Dus op een dag moest iemand 'jus' op het bord schrijven... dus ik roep de hele tijd 'jus' door de klas... naar voorbeeld van mijn buurvrouw... toen ik het uiteindelijk op het schoolbord mocht schrijven was de juf erg verbaasd dat ik niet wist hoe ik het moest schrijven
quote:Jaaa! Klein Fries Tsjetteltje tegen vriendjes:
Op dinsdag 11 september 2001 01:59 schreef Arjeninho het volgende:
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
Andere iets wat ik pas later begreep:
- Dat de motorrijders bij wielerwedstrijden werkten voor de TV, en niet meededen aan de wedstrijd. Ik vond het altijd erg oneerlijk, want die wonnen namelijk altijd!
quote:Whahahahahaa
Op dinsdag 11 september 2001 13:32 schreef Tsjettel het volgende:[..]
Jaaa! Klein Fries Tsjetteltje tegen vriendjes:
"Moast sjen! Dizze kin wol twahûndertenfjirtich kilometer!! Whoaaa!!!"
...Dat je een rekening met een bedrag daarop moest hebben om geld op te kunnen nemen bij de bank.
"De bank, daar kun je zo naar binnen lopen om geld op te halen", dacht ik vroeger. Nu denk ik er toch anders over...
quote:Dat lied!
Op donderdag 03 januari 2002 13:11 schreef SunChaser het volgende:
I wil overcome is van Live! en niet (zoals ik 7 weken dacht) van REM.
Pas toen ik leerde lezen begreep ik dat ik al die tijd voor de gek gehouden was en niet alle lettercombi's leiden tot een woord.
[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 03-01-2002 14:49]
quote:Was deze nu uit Discworld of uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy
Op donderdag 06 september 2001 04:36 schreef Renco het volgende:
er is een theorie die stelt dat als men eenmaal do>:)orheeft waar het helal voor dient, het spontaan vervangen zal worden door iets nog uitbindiger en bizar als deze,
er is ook een theorie die stelt dat dit al is gebeurd.
Maar mijn grote vraag: Hoe dan?
Zelf kwam ik maar tot de conclusie dat als mensen met elkaar trouwen, dat ze dan elkaar kussen en dat zo de zaadjes van de man in het vrouwenlichaam komen.
vond het zelf een prachttheorie
Weet niet of je deze ook kent: Iets soldaat maken. Dat betekend iets opeten of drinken, nuttigen. Zo van; ik ga deze hamburger eens soldaat maken.
Nu had ik waarschijnlijk ook ooit de uitdrukking 'iemand burgemeester maken' gehoord. Voor zover ik nu weet betekend dat bij een jongen water in zijn broek gieten. Als grapje ofzow
Ik heb deze twee altijd door elkaar gehaald en riep dan bijv. op familiefeesten dingen "Oh, dat ziet er lekker uit, die gaan we samen lekker burgemeester maken".
Heb wel meer van dit soort dingen met taal. Vind het alleen niet leuk dat mensen je gewoon laten praten en het je niet even uitleggen
quote:Dat snap ik nog steeds niet. Wil iemand me dat uitleggen?
Op dinsdag 11 september 2001 10:58 schreef Dopamine het volgende:
Hoe mensen konden zien welke kant knipperde, in auto's met maar een lampje op het dashboard voor beide knipperlichten. Leek me onwijs onhandig...
quote:Jah, dat doe ik dus nog, 'k krijg het echt NIET anders uit m'n strot hoor..
Op dinsdag 11 september 2001 12:03 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
en ow ja... ik kwam er rond dezelfde tijd achter dat je 'detail' in nederland meer op zijn frans uitspreekt dan op zijn engels... ik zei altijd 'dieteel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |