik raden?
JustSchatje heeft Doopy-X - gemist!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Schatje, missed me?
Die nick ken ik wel, maar wie en watquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Das DroopyX
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:54 schreef yvonne het volgende:
Ik neem hem wel even mee naar ONZ, want ik weet zeker dat Schatje hem gemist heeft en ik ook, ik had niemand om tegen te bitchen
[FO] Layout laadt niet achter firewallquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?
Toch niet opeens een leven he
Ik durf het BIJNA niet te vragen maar, hebbie me gemist?!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:09 schreef schatje het volgende:
Welkom terug meneertje.
Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:10 schreef yvonne het volgende:
Ze is blauw Droopy
En JustMe ook
Ja, zet maar in je lijstje Doopy-X-: rookt nooit meer, laat zich alleen nog maar pijpenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:12 schreef schatje het volgende:
Nog gestopt met roken??
Anders kan ik je uit het lijstje halen![]()
.
Absoluut.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik durf het BIJNA niet te vragen maar, hebbie me gemist?!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:30 schreef miss_bleu het volgende:
OMG hij leeft nog!
Doe es lief en praat me bijquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Absoluut.
En jij bent ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Schatje, missed me?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:41 schreef Willaaam het volgende:
Bijna 140 keer gelezen, nu 1x gepost
Meest mislukte topic sinds weken
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:10 schreef sassa het volgende:
doop, ik heb je gemist op de meet bij awfs dit jaar.
was je er wel?
Lekker hier limbobeeb, mejjou dan?!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:24 schreef SuperwomanXXX het volgende:
heeeey doopie.....Hoe is het? echt lang niet meer gesproken!!
Degene aan wie je zussie vannacht vroeg of ze de volgende keer gratis mochtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En jij bent ?
Ik heb geen zusjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Degene aan wie je zussie vannacht vroeg of ze de volgende keer gratis mocht
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom ben je teruggekomen en waar was je naartoe ?
Of FOK heeft Java-meuk weggehaald uit forum OF het werk heeft de firewall aangepastquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[FO] Layout laadt niet achter firewall
Mijn complimenten dan voor het jeugdige uiterlijk van mammaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje![]()
ja maar waarom heb je dat niet even laten weten dan? want ik heb je niet gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Jij bent best wel een kleuter.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mijn complimenten dan voor het jeugdige uiterlijk van mamma![]()
Trek je wel even een nummertje?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké!
Laten weten dat ik naar AWFS ga is net zo dom als laten weten dat ik elke dag wakken word, dat zijn van die inkoppertjesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:29 schreef sassa het volgende:
[..]
ja maar waarom heb je dat niet even laten weten dan? want ik heb je niet gezien
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij bent best wel een kleuter.
Volgens mij ben jij gewoon nog maagd![]()
![]()
Alleen als het nummer 1 isquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Trek je wel even een nummertje?Limbobeebs
![]()
* ijsmeis roept zachtjes de naam van Nadientje
zeik me dan af op mijn mailquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kon het forum niet meer op op mijn werk, heb je reviews op de FP wel gevolgd....maar je afzeiken op de FP vond ik zo
Ik denk dat dit een catfight wordt, ik kan je niet zomaar als versche limbobeeb een nummer 1 geven...eerst zijn al die anderen aan de buurt, die hebben zolang moeten wachten en jij weet nog niet wat je mistquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen als het nummer 1 is.
Dan laat maar mooi zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een catfight wordt, ik kan je niet zomaar als versche limbobeeb een nummer 1 geven...eerst zijn al die anderen aan de buurt, die hebben zolang moeten wachten en jij weet nog niet wat je mist![]()
Das niet leuk, anderen moeten uiteraard ook weten wat ik dervan vindquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zeik me dan af op mijn mail
altijd de dingen positief inzien, je bent de 1e keus van de nieuwelingenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan laat maar mooi zitten.
2e keus![]()
.
ja tsssk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laten weten dat ik naar AWFS ga is net zo dom als laten weten dat ik elke dag wakken word, dat zijn van die inkoppertjes
Toch zie ik veel overeenkomstenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:54 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht dat dit een 'Jezus is eindelijk gearriveerd' topic was
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
mijn 1e nieuwe fan
![]()
Ik ben al maanden terug gearriveerdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:54 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht dat dit een 'Jezus is eindelijk gearriveerd' topic was
Ja want Jezus is hier ( ik dus )quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Toch zie ik veel overeenkomsten
Dan hoor je tot de langzame groepquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik haat jou nu al
DIEN, mijn fokmoppiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:52 schreef Nadientje het volgende:
de vrouwenverslinder![]()
![]()
voorlopig niet lieverdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
wanneer ga je weer weg ?
stomme homoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
voorlopig niet lieverd
waarom nou weer stomquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
stomme homo
nee! maar leuk dat je er weer bent, stel je even voor in het newbie-voorsteltopicquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Schatje, missed me?
Hoiquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Is dit gare topic er nog
mijn eigen favo-fok-userquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
ja
Je KAN het ook overdrijven, we moeten elkaar eerst wat beter leren kennen voordat we zo'n grote stap nemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
als je zo'n fan van me bent he stem dan op me bij user van de maand
Ik heb een typhushekel aan carnaval en een zachte G bij mannen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom uit Limburg en jij ?
Dat heten huizenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zal het maar niet hebben over die verkrachte G uit het noorden en dat vieze landschap
Mokum de machtigstequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Alles goed?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mokum de machtigste.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]Mensen die mijn ondertitel van 2 jaar geleden nog weten zijn
![]()
Kan ik begrijpen als je niet tegen drank kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb een typhushekel aan carnaval .
Wat kom jij irriteren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
nee
Ik volg de trent van laat reageren gewoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:08 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Doopy...ik geef laat antwoord, maar hier gaat alles goed hoor! En hoe is het met je huisje? Staat er dat ook nog?![]()
![]()
![]()
![]()
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb jij geen werk ofzo ?
Waarom lever je alleen maar irritante bijdragen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:54 schreef the_legend_killer het volgende:
met het gesprek dat zie je toch
tegen mij?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb jij geen werk ofzo ?
* Doopy-X- vind JaWi schattig omdat ie zo voor me opkomt als ik er niet benquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Is mijn aantrekkingskracht dan zo groot dat je toch blijft komen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:02 schreef the_legend_killer het volgende:
omdat dit hele topic gaar is
Ik heb werk ja EN een sociaal leven dus het spijt me dat ik niet zoveel in het weekend reageer als jou (lees niet). Waarom vraag je je dat af, wil je wat afspreken ofzo overdag?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja
ik kan hier mijn post opkrikkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is mijn aantrekkingskracht dan zo groot dat je toch blijft komen?![]()
![]()
Een machtige mokummerquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:05 schreef Diovarus het volgende:
ja enorm.
Wies dat?
nee je hoort normaal nu op je werk te zitten.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb werk ja EN een sociaal leven dus het spijt me dat ik niet zoveel in het weekend reageer als jou (lees niet). Waarom vraag je je dat af, wil je wat afspreken ofzo overdag?
Niet iedereen heeft een kantoorbaanquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee je hoort normaal nu op je werk te zitten.
Dat is even treurig als schattigquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik kan hier mijn post opkrikken
*kijkt om zich heen*quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee je hoort normaal nu op je werk te zitten.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat is even treurig als schattig![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
Ziet allemaal mannen zitten + 1 vrouw die zeker niet in zijn huiskamer horen....
![]()
Ow wacht! Ik zit op mijn werk![]()
![]()
Niet iedereen is bang voor zijn baas, dit heet gewoon pauzequote:Op maandag 11 oktober 2004 12:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
En jij zit hier stiekum te FOK!ken
laaaannngeee pauzequote:Op maandag 11 oktober 2004 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet iedereen is bang voor zijn baas, dit heet gewoon pauze
je bent niet 1 van de slimste he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |