Gebak hoort niet met vruchtjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat voor gebak? Iets met vruchten??
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gebak hoort niet met vruchtjes![]()
Gebak hoort met chocola en slagroom
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:50 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ben helemaal geen huilebalk, ik lus gewoon geen taart/gebak/whatever
*yuck*
*geeft een lange jan*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:50 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ben helemaal geen huilebalk, ik lus gewoon geen taart/gebak/whatever
*yuck*
Volgens een eerdere beschrijving moet ik nog naar een plekje zoeken waar ik het één en ander kan opeten . . .quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:50 schreef Kleintje het volgende:
Zullen we het dan nu gelijk even over het avondeten hebben nu we het toch over eten hebben?
Wat eten jullie vanavond?
Omdat ik toch emo ben... ik eet vanavond KLIEKJES![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:56 schreef Kleintje het volgende:
*Grijns*
Helaas TC, ik heb niet genoeg. Het spijt me echt. Ik had je anders echt dolgraag willen uitnodigen. Dat had me echt dolletjes geleken!
Schat... een lange jan is geen koek!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]bummer
![]()
Overigens lus ik ook geen lange jannen en ander koekwaar . . .![]()
Weet ik veel, ik lus die troep allemaal niet. Moet geen snoep, koek, taart en zulk soort hebben, niet aan mij besteed. Ik ben een ramp als visite, je kan ook heel weinig aan mij kwijt . . .quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:01 schreef Kleintje het volgende:
Schat... een lange jan is geen koek!
Een lange jan is een kauwgomachtige substantie.
Je bent wel een zeikerd. Wat wil je dan hebbuh? Kaasbroodje?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:06 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo geeft TC een houtje om op te bijten
Da's leuk werkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:14 schreef Luckepuk het volgende:
Het levert me een waardebon ter waarde van 20 euro op!!! [afbeelding]
Verwend krengquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Zelfs dat blief ik niet . . . .
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:15 schreef Kleintje het volgende:
Rewimo, je bent net als ik een echte nederlander... je wil gelijk prijs hebben...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:17 schreef Luchtbel het volgende:
Yeeeah Suusje!!!
ZIjn jullie al beter?
Mooi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:18 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
alleen erg druk aangezien ik weer aan het werk ben.. maarre.. we gaan snel agenda´s trekken!!!
Da's leuk. Weet je al waaraan je die bon gaat spenderen ??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:14 schreef Luckepuk het volgende:
Het levert me een waardebon ter waarde van 20 euro op!!! [afbeelding]
Ik ben niet verwendquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Verwend kreng![]()
't Is dat je het zelf zegt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ben niet verwend![]()
Hoewel![]()
Alleen dat is al een reden om een kind te nemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
TuurlijkIk heb al eens een setje Tubbieboekjes gewonnen met een foto van Christan
Als je dan toch gaat, uit betrouwbare bron heb ik vernomen (heb zelf de folder nog niet gekregen) dat ze lekkere chocoladetaart in de aanbieding hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:41 schreef Luckepuk het volgende:
*noteert: Hema*![]()
Die is mierzoet die taart.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil Hemataart bestellen voor Christans verjaardag, dacht ik dat het online te regelen wasNiet dus.
Ja maar, ja maar... dan moet ik naar buiten...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, niet alles kan via internet
Muts![]()
Je kan wel het bestelformulier downloden...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... dan moet ik naar buiten...
Welneeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... dan moet ik naar buiten...
*wijst verlegen naar link in onderschrift*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:24 schreef Syrena het volgende:
En ook nog een baby van de maand![]()
![]()
Ik wil wel een fotospammetje eigenlijk *lief kijkt* voor als ik dalijk terugkom.
wat staan daar een leuke foto's!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:32 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
*wijst verlegen naar link in onderschrift*Ik ga ze gerust alle 1400 posten namelijk...
![]()
19 oktober, en dat wordt hij inderdaad 4quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:25 schreef Neva het volgende:
veel pelzier syrena![]()
en rewimo wanneer is christan jarig? ik weet wle dat die 4 wordt als ik me niet vergis
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Luckepuck... hij mag best geplaatst worden hier hoor! Hij is echt prachtig namelijk!
Doe jij het?
quote:
Praten? Eh, geluid maken en zo? En dat je vragen moet beantwoorden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welneeeeeeeeeeeeeee
Ze nemen ook telefonisch bestellingen aan
Maar dan moet je wel met iemand praten *ril*
Ruilen? Ik ben er poepiezat van en wil zooo graag afgestudeerd zijn. Mag jij mn laatste jaar doen en dan pas ik wel op die twee bjoeties van jouquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:36 schreef jessie het volgende:
School. Ik mis het nog wel eens. Heb school altijd erg leuk gevonden. Maar zou er nu toch niet meer aan moeten denken. Maar als ik met oude schoolvriendinnen weer herinneringen ophaal, is dat meestal wel goed voor een middag lekker lachen en rollen over de grond van de buikpijn omdat ik niet meer kan stoppen.
(en voor mensen die dat dus zien is dat ook meestal een reden om de hele middag te lachen en rollen over de grond van de buikpijn)
Ik ben het ook zat! Ik doe nu ook mijn laatste jaar en heb het dan wel gezien hoor met school!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ben er poepiezat van en wil zooo graag afgestudeerd zijn. Mag jij mn laatste jaar doen en dan pas ik wel op die twee bjoeties van jou
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:40 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha ik ga geen deal zeggen dalijk hou je me er aan
Muts ben je nog steedsquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:31 schreef Neva het volgende:
is hema-muts geweest
Euh..denk dat je dan toch met lijm komt te zitten hoor, maar das zo weer weg als je zo'n klein potje lijmverwijderaar koopt toch? Verder zou ik geen hele lange nemen voor dr, gewoon kort of middel. Herome is goed maar duur, vele drogisten hebben eigen merk en werken ook prima!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:47 schreef Kleintje het volgende:
*zwaait heel even*
Even een vraagje, mijn andere nichtje, ze is sinds kort 10, komt zaterdag logeren.
Ze wil graag mooie nagels dus in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik gezegd dat we samen mooie nagels gaan maken.
Dus... ik moet plaknagels gaan halen.
Iemand een goed idee voor een goed merk. Ik wil niet met lijm aan de slag of er moet tegenwoordig iets zijn om de lijmresten er makkelijk vanaf te halen.
En met die stickertjes zijn ze er zo weer af.
Dus... suggesties????
Morgen!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:38 schreef jessie het volgende:
He Dinus!!!!!
Sjowen die hap
Anitra je weet wel gelijk hoe het met dr is
Zijn van die hele kleine flesjes, soort tippexx flesjes, werkt prima. Vast wel bij de meeste drogisten te verkrijgen, en ligt in hetzelfde vakquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:53 schreef Kleintje het volgende:
lijmverwijderaar? Vertel, hoe wat waar...
Denk niet dat dat zou werkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:47 schreef Syrena het volgende:
Het valt me wel op dat veel dingen in oktober "verjaren", ik heb al een email van Proxis (bestaat 7 jaar), Elle bestaat ehm 5 of 8 jaar? en net een mail van Mediamarkt, die bestaan 5 jaar!
Ik krijg erg de neiging om ze te mailen voor korting *grin*
Okidokiquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:02 schreef Kleintje het volgende:
Dank je wel! Ik ga morgen gelijk kijken!
Mosselen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:57 schreef moussy het volgende:
Moeder kunnen niet ziek zijn, mijn moeder had gelijk![]()
Ik heb honger en zit te wachten tot het voedertijd is, wij eten gerookte mosselen![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:03 schreef Dinus het volgende:
[..]
Mosselen...
Oh, maar dan ben je pas morgen ziek![]()
Alleen als je je bord hebt leeggegetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:38 schreef daniman het volgende:
Syrena, Gefeliciteerd!!!!
is er nog gebak?
Op? Leeg is voldoende hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:48 schreef daniman het volgende:
ja die heb ik inmiddels wel op
hehe dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Op? Leeg is voldoende hoor![]()
lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:49 schreef Rewimo het volgende:
*schuift daniman stuk taart toe*
Hema accepteert geen Prenatal bonnen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:41 schreef Luckepuk het volgende:
*noteert: Hema*![]()
Goed... het ligt nog steeds ongekopieerd naast mequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:41 schreef Rewimo het volgende:
hoe is het met mijn breipatroon?
Ik ben blij dat het goed gaat met het patroonquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Goed... het ligt nog steeds ongekopieerd naast me
Taak helpt me morgen herinneren dat ik het kopieer.
Oe, leuk leuk! Ik ga snel kijken. Dankjewel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:30 schreef melonovy het volgende:
Clauwheee, ik moest vanmiddag aan je denken, hier is een nieuwe kralen winkel open, met een website: http://www.kralensteyn.nl Misschien kun je er (n)iets mee...
Mijn ervaring is dat geluid vooral naar boven trektquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:27 schreef Luckepuk het volgende:
Voorzitter van de VvE woont weer onder die knul, maar dies stokdoof..
Hehehe, humorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Mijn ervaring is dat geluid vooral naar boven trekt![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Muts ben je nog steeds![]()
![]()
Is goed hoor, Doornroosjequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:59 schreef Neva het volgende:
![]()
was in slaap gevallen tot zo net![]()
Ik is geen MUTS![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:13 schreef coolbabe het volgende:
We verwensten hem verkering met een meisje met zware migraine en dat kreeg hij nog ook
Ze wonen nu samen en we zijn zo blij met onze nieuwe buuf![]()
Ik herken het maar al te goed, de zogenaamde "wat als" scenario. Zelf heb ik er destijds ook honderden gehad, "wat als er dit gedaan was", "wat als ik dat gezegd zou hebben" en zo kan ik nog wel een bankje vol kleppen, maar dat is nu zinloos en echt helpen doet het mij niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
*stil*
Las net op de frontpage het bericht over Wim Rigter (de dj met slokdarmkanker) en heb de uitzending online bekeken.
Ik hoor hem dan vertellen dat zijn vrouw en hij er een operatie doorgedrukt hebben, tegen alle protocollen in. Maar hij had uitzaaiingen. Papa niet. Hadden we niet toch hetzelfde moeten doen?? Hebben mijn ouders teveel op de mening van de dokters vertrouwd in plaats van op zichzelf?
Stom eigenlijk om me daar nu nog druk om te maken, maar toch grijpt het me aan....
Welterusten![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 03:44 schreef Angel22 het volgende:
tering ben me net rot geschrokken... MAnlief en ik hadden gevreeen en hij ging daarna nog even achter de pc zitten en naar de wc... ik zie het licht uitgaan in de woonkamer en hoor ineens KLABAM!!!! issie boven op het speelgoed van Duncan flauwgevallen!!!!!!
Gelukkig kwam hij mteen weer bij en hij was lijkwit... waar het nou van kwam..?????? geen idee hij ligt nu iig in bed te slapen en ik ga zo ook weer maar ik moest dit even kwijt hoor....
Jij had allang al in je bedje moeten liggenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 04:59 schreef Neva het volgende:
en ik maar denken dat ik de enige was die nog zo laat wakker is![]()
LOL, ik wilde het niet neerzetten maar mijn eerste gedachte was ook dat het vast een heftige vrijpartij wasquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:29 schreef jessie het volgende:
Zo das schrikken Angel. Of had je hem gewoon heel erg uitgeput
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht, zijn bloed zal wel uit zijn hoofd gestroomd zijn naar andere lichaamsdelen!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
LOL, ik wilde het niet neerzetten maar mijn eerste gedachte was ook dat het vast een heftige vrijpartij was
Hij voelde zich niet lekker worden op de stoel en toen heeft ie zijn peuk uitgemaakt, toen issie gaan plassen, maar dat wilde niet omdat ie ineens een heel bereord gevoel over zich kreeg. Hij d8 van ik hou het wel op en wilde naar bed komen ( wij slapen naast de woonkamer) hij is dus de woonkamer ingelopen en vanaftoen weet ie dus niet meer tot het moment ( misschien 10 sec.) dat ik hem van het speelgoed aftrok.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:04 schreef moussy het volgende:
angel, stond ie misschien te snel op.
Dat flauwvallen van die kerels is toch ook maar waardeloos. Als Peet al dénkt dat ie gaat ligt ie al![]()
luca slaapt bij zijn broer in bedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:30 schreef moussy het volgende:
Lady wrb, ik heb gehoord dat jeugdzorg per sé wil dat een kind een eigen slaapplaats heeft, dus niet bij een ouder op de kamer. Waar moet luca nu slapen als hij bij zijn vader is?
weet jeugdzorg dit?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca slaapt bij zijn broer in bed
en afgelopen zondag bij zijn vader in bed
we althans ik niet en gok jij ook niet kent niet de gehele situatie dus denk niet dat het geheel terrecht is om dat zo te zeggen...quote:Ik vind het persoonlijk nogal drastisch om dan maar meteen naar het buitenland te willen verhuizen. Kinderen hebben toch ook recht op hun vader?
Is het niet een beetje drastisch om dat kind zijn eigen kamertje dan maar af te nemen. Zoiets voelt toch niet fijn voor een kind. Dat begrijpt hij toch niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:29 schreef Spuuglokje het volgende:
lady-wrb, ik kan me voorstellen dat je van slag bent en nog erger: dat Luca van slag is. Maar toch kan ik me voorstellen dat je ex blij is met de extra inkomsten door die kamerverhuur. En zo te horen was het door die gekneusde arm dat het allemaal een beetje raar liep, dat ie niet bij zijn broer sliep. Ik denk dat je het liefst zou willen horen dat je ex inderdaad zo'n klootzak is en zo, maar vergeet jeniet dat het wel de vader van je kinderen is? Ik vind het persoonlijk nogal drastisch om dan maar meteen naar het buitenland te willen verhuizen. Kinderen hebben toch ook recht op hun vader?
Dan zou iedereen die een te kleine woonruimte heeft gelijk recht hebben op een groter huis en dat gebeurt ook niet toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:30 schreef moussy het volgende:
Lady wrb, ik heb gehoord dat jeugdzorg per sé wil dat een kind een eigen slaapplaats heeft, dus niet bij een ouder op de kamer. Waar moet luca nu slapen als hij bij zijn vader is?
Ik vind het een beetje raar dat jij ervan uitgaat dat lady-wrb de negatieve dingen die ze hier over haar ex uit, ook aan haar kinderen vertelt. Juist tegen anderen wil je wel even flink schelden en je ongenoegen ongezouten uitspreken, omdat je dat tegenover je kinderen niet doet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:29 schreef Spuuglokje het volgende:
lady-wrb, ik kan me voorstellen dat je van slag bent en nog erger: dat Luca van slag is. Maar toch kan ik me voorstellen dat je ex blij is met de extra inkomsten door die kamerverhuur. En zo te horen was het door die gekneusde arm dat het allemaal een beetje raar liep, dat ie niet bij zijn broer sliep. Ik denk dat je het liefst zou willen horen dat je ex inderdaad zo'n klootzak is en zo, maar vergeet jeniet dat het wel de vader van je kinderen is? Ik vind het persoonlijk nogal drastisch om dan maar meteen naar het buitenland te willen verhuizen. Kinderen hebben toch ook recht op hun vader?
Eigenlijk wel, maar aangezien een woningstichting niet bij Jeugdzorg hoort gaat het niet zo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan zou iedereen die een te kleine woonruimte heeft gelijk recht hebben op een groter huis en dat gebeurt ook niet toch?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:26 schreef Luchtbel het volgende:
Het is echt zo stil iddd. En ik heb net wel keihard aan m'n scriptie zitten werken en het schiet ook best wel op maar toch...ik kijk steeds op de klok, zal ze al gegeten hebben? Zou ze nu buiten zijn? Tis echt te ergen nu moet ik janken
bedankt Karin
Ik denk dat je het verkeerd opvat, of ik nu, maar volgens mij bedoelt Spuuglokje in deze dat wij hem misschien een klootzak vinden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat jij ervan uitgaat dat lady-wrb de negatieve dingen die ze hier over haar ex uit, ook aan haar kinderen vertelt. Juist tegen anderen wil je wel even flink schelden en je ongenoegen ongezouten uitspreken, omdat je dat tegenover je kinderen niet doet.
Je weet niet hoe lady-wrbs situatie is. Ik weet er wel wat meer van en ik weet ook dat lady-wrb deze dingen echt niet tegen de jongens zegt.
Deze misschien?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:56 schreef Luchtbel het volgende:
Bedankt, briljant plan!
De liedjes die op die bladzijdes staan kan ik al meteen nietik moet een boek met cd aanschaffen
Christan vindt de Liedjes uit Grootmoeders Tijd van Bassie en Adriaan helemaal geweldig. De video is al zowat grijs gedraaid. Ik zie de video's nog veel op rommelmarkten voor een paar euro en als je niet allergisch bent voor B&A is het best te verdragenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:45 schreef Luchtbel het volgende:
Mag dit hier?
Ik wil een kinderliedjes boek kopen voor Jolie. Ze vindt het leuk als je zingt maar verder dan alle vreemde basisschool liedjes kom ik niet en om nou steeds gedeprimeerde liefdesliedjes voor d'r te zingen vind ik ook zo iets. Aangezien ik mijn boekenverslaving over wil brengen op Jolie moet er uiteraard tijdens de kinderboekenweek een boek gekocht worden! Maar wat is nou een leuk liedjesboek? Ik zag bij de Bruna namelijk niet echt iets leuks. En zingen ze in de kleuterklassen enzo nog van die ouderwetse kinderliedjes?
Vanmorgen gingen ze op radio 538 een parodie doen op B&A en ik heb gewoon bij de eerste klanken van dat liedje de radio uitgezet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:26 schreef Rewimo het volgende:
als je niet allergisch bent voor B&A is het best te verdragen
Met witte handen jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben niet allergisch voor Bassie en Adriaan maar wel voor de zwart gesminkte Moriaantje die ronddwaalt op die videoja ik ken hem
![]()
Je kan wel weer merken dat ik s'ochtends niet wakker ben, dan had ik allang en breed gezegd dat ze hem niet suf had moeten wippen . . .quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:29 schreef jessie het volgende:
Zo das schrikken Angel. Of had je hem gewoon heel erg uitgeput![]()
je ziet het allemaal te zwart wit, spuuglokje. als er een het beste voor haar kind wil, ben ik het wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoort toch gewoon hier?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet eens of het hier wel thuishoort, of toch in lifestyle. ik heb het hier gepost omdat het hier toch een kleinere groep is dan in lifestyle, maar als het toch ergens anders moet hoor ik het wel denk ik?
Rewimo, ik vind het een beetje raar dat jij ervan uitgaat dat ik aanneem dat lady-wrb de dingen die ze hier uit ook tegen haar kinderen vertelt. Daar ging mijn reactie helemaal niet over. Ik heb met geen woord daarover gerept. Ik reageerde op haar uitspraak dat ze wel naar het buitenland zou willen verhuizen. Natuurijk weet ik verder niets van de situatie, ik reageerde slechts omdat ik ook verhalen ken van vaders die machteloos moeten toekijken hoe hun ex ervoor zorgt dat zij hun kinderen niet meer kunnen zien. Maar inmiddels heeft lady-wrb wat duidelijker de boel uitgelegd, en ik kan haar alleen maar prijzen om haar inzet. Het was dus gewoon een uiting van pure frustratie, en ik snap ook heel goed dat je moederhart breekt als je kind zo'n klap krijgt door dat verdwenen kamertje. Ik probeerde gewoon de praktische kant van het verhaal te zien (misschien heeft haar ex schulden en heeft ie hard geld nodig en kan ie niet anders?), dus veroordeel me daar asjeblieft niet opquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat jij ervan uitgaat dat lady-wrb de negatieve dingen die ze hier over haar ex uit, ook aan haar kinderen vertelt. Juist tegen anderen wil je wel even flink schelden en je ongenoegen ongezouten uitspreken, omdat je dat tegenover je kinderen niet doet.
Je weet niet hoe lady-wrbs situatie is. Ik weet er wel wat meer van en ik weet ook dat lady-wrb deze dingen echt niet tegen de jongens zegt.
Ik bedoelde daar:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik denk dat je het liefst zou willen horen dat je ex inderdaad zo'n klootzak is en zo
Ze heeft het er ook naar d'r zin, ze wordt ook goed verzorgd ze ruikt zelfs een beetje naar hen als ik d'r opgehaald heb Ik moet alleen m'n eigen concentratie weer terug vinden maar dat komt wel!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:01 schreef lady-wrb het volgende:
luchtbel, als je ziet dat jolie het naar haar zin heeft, ga je je vanzelf beter voelen hoor!
Ik vind dat helemaal niet leuk, als mijn kinderen naar andere mensen ruiken, hebben jullie dat ook?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze heeft het er ook naar d'r zin, ze wordt ook goed verzorgd ze ruikt zelfs een beetje naar hen als ik d'r opgehaald heb Ik moet alleen m'n eigen concentratie weer terug vinden maar dat komt wel!
Slaapt Bo nog 's middags????quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:42 schreef jessie het volgende:
Ja ik zou er ook zenuwachtig van worden hoor. Maar je weet in ieder geval dat t elk moment zo ver kan zijn.
Ik ga de meiden uit bed halen. Ze lagen er erg laat in vanmiddag en hebben meer liggen geinen als slapen geloof ik
Wens me maar sterkte
Da's ook weer zo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:01 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm, ik breng d'r er zelf naar toe dus als ik me daar al druk over ga maken, dan wordt het niks meer vrees ik
Nee, ik veroordeel je niet, tuurlijk niet. Ik heb je reactie verkeerd uitgelegd, blijkt nu. Sorry daarvoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Rewimo, ik vind het een beetje raar dat jij ervan uitgaat dat ik aanneem dat lady-wrb de dingen die ze hier uit ook tegen haar kinderen vertelt. Daar ging mijn reactie helemaal niet over. Ik heb met geen woord daarover gerept. Ik reageerde op haar uitspraak dat ze wel naar het buitenland zou willen verhuizen. Natuurijk weet ik verder niets van de situatie, ik reageerde slechts omdat ik ook verhalen ken van vaders die machteloos moeten toekijken hoe hun ex ervoor zorgt dat zij hun kinderen niet meer kunnen zien. Maar inmiddels heeft lady-wrb wat duidelijker de boel uitgelegd, en ik kan haar alleen maar prijzen om haar inzet. Het was dus gewoon een uiting van pure frustratie, en ik snap ook heel goed dat je moederhart breekt als je kind zo'n klap krijgt door dat verdwenen kamertje. Ik probeerde gewoon de praktische kant van het verhaal te zien (misschien heeft haar ex schulden en heeft ie hard geld nodig en kan ie niet anders?), dus veroordeel me daar asjeblieft niet op![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:29 schreef Spindizzy het volgende:
Rewimo, je patroon is de deur uit hoor
Hey slaapkopje, weer ontwaakt ??quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:20 schreef Neva het volgende:
van mij mag je lady-wrb![]()
tc
![]()
Ik heb de sims 2 nu bij elkaar gespaartquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, heb mijn eerste bon van het Nipo binnen
Spaar ze lekker op, volgend jaar komt een of ander duur spel uit dat mister_d wil hebben
ehm...die kan ik ook wel op een ehm...andere manier leverenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb de sims 2 nu bij elkaar gespaart![]()
Ja maar, ik heb van horen zeggen van iemand die een andere versie heeftquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ehm...die kan ik ook wel op een ehm...andere manier leveren
*kuch*Half-Life II*kuch*quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, heb mijn eerste bon van het Nipo binnen
Spaar ze lekker op, volgend jaar komt een of ander duur spel uit dat mister_d wil hebben
dit heb ik nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb van horen zeggen van iemand die een andere versie heeftdat ie nog wel eens vastslaat en dat je dan alles kwijt bent.
Ja, inderdaad, Half-Lifequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
*kuch*Half-Life II*kuch*![]()
![]()
O ja, ook nog Battlefront, KOTOR II, ehmmmm . . . crap, boel keuze![]()
Zet je vriendin dan ff achter het spel voor mequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:10 schreef Joene het volgende:
[..]
dit heb ik nog niet meegemaaktmaar ik moet ook zeggen ik speel die crap spelletjes niet.
Ik zal haar het weekend even aan het werk zettenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Zet je vriendin dan ff achter het spel voor me
*duwt de 6 nipo FRshop bonnen wel weer ff in de la, bij de 4 Blokker bonnen*
Ik las wat andersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:37 schreef melonovy het volgende:
Ik wilde grote boodschappen gaan doen bij de Lidl,
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik las wat andersen dacht: doe je dat bij de Lidl
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:44 schreef Neva het volgende:
![]()
tc nee nu pas weer me ritme is niet meer oke
![]()
De mijne doet het prima !!! Nog geen problemen gehad, ik kan ook gewoon bouwen enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb van horen zeggen van iemand die een andere versie heeftdat ie nog wel eens vastslaat en dat je dan alles kwijt bent.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:01 schreef daniman het volgende:
Aldi
Sinds ik op mezelf woon ben ik nooit meer naar de aldi gegaan. Ze hebben er wel wat lekker dingetjes, maar ik vind het er te druk en onprettig winkelen om er nou voor mezelf heen te gaan.
En waarom zou je als je een supermarkt om de hoek hebt die wel wat duurder is dan de aldi, maar net zo goed lekkere dingen heeft?![]()
Ketenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:59 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, nog even keten dan?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:08 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Sterkte Sylvana... bah wat een naar nieuws.
Ik ben moe. Heb naar mijn gevoel de hele nacht liggen verhuizen in mijn slaap.
Gisteren met het mannetje over verhuizen gehad en over onze plannen voor een nieuw huisje.
Nou geloof me, het is vannacht ingericht, ik weet al precies waar alles staat.
En zoals het nu is, dan hebben we bijna alle meubels nieuw, dus als iemand tweedehands meubels wil![]()
Goed, hè?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:04 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ketendat het woord nog gebruikt wordt :')
Oh nou, ik moet wel gewoon. Ik moet straks ook weer in de winkel bijwerken en dan weet ik weer precies waarom ik wil afstuderen, omdat ik een leuke baan wil. En niet naar dat gejeweetwel van de mensen moet luisteren. En de tweede reden is het geld, maak ik school af kan ik misschien ook beter betaald werk vinden, stop ik dan kan ik dat sowieso niet en heb ik een megastudieschuld. Nou lijkt me duidelijk....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:11 schreef Sugar het volgende:
[..]
Goed, hè?
Heej, maar ik vind het onwijs knap van je, dat je de discipline hebt weer te beginnen en je zelfs de moed hebt je kindje dus naar de oppas te brengen! Gelukkig is ze in goeie handen! Als ik straks weer met school begin, help je me dan die discipline ook te hebben?
Oh ja, en nu keten. Euhm... Ben ik het keten verleerd? Of kan ik dat niet online?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |