quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:18 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand hem al zien liggen?
waar heeft hij hem vandaan danquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:50 schreef Tain het volgende:
Fliepke heeft hem, vraag het hem
kijk naar het tagje naast zijn naamquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:57 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heeft hij hem vandaan dan![]()
*Ziet hem niet in dit topic*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:03 schreef kepler het volgende:
[..]
kijk naar het tagje naast zijn naam
*zegt toch ook niet dat je in dit topic moet kijken*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
*Ziet hem niet in dit topic*
Games.fok crewquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
*Ziet hem niet in dit topic*
Zeg dat dan meteen.. he dat intressante gedoen.. kut crewquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Games.fok crew
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen.. he dat intressante gedoen.. kut crew
Dat mag dan ook een tijdje duren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef kepler het volgende:
[..]
second sight heb je nog niet binnen toch? Nou dat zal niet gebeuren ook
Nee, die heb ik nog niet binnen nee..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef kepler het volgende:
[..]
second sight heb je nog niet binnen toch? Nou dat zal niet gebeuren ook
wij hebben ze ook nog niet binnen. Komt omdat je kon kiezen voor welke console je hem wilde hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:28 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog niet binnen nee..
Ook en in Doetinchem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
wij hebben ze ook nog niet binnen. Komt omdat je kon kiezen voor welke console je hem wilde hebben.
Dimension plus zit zeker in groningen
Dacht dat het spel wel binnen was, maar het wachten was nog op de goodies....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
wij hebben ze ook nog niet binnen. Komt omdat je kon kiezen voor welke console je hem wilde hebben.
Dimension plus zit zeker in groningen
Moooonnndddd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:29 schreef gijsje79 het volgende:
Ik zie net dat ik Fable kan halen met 25% korting.
Dimension Plus![]()
Heerlijk dat spaar systeem.
ooit zal je het krijgenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dacht dat het spel wel binnen was, maar het wachten was nog op de goodies....![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ooit zal je het krijgen
ik ga daar niet overquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, net heel wat zaken gebeld, sorry meneer, denk dat het morgen of vrijdag word.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga daar niet overstuur een mailtje naar games voor meer info
al iemand Fable gevonden?
heh last, dan maar morgen langs gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee, net heel wat zaken gebeld, sorry meneer, denk dat het morgen of vrijdag word.
quote:Afgaande op de screenshots lijkt die negen voor graphics misschien wat hoog, maar geloof me, de screens doen absoluut geen recht aan de levende wereld die Albion heet. De makers ebben een sprookjesachtige wereld geschapen geworteld in Westerse ridderverhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |