Volgens mij is zijn officiele status 'niet fit'. Dat kan van alles inhouden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Trabelsi? Is hij nog steeds geblesseerd? Ik denk dat hij een welkome aanvulling is op de huidige ajaxdefensie.
nee, hij traint om weer wedstrijdfit te worden. Is al een tijdje niet meer geblesseerd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Trabelsi? Is hij nog steeds geblesseerd? Ik denk dat hij een welkome aanvulling is op de huidige ajaxdefensie.
bedoel je die van vandaag?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:41 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hij zou de komende Jong Ajax wedstrijd toch weer meespelen?
met optie tot koopquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:58 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig is Sangoy slechts gehuurd
Er zit een clausule in z'n contract dat ie voor een gelimiteerde transfersom van 750.000 mag gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:17 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Daar krijjgt Ajax 'm echt niet voor. Twente heeft 750.000 betaalt voor Kufo. Z'n transfersom ligt rond de 1.2 miljoen euro wordt hier in Twente gezegd.
Niet om het een of ander, maar supporters van andere clubs die hier in een Ajax topic komen om hun meninkjes te geven over Ajax tonen daar alleen mee aan hoe belangrijk ze die fraaie club uit het wonderschone Amsterdam. Uiteraard probereer je als supporter van een andere club niet te positief te zijn, maar alleen al door hier te posten geef je aan hoe balngrijk en groot jij Ajax wel niet vind. Of post je net zoveel in topics over Telstar?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:48 schreef encore04 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij zo iemand bent die zegt : Ok, Ajax is beter en jullie zijn groter en dat accepteer ik. Zo iets krijg ik niet uit m'n mond hoor, als PSV-er.
Lijkt me ook, voor een topclub als ajax is nKufo gewoon niet goed genoeg. Iig niet beter dan Anastasiou. Huntelaar is een leuke optie voor de toekomst, alhoewel ik hem liever ooit bij PSV zie terugkeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:02 schreef pfaf het volgende:
N'Kufo is een grap neem ik aan?!?![]()
Jij denkt dat Huntelaar nog terug wil naar PSV? Toen hij bij AGOVV speelde belde Arnesen hem op dat ie volgend jaar misschien wel weer bij PSV kon komen spelen als ie de goede lijn doortrok en toen zei hij voor de gein: Nee ik ga wel naar Manchester United. Want hij vond dat PSV 'm slecht heeft behandeld dus ik acht de kans dat ie weer bij PSV komt te spelen vrij klein. Ajax is een logischer optie aangezien hij ook supporter is van die ploeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lijkt me ook, voor een topclub als ajax is nKufo gewoon niet goed genoeg. Iig niet beter dan Anastasiou. Huntelaar is een leuke optie voor de toekomst, alhoewel ik hem liever ooit bij PSV zie terugkeren.
N'Kufo? Doet me denken aan die geweldige Hennie Meijer die bij Ajax ook de pannen van het dak speelde ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:02 schreef pfaf het volgende:
N'Kufo is een grap neem ik aan?!?![]()
Hennie Meijer was toch die cultvoetballer van De Graafschap?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:36 schreef Doc het volgende:
[..]
N'Kufo? Doet me denken aan die geweldige Hennie Meijer die bij Ajax ook de pannen van het dak speelde ...
Als ik het goed heb heeft-ie ook bij Groningen en Zwolle gespeeld. En Ajax dus ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hennie Meijer was toch die cultvoetballer van De Graafschap?
Volgens mij van Veendam, kan dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik het goed heb heeft-ie ook bij Groningen en Zwolle gespeeld. En Ajax dus ...
Had Ajax Hennie Meijer niet van Roda over genomen?
... is the right answer!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Had Ajax Hennie Meijer niet van Roda over genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |