Dat is hij standaard alquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Soww dikke subaru killer
Ja maar ik zeg het nog maar even, omdat iedereen hier de subaru impreza aanbid en dingen roept als "porsche killer" dus deze moest ffquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:40 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat is hij standaard al
Ik wel:quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef Fugie het volgende:
prettig snel, maar ik vind zowel impreza als een evo erg weinig uitstraling hebben, maw vind ik er nix aan.
Haha hell yeah, dat lijkt me egt geweldig...quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:54 schreef yup het volgende:
[..]
Ik wel:
Zit je in een FQ400 naast een M3 bij de stoplicht, zie je die gast al denken "wat gaat die sukkel nou weer kunnen doen met zijn overgespoilerde ricerboys car met een dikke taartschep achterop", waarna je hem het licht voor de ogen rijd...
Nu we het toch over een EVO hebben, hij blijft maar driften, die gekquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zag van de week een gewone Evo VII of VIII (soz, weet het niet precies) die dingen zijn echt machtig indrukwekkend
Powered by Xiquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nu we het toch over een EVO hebben, hij blijft maar driften, die gek
istie ook, maar niet wrc waardig omdat zn motor te groot isquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:44 schreef operator82 het volgende:
Volgens de Jap Tech-ART Performance (een soort Japanse Top Gear) was Nissan Skyline R34 GT-R danwel onbegrensd dé ultieme rally-machine.
Dat is zeker waar, maar ben benieuwd als we ipv rechtuitbranden (wat bijna elke bestuurder wel kan) een aantal mooie doordraaiers gaan nemen... ik denk dat de FQ400 dan nogsteeds sneller is dan een e46 bmw m3. Eigenlijk moet je m vergelijken met een CSL vind ik, misschien gaat het dan gelijk op kwa bochtengedrag.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:54 schreef yup het volgende:
[..]
Ik wel:
Zit je in een FQ400 naast een M3 bij de stoplicht, zie je die gast al denken "wat gaat die sukkel nou weer kunnen doen met zijn overgespoilerde ricerboys car met een dikke taartschep achterop", waarna je hem het licht voor de ogen rijd...
[echtniet]quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:19 schreef Snoop_Dogg het volgende:
toch is die pagani veeel mooier
The Stig:quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Soww dikke subaru killer
amenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
The Stig:
The Subaru is a boy's car. The Evo is a MAN'S car
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |