Ja zeg dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
heh last, dan maar morgen langs gaan
er zit ook een heel mooi effect in als de zon op jou, of ergens anders op schijnt: dat het een beetje gaat gloeien....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PU is het met me eens:
[..]
:')
ze zien me al aankomen bij de FRS: daar heb je die jongen weer die elke dag langskomtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zeg dat.
Ik zal vanmiddag nog es kijen maar ik vrees het ergste.
![]()
daar ben ik grote fan vanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PU is het met me eens:
[..]
welke quest was het?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:15 schreef koei het volgende:
![]()
Was ik net heel ver in een quest, loopt Fable vastNou moet ik de hele quest weer overnieuw doen en hopen dat het nu wel goed gaat. ..
Dat je een dorpje moet bevrijden van balverines. En ik had ze net bijna allemaalquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:22 schreef capibar het volgende:
[..]
welke quest was het?
Terecht.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:10 schreef SailingAce het volgende:
Dixons gebeld, hebben m nog niet, FRS ook niet. Weten beide niet wanneer die binnen komt.. Dixons dacht aan Maaaaandaaaaagg
Ja dat sucked..... als ik jou was zou ik hem bij een game speciaalzaak halenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:10 schreef SailingAce het volgende:
Dixons gebeld, hebben m nog niet, FRS ook niet. Weten beide niet wanneer die binnen komt.. Dixons dacht aan Maaaaandaaaaagg
Die ken ik niet, alleen via internetquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat sucked..... als ik jou was zou ik hem bij een game speciaalzaak halenDie hebben hem echt deze week !
Leiden?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die ken ik niet, alleen via internet
Ik hoop dat bol.com hem vandaag of morgen verstuurd, ben morgen namelijk om half 11 weer thuis en vrijdag ben ik vrij! Dan kan ik volop gamen! Zaterdag moet ik werken dus das weer kut!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:10 schreef SailingAce het volgende:
FutureZone, Rotterdam Koopgootquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die ken ik niet, alleen via internet
Al hadden we die hier nou! He Sailing!?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat sucked..... als ik jou was zou ik hem bij een game speciaalzaak halenDie hebben hem echt deze week !
Als ze hem Vrijdag niet hebben in Alphen ga ik naar Den haag toe Zaterdag... Mediamarkt zal hem dan wel hebben.. (hoop ik)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:22 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Al hadden we die hier nou! He Sailing!?
Leiden heeft vlgs mij 1 gamezaak als ie er nog zit.. en die wisten toen niks.. en zal wel niet veranderd zijn..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leiden?
Of effen hier heen tuffen.
Ik denk dat ik hem vrijdag wel heb. Bol.com is altijd optijd met releases, misschien nog wel 1 dag eerderquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als ze hem Vrijdag niet hebben in Alphen ga ik naar Den haag toe Zaterdag... Mediamarkt zal hem dan wel hebben.. (hoop ik)
Kheb al een maand of 2 geleden een film besteld daar...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:20 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem vrijdag wel heb. Bol.com is altijd optijd met releases, misschien nog wel 1 dag eerder
Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad. Hopelijk blijft het zoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb al een maand of 2 geleden een film besteld daar...
Maar soms zijn ze wel snel ja.
oh, dat bij knothole glades, maar daar is er toch maar 1 grote witte die je moet achtervolgen steedsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Dat je een dorpje moet bevrijden van balverines. En ik had ze net bijna allemaal![]()
dat is een beetje moeilijk, want als je monsters doodt komen er altijd een stuk of 2 good points bij, en ook andersom, als je iets steelt uit een kast komen er atlijd weer evil points bij....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:43 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad. Hopelijk blijft het zo![]()
Wat gaan jullie doen bij Fable, good or Evil?
Ik ga lekker Evil![]()
Beetje van beide denk ik.. tis maar waar ik zin in heb op dat moment.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:43 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad. Hopelijk blijft het zo![]()
Wat gaan jullie doen bij Fable, good or Evil?
Ik ga lekker Evil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |