quote:Dennie Christian en Jan Smit vertolken volkslied
Op 17 augustus speelt het Nederlands elftal in Rotterdam een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tegen onze oosterburen Duitsland. Voorafgaand aan die wedstrijd worden de volksliederen gespeeld, en deze worden gezonden door twee bekende artiesten!
Want Dennie Christian zal daarbij het Duitse volkslied zingen. “Dit is voor mij een zeer grote eer”, aldus Dennie op zijn eigen website. Ook al voelt de zanger zich als “halve Nederlander” omdat hij zijn publiek vooral in Nederland heeft, toch wilde hij zich dit buitengewone optreden niet laten ontgaan. “Als het om voetbal gaat, ben ik met hart en ziel Duitser.”
Het gerucht gaat dat Jan Smit het Nederlands volkslied gaat zingen! Dit is echter nog niet bevestigd door het management van Jan Smit.
toch nog ff een picquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd goed te doen, Monique is wel net ietsje lekkerder maar beetje jong
Idd, dat was smullen!!quote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
de zusjes afgelopen zaterdag in die galajurken![]()
dat strijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het strijken ook erg leuk![]()
Wie weet wanneer de volgende aflevering komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |