Welke gameshop.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga morgen mijn gewonnen versie van de Sims 2 ruilen tegen fabledie gast in de gameshop zei dat ie er morgen was
dit wist ik geeneens. leukquote:Fable ligt 8 oktober in de winkel, maar verstandige kopers hebben hem al besteld bij GCshop, waar hij met een bonus DVD zal worden geleverd.
ik dacht dat het alleen US pre-order was. maar je hoort mij niet klagenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:28 schreef Tain het volgende:
hij komt toch gewoon overal met bonus dvd?
je klaagt alleen maar als je weer een nieuwe dvd hebt gekocht omdat ie 12 minuten langer is dan de versie die je al hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik dacht dat het alleen US pre-order was. maar je hoort mij niet klagen
Volgens mij is bol.com ook zo'n bedrijf die veel met bonus dvd's werktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:28 schreef Tain het volgende:
hij komt toch gewoon overal met bonus dvd?
Bol.com ook met bonus DVDquote:Beschrijving:
Deze gelimiteerde bonus DVD bevat het videomateriaal dat gebruikt is tijdens de E3 en een documentaire van het ontwerp en ontwikkeling in de studios in Engeland. Je krijgt daarmee inzicht in hoe de game tot stand is gekomen.
De Game Fable is een wereldschokkend avonturen-rollenspel van Peter Meer...
En dan met je dronken hoofd vrouwen in fable versierenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:51 schreef kepler het volgende:
Wel lekker veel bier drinken
als ik hem heb danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:57 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En dan met je dronken hoofd vrouwen in fable versieren
Spamquote:
Vandaag is het misschien Fable dag !quote:
Die disc kom ik wel es kijken bij jou dan.. want die discs van de gamebeurs heb ik ook weggegooid.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:42 schreef gijsje79 het volgende:
De eerste uitlevering bevat een bonus disc met de Making Of Fable en interviews met Peter Molyneux, Simon Carter en Ian Lovett.
De bonus disc wordt verder aangevuld met speelbare demo's van onder andere Sudeki, RalliSport Challenge 2 and Topspin en de E3 trailers van MechAssault 2, Forza Motosport, Jade Empire, en Conker: Live and Reloaded.
![]()
Ja maar dat was ook niets.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die disc kom ik wel es kijken bij jou dan.. want die discs van de gamebeurs heb ik ook weggegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |