Zat in een voorstukje, hij stapte uit zijn auto ofzo, er loopt iemand naar hem toe en 'mep'.quote:
Ohw.quote:
Nou ja zeg, waar slaat dat nou weer op. Is jouw familie het toonbeeld van hipheid ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
Mijn god, wat een mongolen-familie.
wanneer komt Thomas Berge met een reallife soapquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Het was wel aardig, maar haalt het totaal niet bij de RL van Fransje Bauer
Geen idee, Jannes komt in ieder geval eerst met een real life soap op RTV Oost.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wanneer komt Thomas Berge met een reallife soap
wiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Geen idee, Jannes komt in ieder geval eerst met een real life soap op RTV Oost.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
[afbeelding]
De regionale volkszanger van Drenthe en Overijssel
Sterrenbeurs bestaat dat nog steedsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het programma drie keer niks, maar het is wel erg goed voor mijn aandeeltjes sterrenbeurs:
Jan Smit (aantal) 5.464 (koopprijs) 16,71 (huidige koers) 17,84 (percentage) +6,76% (totaal) 97.477,76 (winst) 6.174,32
Waar ik wel om moest lachen waren die vrienden: "Jan belt 12 keer per dag om niets te vertellen."
Bestaat dat nog steedsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het programma drie keer niks, maar het is wel erg goed voor mijn aandeeltjes sterrenbeurs:
Jan Smit (aantal) 5.464 (koopprijs) 16,71 (huidige koers) 17,84 (percentage) +6,76% (totaal) 97.477,76 (winst) 6.174,32
Waar ik wel om moest lachen waren die vrienden: "Jan belt 12 keer per dag om niets te vertellen."
Heb je wel gekeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, waar slaat dat nou weer op. Is jouw familie het toonbeeld van hipheid ofzo?
Ja dat bestaat nog steeds. Zonder tv-programma.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Sterrenbeurs bestaat dat nog steeds
Ja dat heb ik. Ik zou er ook niet voor kiezen zo te leven, maar mensen 'mongolen' noemen, vind ik nergens op slaan.quote:
quote:1,5 miljoen kijkers voor 'Gewoon Jan Smit'.
De eerste aflevering van de tiendelige televisieserie 'Gewoon Jan Smit' heeft meer dan 1,5 miljoen kijkers getrokken. Dat staat te lezen op de website kijkonderzoek. De eerste aflevering van de reality-soap over het leven van de Volendamse zanger is daarmee een groot succes. Smit gaf vorig jaar te kennen geïnteresseerd te zijn in een serie waarin hij met de camera overal wordt gevolgd.
Afgelopen dinsdag verscheen de nieuwe single 'Vrienden voor het leven' van Smit. Het nummer is geschreven door de 19-jarige zanger en Simon Keizer. Er staat als bonus een exclusieve videoclip van 'Vrienden voor het leven' op de single met beelden uit de reality soap. De verwachting is dat 'Vrienden voor het leven' volgende week op nummer 12 binnenkomt in de megatop 100, meldt platenmaatschappij Artists and Company.
Het nieuwe album van de zanger, 'JanSmit.com', ligt op 22 april in de winkels. Het album bevat een hele reeks nieuwe liedjes waarbij Smit van ieder nummer de tekst of de muziek geheel of gedeeltelijk heeft meegeschreven.
De soap 'Gewoon Jan Smit' is wekelijks op vrijdagavond te zien op Nederland 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |