slozchat ? poolse invloeden ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:14 schreef PeuRac het volgende:
En hier verder:
Plus: www.ptaslozchat.tk
tt is met knipoog
Wees niet bang, ik geef motorrijders alle ruimte op de weg. Ben veel te bang dat ik er een onderuit kegel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:14 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
slozchat ? poolse invloeden ?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik geef motorrijders alle ruimte op de weg. Ben veel te bang dat ik er een onderuit kegel.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Dat doe je toch niet alleen om je verzekeringspremie laag te houden he?
Laterrquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga naar de volgende les![]()
tot over een uur.
Kawasakigroen zie je toch niet zo snel over het hoofd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:20 schreef PeuRac het volgende:
en ze fucking slecht te zien zijn (klein)
Je bedoelt die driewieler van net na de oorlog?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zit ook onder de stickers, en hij is geel en groot.. en maakt een pokkeherrie als een Messerschmith uit WOII.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:29 schreef hollander172 het volgende:
Je bedoelt die driewieler van net na de oorlog?
Oh gelukkig, dacht dat je deze bedoelde:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laat maar, speciaal voor jou een typo en typenummer.
![]()
Ik wist wat je bedoelde, maar nu weet iedereen het pappa.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:34 schreef hollander172 het volgende:
Oh gelukkig, dacht dat je deze bedoelde:
[afbeelding]
10,2 pk![]()
http://www.goggomobil.com/index.htmlquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dacht dat je deze bedoelde:
[afbeelding]
10,2 pk![]()
Daar heb ik ook een hekel aan, als je rookt vervuil je je eigen auto maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:45 schreef ook_gek het volgende:
wij hebben ruzie gehad in belgie met een motor rijder. Hij lulde wat vaag dus wij kijken hem zo aan van10min later kwamen we er dus achter dat een collega van mij z,n peuk uit het raam knikkerde en dat de motorrijder gezegt had dat Belgie niet 1 grote asbak was. Tjha belgen kunnen nog al heftig reageren op een NL kenteken
En belgie is 1 grote vieze stad![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:45 schreef ook_gek het volgende:
wij hebben ruzie gehad in belgie met een motor rijder. Hij lulde wat vaag dus wij kijken hem zo aan van10min later kwamen we er dus achter dat een collega van mij z,n peuk uit het raam knikkerde en dat de motorrijder gezegt had dat Belgie niet 1 grote asbak was. Tjha belgen kunnen nog al heftig reageren op een NL kenteken
En belgie is 1 grote vieze stad![]()
:')quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik zie het al helemaal voor me, en dan met hun belabberde taal en accent jou proberen duidelijk te maken dat het gewoonweg asociaal is.
"Ge mag hier gene sigarettekes deponeren wa, da doede ge maar in uwen eigen land, Belgie is hier niet uwen asbak hè !. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |