abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23534967
Visum is binnen, verhuizing geregeld, dus alles is min of meer klaar. Ik val helemaal van mijn stoel van de prijzen in de USA...

Check even op www.bestbuy.com, een grote mediamarkt-achtige retailer. CDs: 9,99. DVDs: 12 dollar, vaak in de aanbieding voor 2 voor 15,-. DVD spelers van Sony e.d.: 65 dollar. Een 50" HDTV projectie TV: 3000 dollar.

Reken je even mee om naar euro's? Electronica, films en muziek kosten daar dus echt NIKS! Een CD kost hier al gauw 15 tot 20 euro, daar 7 euro.

Om maar niet over de prijzen van auto's, benzine, huizen en nog veel meer te praten. Wat laten wij ons in Nederland ongenadig naaien zeg. Daar 3x zo veel verdienen, 1/2 x zo veel belasting - zo kan ik ook rijk worden ja, in plaats van hier -als ingenieur nota bene- te ploeteren voor een simpel loontje, een standaard rijtjeshuis en 60% belastingdruk (alles meegeteld)

Voortaan koop ik mijn CDs wel legaal, voor 6 dollar 66 cent neem ik de moeite niet meer om alles te downloaden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 24 november 2004 @ 09:23:33 #202
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23535192
Dat vind ik dan wel weer mooi, van die muziek dan
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23535556
tvp.
En dat terwijl hij al in mijn firefox-bookmarks staat. Alleen om te laten zien dat ik het een toptopique vind, en van de discussie geniet. Maartena, lekker bezig.

Ik ben hier nu een maand, van de 4 en ik kan wel zeggen dat het leven hier 'gggggggooooooddddd' is. Maar goed, ik heb het getroffen.
" there is nothing to not be amazed at "
  woensdag 24 november 2004 @ 10:22:42 #204
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_23536069
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:38 schreef Scheepschroef het volgende:

[..]

Tegen NY zou ik persoonlijk idd. geen enkel bezwaar hebben, alhoewel in Londen wonen me nog net ff gaver lijkt.
ja en nog 'net' ff wat duurder
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  woensdag 24 november 2004 @ 11:39:29 #205
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23537590
quote:
Op woensdag 24 november 2004 09:51 schreef corc het volgende:
tvp.
En dat terwijl hij al in mijn firefox-bookmarks staat. Alleen om te laten zien dat ik het een toptopique vind, en van de discussie geniet. Maartena, lekker bezig.

Ik ben hier nu een maand, van de 4 en ik kan wel zeggen dat het leven hier 'gggggggooooooddddd' is. Maar goed, ik heb het getroffen.
Waar zit je in de VS? Wat doe je daar precies?
  woensdag 24 november 2004 @ 11:47:48 #206
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23537767
quote:
Op woensdag 24 november 2004 09:03 schreef StefanP het volgende:
Visum is binnen, verhuizing geregeld, dus alles is min of meer klaar. Ik val helemaal van mijn stoel van de prijzen in de USA...

Check even op www.bestbuy.com, een grote mediamarkt-achtige retailer. CDs: 9,99. DVDs: 12 dollar, vaak in de aanbieding voor 2 voor 15,-. DVD spelers van Sony e.d.: 65 dollar. Een 50" HDTV projectie TV: 3000 dollar.

Reken je even mee om naar euro's? Electronica, films en muziek kosten daar dus echt NIKS! Een CD kost hier al gauw 15 tot 20 euro, daar 7 euro.

Om maar niet over de prijzen van auto's, benzine, huizen en nog veel meer te praten. Wat laten wij ons in Nederland ongenadig naaien zeg. Daar 3x zo veel verdienen, 1/2 x zo veel belasting - zo kan ik ook rijk worden ja, in plaats van hier -als ingenieur nota bene- te ploeteren voor een simpel loontje, een standaard rijtjeshuis en 60% belastingdruk (alles meegeteld)

Voortaan koop ik mijn CDs wel legaal, voor 6 dollar 66 cent neem ik de moeite niet meer om alles te downloaden.
Ik koop hier ook meestal m'n cd's voor 7-13 euro hoor.
I.i.g. veel plezier daar.
  woensdag 24 november 2004 @ 13:58:36 #207
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23540394
Je hebt groot gelijk. Om van Nederland te houden moet je in het buitenland gewoond hebben. Dan realiseer je dat Nederland best wel meevalt
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23557526
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:39 schreef BrauN het volgende:

[..]

Waar zit je in de VS? Wat doe je daar precies?
Woon in Berkeley, CA. Bij San Francisco. Werk voor mijn afstuderen (om ook zo'n ingenieur te worden) vier maanden in Oakland.
" there is nothing to not be amazed at "
pi_23557612
quote:
Verkreeg je ze hier altijd illegaal dan?
Dat zou betekenen dat Amerika een vuile dief heeft weten te bekeren tot het fatsoenlijk betalen van waar hij naar luistert.
Misschien is Amerika dan toch zo slecht nog niet..
pi_23557716
Alleen een beetje jammer van die steeds strenger wordende veiligheidsmaatregels, voor je het weet is het code orange of red en mag je de deur niet meer uit
Het wordt gewoon steeds beklemmender om in New York te wonen...
  donderdag 25 november 2004 @ 03:15:04 #211
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23558249
ZedKet gaat ook eens zijn eigen naam steeds gebruiken, hij vind dat wel cool. ZedKet is het met 98% van wat StefanP zegt eens. ZedKet wil namelijk ook niet dat keuzes die hij hoeft te maken voor hem worden gemaakt. ZedKet is er zeker van dat hij deze keuze zelf beter zou maken.

ZedKet is momenteel volop contacten aan het leggen in de USA ZedKet hoopt binnen ongeveer 3-5 jaar te vertrekken. ZedKet is er zeker van dat hij een job zal vinden aangezien hij vele kwaliteiten heeft. ZedKet is er van overtuigd dat er hier binnen 10-15 jaar enorm problemen gaan zijn met de gezondheidszorg, waar gaan ze dat geld vandaag halen denk je? Dus terug komen zit er ook niet in.

ZedKet voegt even de belastingstarieven toe van Belgie. Het totale belastingsbedrag wordt ook nog verhoogd met de gemeentebelasting van gemiddeld 7% dus als je in totaal 5000 euro belasting zou betalen betaal je dus eigenlijk 5350 euro. Natuurlijk is er inderdaad ook nog BTW in de meeste gevallen 21% behalve voor voeding ect 6%. En niet te vergeten, onroerende voorheffing op je eigendom te betalen, voor een gewone woning toch al snel 500-1000 euro per jaar. Niet te vergeten de idioot hoge heffingen op alcohol en benzine (de heffing op tabak vind ZedKet goed, omdat deze mensen voor de sociale zekerheid later meer geld kosten, en ZedKet vind dan ook dat ze dit met die heffingen kunnen compenseren.

Op alles boven de 24.800 betaal je bovendien lekker 50%.

ZedKet ziet, er is dus niet zoveel verschil met Nederland. Het verschil met de VS is des te groter. ZedKet houd wel van FoK! en Tweakers.net. Maar die zal hij in de VS ook nog altijd kunnen raadplegen

ZedKet heeft ook even een rekensommetje gemaakt. Als je 50.000 verdient betaal je zoveel belastingen in volgende landen.

België: 21.986,25
Nederland: 19.381,30
USA: 9.300

Bij het zien van deze cijfers realiseerd ZedKet zich ineens dat het verschil nog groter is dan hij al dacht

[ Bericht 9% gewijzigd door ZedKet op 25-11-2004 03:25:19 ]
I'm Minster Stewy...
  donderdag 25 november 2004 @ 03:43:08 #212
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_23558443
Amerika is ook niet alles, maar ik vind zeker dat we hier in Nelderland TE solidair zijn en TEveel betalen voor anderen waar vervolgens TEveel misbruik van wordt gemaakt.
techno&hardcore 4 life
pi_23558445
Het is altijd een groot besluit om te emigreren, maar als ik zo eens dit topic lees en zie wat voor kans StefanP kan pakken, zeg ik Pakken die kans, niet moeilijk doen en wegwezen.
pi_23558612
quote:
Ik val helemaal van mijn stoel van de prijzen in de USA...

Ja we laten ons goed naaien ja..door mensen als jij die in de VS nooit het geld zouden hebben gehad om te studeren tot ingenieur en dat van "onze" belastingcenten heeft gedaan om vervolgens in het buitenland te profiteren van onze gulheid.

Smerige profiteur.
underground forever baby
  donderdag 25 november 2004 @ 04:26:13 #215
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23558673
quote:
Op donderdag 25 november 2004 04:13 schreef Laton het volgende:

[..]

Ja we laten ons goed naaien ja..door mensen als jij die in de VS nooit het geld zouden hebben gehad om te studeren tot ingenieur en dat van "onze" belastingcenten heeft gedaan om vervolgens in het buitenland te profiteren van onze gulheid.

Smerige profiteur.
De ouders van StefanP hebben via HUN belastingsbijdragen de kosten van de studies van StefanP betaald en StefanP is dus in GEEN geval een profiteur. StefanP bekijkt het tenminste slim en heeft geen bang van een uitdaging.
I'm Minster Stewy...
pi_23558715
quote:
Op donderdag 25 november 2004 04:26 schreef ZedKet het volgende:

[..]

De ouders van StefanP hebben via HUN belastingsbijdragen de kosten van de studies van StefanP betaald en StefanP is dus in GEEN geval een profiteur. StefanP bekijkt het tenminste slim en heeft geen bang van een uitdaging.
Ik zie dat jij ook geen profiteur bent. In ieder geval niet als het gaat om de lessen nederlands die je volgt. StefanP is wel een profiteur. De staat investeert in een mens zodat deze de gevolgde studie kan gaan uitoefenen en derhalve kan bijdrage aan de maatschappij en economie. Dat doet hij nu niet.
underground forever baby
pi_23558806
succes in de beschaafde wereld... kijken ofdat jij je kop boven water kunt houden Het lukt mij iig wel.
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 25 november 2004 @ 10:16:18 #218
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23560343
quote:
Die smerige platenmaatschappijen bekostigen amerikaanse reclames voor de amerikaanse markt uit de Europesche zakken.
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:39 schreef StefanP het volgende:
StefanP woont en werkt per 1 januari in de VS! Met vreugde gaat hij Nederland verlaten want...

StefanP is het beu dat in Nederland de grote steden inmiddels het domein zijn van buitenlanders. Je kunt hem een xenofoob of rascist noemen, maar hij is er gewoon niet van gediend om zich niet meer thuis te voelen in zijn eigen land. Er zijn grenzen. Hij wil niet door Amsterdam lopen en om zich heen alleen maar Turken, Marokkanen, Joegoslaven, Somaliërs en Antillianen zien. In de VS heb je ook niet-blanken, maar daar hebben immigranten veelal de wil om de Amerikaanse normen en waarden over te nemen. Hier zijn juist de meest kanslozen heen gesleept en het lijkt wel dat ze om het hardst tegen onze schenen proberen te schoppen omdat ze weten dat de slappe politiek en justitie toch niets doen.
Amerika is van de indianen. De rest zijn allemaal buitenlanders. Misschien is het jou niet opgevallen, maar van de biljoenen mensen op aarde zijn er maar 14 miljoen geen buitenlander. In amerika ben jij die buitenlander met dat rare accent
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 25 november 2004 @ 11:52:49 #219
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23562051
quote:
Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef Shark.Bait het volgende:

Die smerige platenmaatschappijen bekostigen amerikaanse reclames voor de amerikaanse markt uit de Europesche zakken.
Bah dus eigenlijk betalen de Europeanen om de Amerikanen te pesten met constante reclame

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 25 november 2004 @ 17:02:02 #220
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23569411
quote:
Op donderdag 25 november 2004 04:46 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik zie dat jij ook geen profiteur bent. In ieder geval niet als het gaat om de lessen nederlands die je volgt. StefanP is wel een profiteur. De staat investeert in een mens zodat deze de gevolgde studie kan gaan uitoefenen en derhalve kan bijdrage aan de maatschappij en economie. Dat doet hij nu niet.
Ik heb dislectie, heb je daar een probleem mee dan? Jij zult ook je gebreken wel hebben zeker Maar ja ik ben dan weer supergoed in dingen met cijfers
I'm Minster Stewy...
  donderdag 25 november 2004 @ 17:05:27 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23569482
Ik begrijp het allemaal. Nederland is bij lange na geen paradijs. Ik zou ook liever vandaag dan morgen naar Los Angeles, verkassen en de boel de boel laten in dit verloederde land.

Mogen ze die identificatie plicht en andere rotzooi ook in hun kont steken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_23570051
quote:
Op donderdag 25 november 2004 04:13 schreef Laton het volgende:

[..]

Smerige profiteur.
Hoor dat dan Ik heb 5 jaar bijgedragen aan de kenniseconomie en het BNP, heb nog nooit een uitkering gehad (op stufi na), betaal me blauw aan belastingen (veel meer dan mensen die niet gestudeerd hebben), ben nooit ziek en fraudeer niet. Nou, dan laat ik toch zeker 75% van Nederland achter me wanneer het komt aan iets bijdragen aan dit land hoor!

Ik had ook met het Amerikaanse systeem een hogere opleiding gevolgd hoor, dus jouw vlieger gaat mooi niet op. Ik wil namelijk graag in mijzelf investeren om iets van mijn leven te maken (iets wat je daarna weer moeilijk gemaakt wordt door de Nederlandse overheid en mentaliteit, zie openingspost). Weet je wat het verschil is? Daar moet je zelf investeren in je toekomst en dat verdien je dubbel en dwars terug. Hier krijg je je studie grotendeels betaald maar word je genadeloos belast en zul je nooit en te nimmer veel verdienen (of je moet echt geluk hebben), want er is hier iets als CAOs, loonnivellering, gelijkheid voor iedereen en dergelijke. Een stratenmaker, loodgieter of secretaresse verdient ook na een tjdje modaal (om maar niet van evt. bijbeunen te spreken) en daar zit ik na 7 jaar langer studeren dus nog maar net boven. Een studie in de VS kost zo'n 60000 dollar, iets wat je met een startsalaris van 40-50k vrij eenvoudig terugbetaalt. Hier begin je met de helft daarvan en het verschil wordt alleen maar groter.

Als Nederland mij had willen houden, dan hadden ze alle redenen die ik in de openingspost aanroep maar anders moeten uitvoeren. Dit land is hard op weg om iedereen die wel iets wil, weg te jagen. Ik was niet weggegaan als ik het hier naar mijn zin had, maar na jarenlang steeds weer te moeten toezien hoe dit land 'naar de kloten' gaat, vind ik het tijd om het ergens anders te proberen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23570138
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef Dromenvanger het volgende:

Mogen ze die identificatie plicht en andere rotzooi ook in hun kont steken.
Die identificatie plicht is in Amerika 10 keer zo erg
En vergeet ook niet al je personalia aan Bush door tegen VOOR je het vliegtuig instapt, anders kom je het vliegtuig niet eens in.
  donderdag 25 november 2004 @ 19:25:01 #224
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23572476
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:33 schreef calvobbes het volgende:

Die identificatie plicht is in Amerika 10 keer zo erg
Nou nee, in de VS bestaat die namelijk niet
Vandaar dat illegalen het er ook zo gemakkelijk hebben en er meer dan 10 miljoen van in de VS wonen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23574852
quote:
Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef Shark.Bait het volgende:

Misschien is het jou niet opgevallen, maar van de biljoenen mensen op aarde zijn er maar 14 miljoen geen buitenlander. In amerika ben jij die buitenlander met dat rare accent
Biljoenen

Maakt daar maar 6,4 miljard van.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_23576674
quote:
In amerika ben jij die buitenlander met dat rare accent
Nee, want ik spreek en schrijf vloeiend Amerikaans Engels. Ik heb 10 jaar op een eiland gewoond in het Caraïbisch gebied (Sint Maarten) waar Amerikaans Engels de spreektaal is, de TV/radio Amerikaans en waar 1000'en dikke Amerikanen vakantie komen vieren. Van mijn 7e t/m mijn 17e, dus ik spreek onherkenbaar Amerikaans, inclusief alle uitdrukkingen, gezegdes e.d. Er is geen hond daar die mij als buitenlander zal herkennen en dat geeft me een onvoorstelbare voorsprong t.o.v. Jan Klaassen met zijn steenkolenengels

* is zijn ouders die zelf ook emigreerden dankbaar
-Mark Steyn
pi_23578429
@StefanP, nou je hebt geen lage eigendunk vermoed ik zo.

Maarehm... spreek je nou een beetje normaal Engels of is het van dat afschuwelijke jopiepopie Engels van de jeugd daar: "I was like going to the mall and me and my friends were like just walking you know, when me and my friends saw someone get like totally fucked up. But I guess he like totally deserved it anyway, so no harm done ey..." Ik krijg echt kromme tenen als ik een programma als "the simple life" op tv zie... Al moet ik zeggen dat het wel meeviel toen ik de afgelopen zomers zelf door de VS reisde.

Overigens heb ik 9 jaar in Indonesie gewoond, en ben veel van de taal vergeten, ik kan het in principe nog wel vloeiend spreken, maar mijn woordenschat is erg klein nu. Dus dat je ergens opgroeit verzekert niet dat je de taal vloeiend spreekt. Al moet ik wel zeggen dat ik van m'n 4e tot 13e in Indonesie woonde, waarbij de terugkeer waarschijnlijk voor mij net iets te vroeg was. En bovendien hou je Engels gemakkelijker bij in Nederland dan een andere taal. Mijn broertjes van 2 en 4 jaar jonger zijn nog veel meer van de taal kwijt geraakt terwijl het voor hen nog veel meer een 2e moedertaal was dan voor mij.
pi_23579492
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:03 schreef Singa het volgende:
@StefanP, nou je hebt geen lage eigendunk vermoed ik zo.
#geen
  vrijdag 26 november 2004 @ 01:56:32 #229
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_23581473
Ik vind dit echt een gaaf topic, ben het met veel plezier aan het volgen..
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_23585053
quote:
Op donderdag 25 november 2004 22:04 schreef StefanP het volgende:

Er is geen hond daar die mij als buitenlander zal herkennen en dat geeft me een onvoorstelbare voorsprong t.o.v. Jan Klaassen met zijn steenkolenengels
Is dat zo? dat van die 'voorsprong'..?
Wat ik weet van veel succesvolle emigranten is juist dat ze vaak helemaal niet zo gericht zijn op het 'inblenden' of 'assimileren', immers, wat je ook beweert, als je een achterstand van 20 jaar hebt, kun je wel jezelf voorstaan op dat je die achterstand beperkt hebt weten te houden, toch zal je er altijd de consequenties van merken ..

Autochtonen hebben vaak een zeker voordeel van een natuurlijk netwerk, bekenden, vrienden en familie, die ze door hun opgroeien in een gemeenschap hebben opgedaan,
Als immigrant kom je dar in eerste instantie als eenling binnen en zul je hard moeten werken om vervolgens zelf ook een netwerk op te bouwen, en heb je zelfs daarna altijd het probleem dat je 'de vreemde eend in de bijt' blijft, hoe hard je ook je best doet, maar je eigen culturele achtergrond is en blijft anders dan van veel mensen in die gemeenschap...

Juist succesvolle immigranten weten die achterstand als een voordeel uit te nutten, maar doen dat vaak ook door hun individuele eigenheid te bewaren, juist het in stand houden van de eigen culturele achtergrond is daarbij belangrijk:
denk bv aan Joden, een absoluut voorbeeld van succesvolle immigranten, die altijd snel hun plek kunnen vinden in een verder vreemde gemeenschap, maar dit vaak ook doen door hun gevoel van eigenwaarde te bewaren, terug te kunnen vallen op een eigen geloof en traditie. (bv. mensen als Kissinger, geen religieuze Jood, maar wel iemand die zijn eigen europese identiteit altijd wist te behouden en ook in amerika een 'ausenseiter' bleef, maar wel uiterst succesvol was)
Andere goede voorbeelden zijn bv de moderne aziatische immigranten in de VS, maar ook de nederlandse en duitse immigranten uit eind 19e en begin 20e eeuw..

Immigranten die eigenlijk geen achtergrond hebben om op terug te vallen krijgen vaak een culturele identiteitscrisis, denk bv aan de zwarte gemeenschap die een groot verlies aan cultuur en geschiedenis kende doordat ze als slaven werden gehaald, je ziet dat die gemeenschap nog altijd moeite doet die 'verloren cultuur' te herstellen.

Wees jezelf dus goed bewust dat je nu wel hard kunt afgeven op Holland en wat daar allemaal mis aan is, maar zodra je daar zit, verlies je ook grotendeels de ergernis over belastingen, klimaat of whatever in Holland; actuele gebeurtenissen in Holland zul je enkel vanaf een distantie betrachten en misschien kun je niet meer direct meevoelen met de emoties eromheen..
Wat dat overblijft is wel een soort van melancholisch herinneringsbeeld van Holland ('denkend aan Holand, van Slauerhoff), wil je succesvol zijn als immigrant, moet je dat ook een zekere plaats geven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23651943
Goodluck man, zelf ben ik ook druk bezig om mijn kansen op te sommen om in de US aan de slag te gaan.
  maandag 29 november 2004 @ 20:18:17 #232
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_23652386
quote:
Check even op www.bestbuy.com, een grote mediamarkt-achtige retailer. CDs: 9,99. DVDs: 12 dollar, vaak in de aanbieding voor 2 voor 15,-.
Deze prijzen zijn eerder uitzondering dan regel, ook bij Best Buy, Wal-Mart etc. De meeste cd's zijn zo'n $14 (excl. belasting), de meeste DVD's zo'n $20 (wederom excl. belasting).

Verder wil ik nog even zeggen dat de VS voor mensen met jouw opleiding/talenten inderdaad veel te bieden hebben, maar voor de gemiddelde Amerikaan is succes niet gegarandeerd en zelfs niets eens waarschijnlijk. Niettemin: veel succes!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_24204284
Vaarwel Nederland!

* StefanP stapt morgen op het vliegtuig
-Mark Steyn
  zaterdag 25 december 2004 @ 19:09:10 #234
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24204534
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:48 schreef StefanP het volgende:
Vaarwel Nederland!

Oei, nu al.

Anyway... goeie reis en je houdt ons hier op de hoogte hè?
  zaterdag 25 december 2004 @ 19:09:37 #235
19840 Libris
Live from Singapore
pi_24204543
quote:
Vaarwel Nederland!

Heel veel plezier en succes! laat ons weten hoe het gaat!
pi_24205240
quote:
Vaarwel Nederland!

* Jeroenus is jaloers

Good luck.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  zaterdag 25 december 2004 @ 20:37:16 #237
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_24205689
quote:
Vaarwel Nederland!

goed man

succes
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_24205721
Ik wil ook graag emigreren, maar zeker niet naar USA, wel liever naar Canada of Australie. Ze zijn relaxter en vriendelijker. De Amerikanen zijn de meest gehate volk van de wereld.
  zaterdag 25 december 2004 @ 20:48:58 #239
104428 Bacow
Leader Unit
pi_24205869
quote:
Vaarwel Nederland!

Vaarwel, veel geluk .

(tevens TVP)
pi_24205913
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef YottaBrain het volgende:
De Amerikanen zijn de meest gehate volk van de wereld.
De volk? Ik haat mensen die hun taal niet kennen.

Succes Stefan! Het allerbeste, en we lezen hier wel wat je allemaal meemaakt.
  zaterdag 25 december 2004 @ 20:55:10 #241
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_24205944
Stefan, succes!
Hou ons (naja, mij iig ) een beetje op de hoogte mbt de MKIV opvolger

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_24206150
Veel plezier en heel veel succes!

.
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:20:39 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24206332
Dag Stefan. Leuk je een keer ontmoet te hebben
Doe het graag nog eens over. Meeting in de US eens met PTA

Oh en ik wil wel dat je nog in PTA heel wat mooist gaat laten zien van de auto,s die er rond rijden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24209574
Dag Stefan, we zullen je Supra-geblaat missen.
Verwijderd door Admin.
  zondag 26 december 2004 @ 00:48:02 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24210866
succes, al vind ik wel dat je iets minder hoog van de toren mag blazen.

[ Bericht 3% gewijzigd door popolon op 26-12-2004 01:14:58 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 26 december 2004 @ 02:03:55 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24212200
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:59 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Dag Stefan, we zullen je Supra-geblaat missen.
Zo ver ik weet verdwijnt hij niet van het forum hoor
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 26 december 2004 @ 04:44:01 #247
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_24213837
YottaBrain.... Haat is een van de lelijkste woord ... niet iedereen haat de Amerikanen of volk...je leest teveel mickey-mouse blaadjes-denk ik----Stefan good luck in the New World and Welcome..
wens allen a Mele Kelikimaka =Merry Christmas
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  zondag 26 december 2004 @ 04:59:33 #248
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_24213869
Kleibintje----ging je toen naar Hayward State University of gewoon op vakantie---ook toevallig in de buurt van Fremont of San Leandro geweest---ooit naar de flea-market in San Jose gegaan!!!!!
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  zondag 26 december 2004 @ 20:28:05 #249
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24222732
moge je maar een vette supra tunen!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24222781
nou in amerika zal het niet veel beter zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')