quote:Same here!!
Op donderdag 06 september 2001 09:23 schreef Dinus het volgende:
Ik heb me tot ik een jaar of 8 was niet gerealiseerd dat de wereld waarin mijn ouders leefden toen ze klein waren ( vanaf 1946) ook gewoon gekleurd was.........
quote:Mijn broertje noemde een lenzendoosje tot zijn 5de ofzo "ogenpeepje"
Op woensdag 09 januari 2002 18:28 schreef CarOnline het volgende:[..]
Mijn dochter (ruim 2,5) noemt een papegaai (elke vogel eigenlijk) een leefjenog
Ook wij verbeteren haar nog niet, dit is toch veel te schattig!
Ik heb tijden lang gedacht dat Benelux een merk was,
en gewoon reclame voor hele speciale zeep voor je benen...
Als ik in de krant las dat tienduizenden vluchtelingen in kampen verbleven, dan dacht ik: "Het zal wel druk zijn in Kampen"
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 18:57 schreef batje het volgende:
Ik snapte niet waarom niet alle vrouwen hoer waren. Volgens mijn broer was sex leuk, en van geld kan je snoep kopen dus leek het me het leukste beroep.
Alleen familie was wel eens geschokt als ik bij de vraag wat ik later wilde worden trots 'Hoer!' riep
quote:Iesus Nazarenus Rex Iudeorum (als ik het goed geschreven heb; Jezus van Nazareth, koning der Joden. Trouwens iets wat ook ik pas veel later begrepen heb.)
Op woensdag 09 januari 2002 18:46 schreef JesusThePimp het volgende:
Pas weer jaren later kwam ik erachter dat Inri één of andere vage Latijnse afkorting is.
Wist ik veel! Ik kon wel door de grond zakken toen mijn moeder en die kennis uitgelachen waren.
Ik was niet eens zo heel erg jong, 13 of 14 of zo.
Co Starring. Een geweldige acteur moest dat zijn, die deed in zoveel films en series mee...
quote:Net als z'n broer Also overigens.. die speelt ook bijna altijd mee.
Op donderdag 10 januari 2002 14:32 schreef Ulx het volgende:
O ja,Co Starring. Een geweldige acteur moest dat zijn, die deed in zoveel films en series mee...
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 14:32 schreef Ulx het volgende:
O ja,Co Starring. Een geweldige acteur moest dat zijn, die deed in zoveel films en series mee...
Retry sprak ik uit als retrie, tot ik er achter kwam dat het opnieuw proberen betekende.
Dat Turkije en Marokko NIET naast elkaar liggen en zij elkaare ook niet kunnen verstaan (toen was ik 18 en al van de Havo af *schaam*)
quote:Mijn eerste wel,hoor.
Op donderdag 10 januari 2002 16:08 schreef bianca en michael het volgende:
Dat babies niet zoals mijn moeder had verteld uit een klein sneetje in je buik komen maar uit je vagina
quote:Hee, de mijne wel hoor!
Op donderdag 10 januari 2002 16:08 schreef bianca en michael het volgende:
Dat babies niet zoals mijn moeder had verteld uit een klein sneetje in je buik komen maar uit je vagina (wist ik toen ik het voor het eerst op tv zag; toen was ik 12 en geshockeerd)
Moet ook maar eens met een bijdrage komen:
Een vriendin van me was met haar vriend op vakantie in Frankrijk en reed op de terugweg door Maastricht door een zogenaamde Groene Golf. Haar vriendje legde haar toen uit dat je bij een Groene Golf altijd groen licht had als je maar een constante snelheid bleef rijden (50 km/u ofzo). Dat fenomeen was compleet nieuw voor haar.
Een uurtje later, bij Den Bosch ofzo, zag dat meisje een groene Volkswagen Golf rijden en riep enthousiast en doodserieus tegen haar vriendje dat hij achter die auto aan moest rijden omdat dan alle lichten op groen zouden staan!!! Dit meisje was toen 24 jaar oud!
quote:moest ze toen ook naar huis lopen??
Op donderdag 10 januari 2002 23:44 schreef buurman77 het volgende:
Een uurtje later, bij Den Bosch ofzo, zag dat meisje een groene Volkswagen Golf rijden en riep enthousiast en doodserieus tegen haar vriendje dat hij achter die auto aan moest rijden omdat dan alle lichten op groen zouden staan!!! Dit meisje was toen 24 jaar oud!![]()
![]()
Toen ik een jaar of 8 was lag onze poes op sterven en ik zocht in het medicijnkastje naar "hulp" en vond een buisje aspirientjes met daarop dat het ook hielp tegen een kater. M'n moeder gevraagd of het een kater was en toen het buisje in haar handen gedrukt met de woorden "dit helpt!".
Pas op mijn 15e dacht ik na over de betekenis van Golden Earring. Ik wist dat het een popgroep was maar had nog nooit aan de letterlijke betekenis gedacht.
Verder dacht ik dat het Engelse woord Discovery een hele grote disco was (disco very). Zo sprak ik het ook altijd uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |