abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1609242
Hoe mensen konden zien welke kant knipperde, in auto's met maar een lampje op het dashboard voor beide knipperlichten. Leek me onwijs onhandig...

One day, man will look back and say that I gave birth to the twentieth century.
  dinsdag 11 september 2001 @ 11:29:18 #77
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1609453
Dat de brug niet open ging als je op het *-knopje van de telefoon drukte. Dat had mijn vader verteld...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_1609610
Ik dacht vroeger altijd dat rijles alleen bestond uit het leren waar de knopjes en hendels zaten en hoe ze werken en hoe je ze moet bedienen... als je dat eenmaal wist dan kon je rijden, just like that
Unox, the worst operating system.
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:01:56 #79
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_1609771
mijn nogal amsterdamse buurvrouw sprak jus altijd echt uit als 'jus', en niet als 'sju'. Ik wist dat je met jus dat spul van dat vlees bedoelde maar ik wist niet dat dat wat je uitsprak als 'sju' ook werd geschreven als 'jus'.

Dus op een dag moest iemand 'jus' op het bord schrijven... dus ik roep de hele tijd 'jus' door de klas... naar voorbeeld van mijn buurvrouw... toen ik het uiteindelijk op het schoolbord mocht schrijven was de juf erg verbaasd dat ik niet wist hoe ik het moest schrijven

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:03:56 #80
You choo-choo-choose me?
pi_1609803
en ow ja... ik kwam er rond dezelfde tijd achter dat je 'detail' in nederland meer op zijn frans uitspreekt dan op zijn engels... ik zei altijd 'dieteel'
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:05:32 #81
You choo-choo-choose me?
pi_1609824
dat je geen rijst in een envelop kan doen, er dan Afrika als adres opzetten, het in de brievenbus gooien en dan denken dat het (vers) aankomt.
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:07:39 #82
You choo-choo-choose me?
pi_1609847
als iemand zegt dat je zo hoog mogelijk moet gooien, dat die dobbelstenen dan niet de lucht in moeten
pi_1610764
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 01:59 schreef Arjeninho het volgende:
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
Jaaa! Klein Fries Tsjetteltje tegen vriendjes:
"Moast sjen! Dizze kin wol twahûndertenfjirtich kilometer!! Whoaaa!!!"

Andere iets wat ik pas later begreep:
- Dat de motorrijders bij wielerwedstrijden werkten voor de TV, en niet meededen aan de wedstrijd. Ik vond het altijd erg oneerlijk, want die wonnen namelijk altijd!

dinsdag 11 september 2001 @ 13:37:57 #84
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1610822
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:32 schreef Tsjettel het volgende:

[..]

Jaaa! Klein Fries Tsjetteltje tegen vriendjes:
"Moast sjen! Dizze kin wol twahûndertenfjirtich kilometer!! Whoaaa!!!"

Whahahahahaa
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_1610877
Nog eentje:

...Dat je een rekening met een bedrag daarop moest hebben om geld op te kunnen nemen bij de bank.
"De bank, daar kun je zo naar binnen lopen om geld op te halen", dacht ik vroeger. Nu denk ik er toch anders over...

dinsdag 11 september 2001 @ 13:49:41 #86
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_1610926
Ik dacht altijd dat filmacteurs niet echt bestonden, was dan ook heeel verbaasd toen ik leerde lezen, en vernam dat ze een privéleven hadden. Daarentegen geloofde ik heilig dat figuren als Bassie en Adriaan echt bestonden, en die avonturen echt meemaakten.
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
  dinsdag 11 september 2001 @ 23:28:16 #87
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1614644
Als kleine keutelknijper snapte ik er vroeger niks van dat als je de TV aanzette nadat je 'm had uitgezet het programma niet verder ging op het punt waar je de TV uitzette.
Dat was met mijn cassettebandjes van Bert en Ernie namelijk wèl zo!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  Redactie Frontpage donderdag 3 januari 2002 @ 13:11:51 #88
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2690056
I wil overcome is van Live! en niet (zoals ik 7 weken dacht) van REM.
pi_2690672
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:11 schreef SunChaser het volgende:
I wil overcome is van Live! en niet (zoals ik 7 weken dacht) van REM.
Dat lied! Daar heb ik een ENORME hekel aan.
pi_2691014
Ik heb als kleuter lang gedacht dat een willekeurige groep letters altijd een woord vormde. Dit omdat ik graag vellen papier in de typemachine draaide, erop los roste en vervolgens met het vel naar mijn moeder toeliep om haar te vragen voor te lezen wat er stond.
Mijn moeder verzon vaak ter plekke maar een verhaaltje om van mn gezeur af te zijn [ik deed dit elke week wel een paar keer].

Pas toen ik leerde lezen begreep ik dat ik al die tijd voor de gek gehouden was en niet alle lettercombi's leiden tot een woord.

[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 03-01-2002 14:49]

A clean house is a sign of a wasted life.
  donderdag 3 januari 2002 @ 14:48:58 #91
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_2691033
quote:
Op donderdag 06 september 2001 04:36 schreef Renco het volgende:
er is een theorie die stelt dat als men eenmaal do>:)orheeft waar het helal voor dient, het spontaan vervangen zal worden door iets nog uitbindiger en bizar als deze,

er is ook een theorie die stelt dat dit al is gebeurd.

Was deze nu uit Discworld of uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  donderdag 3 januari 2002 @ 15:41:46 #92
1687 poep
praat geen poep
pi_2691840
bassie=B2 !!!
houdt van spannend...
  FOK!fossiel donderdag 3 januari 2002 @ 15:56:14 #93
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2692038
Als klein meisje had ik al gehoord dat kindertjes ontstonden doordat de zaadjes van de vader bij het eitje van de moeder kwamen.

Maar mijn grote vraag: Hoe dan?

Zelf kwam ik maar tot de conclusie dat als mensen met elkaar trouwen, dat ze dan elkaar kussen en dat zo de zaadjes van de man in het vrouwenlichaam komen.

vond het zelf een prachttheorie

Chick on a mission
  donderdag 3 januari 2002 @ 17:47:53 #94
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2693599
Uit het boerendorp waar ik geboren ben en tot mijn 18e heb gewoond had je allemaal van die rare uitdrukkingen waar ik nix van begreep. Meestal gebruikte ik ze ook op heel verkeerde momenten (heb daar geen gevoel voor)

Weet niet of je deze ook kent: Iets soldaat maken. Dat betekend iets opeten of drinken, nuttigen. Zo van; ik ga deze hamburger eens soldaat maken.

Nu had ik waarschijnlijk ook ooit de uitdrukking 'iemand burgemeester maken' gehoord. Voor zover ik nu weet betekend dat bij een jongen water in zijn broek gieten. Als grapje ofzow

Ik heb deze twee altijd door elkaar gehaald en riep dan bijv. op familiefeesten dingen "Oh, dat ziet er lekker uit, die gaan we samen lekker burgemeester maken".

Heb wel meer van dit soort dingen met taal. Vind het alleen niet leuk dat mensen je gewoon laten praten en het je niet even uitleggen

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 3 januari 2002 @ 20:22:22 #95
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_2695446
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 10:58 schreef Dopamine het volgende:
Hoe mensen konden zien welke kant knipperde, in auto's met maar een lampje op het dashboard voor beide knipperlichten. Leek me onwijs onhandig...

Dat snap ik nog steeds niet. Wil iemand me dat uitleggen?
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  donderdag 3 januari 2002 @ 20:23:12 #96
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_2695459
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 12:03 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
en ow ja... ik kwam er rond dezelfde tijd achter dat je 'detail' in nederland meer op zijn frans uitspreekt dan op zijn engels... ik zei altijd 'dieteel'
Jah, dat doe ik dus nog, 'k krijg het echt NIET anders uit m'n strot hoor..
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_2695957
Hoe weten die Engelsen nou wanneer je 'de' bedoelt en wanneer je 'het' bedoelt, ze hebben er daar maar één woord voor
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_2695995
ze hebben toch ook 'it'
  donderdag 3 januari 2002 @ 21:42:55 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2696316
De volledige ontwikkeling van mijn persoonlijkheid
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:39:41 #100
19597 Skull
Stay hungry!
pi_2697627
Nou breng ik mijn gehele mannelijkheid in gevaar maar euh...

buitenspel.

Dat begreep ik pas toen ik al lang en breed niet meer aan voetballen deed. Ik heb nl tot ongeveer mijn twaalfde gevoetbald , als laatste man en mijn vader is profvoetballer geweest

I don't even know what I'm doing here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')