daarna ook niet hoor volgens mij....quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit.
Het is juist zo dat spelers die al gespeelt hebben in bijv. een voorronde niet meer vóór de winterstop europees mogen spelen bij een andere club. Maar daarna weer wel.
http://teletekst.nos.nl/gif/667-01.html?navi=667&submit=gaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:42 schreef Againzender het volgende:
Goeie topictitel
En natuurlijk worden we kampioen, waarom twijfelen al die boeren daaraan
Euuhhmm... Omdat Psv en Feyenoord het naar behoren doen en Ajax niet?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:42 schreef Againzender het volgende:
Goeie topictitel
En natuurlijk worden we kampioen, waarom twijfelen al die boeren daaraan
Kijk nog maar een keerquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:46 schreef Againzender het volgende:
Beneden de Maas duurt de competitie geen 34 wedstrijden
En CH, volgens mij is je link brak, of is mijn firewall ook al Ajax-minded
Die moordenaar? Dan wel gekooid graag.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:58 schreef De_Ananas het volgende:
Gewoon met een grote zak met geld naar Newcastle gaan en onze speler terughalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat probeer je nou helemaal te bereiken met dat soort posts? Ze zijn niet grappic en het wekt alleen maar irritaties opquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die moordenaar? Dan wel gekooid graag.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat probeer je nou helemaal te bereiken met dat soort posts? Ze zijn niet grappic en het wekt alleen maar irritaties op
ik kan het gewoon niet laten om hier op te reageren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jammer dat ze zelden bans uitspreken in VBL.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kan het gewoon niet laten om hier op te reageren.
maar dat had niet gehoevenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat probeer je nou helemaal te bereiken met dat soort posts? Ze zijn niet grappic en het wekt alleen maar irritaties op
Lobby voor Patjequote:Op maandag 4 oktober 2004 22:11 schreef Suijk het volgende:
Wat gaan de Ajax topics hard, is er iets aan de hand ofzo?
Is wat mij betreft welkom, maar onhaalbaar op dit moment lijkt me.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lobby voor Patje![]()
Daar krijjgt Ajax 'm echt niet voor. Twente heeft 750.000 betaalt voor Kufo. Z'n transfersom ligt rond de 1.2 miljoen euro wordt hier in Twente gezegd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:58 schreef Dizzee het volgende:
N'Kufo mag voor 7 ton komen.
Ik wil niet grappig doen in VBL. Kluivert man, die gozer mag ons Rood Wit Blauw toch nóóit meer verdedigen. Als je zo'n strafblad hebt dan verdien je eigenlijk niet meer dan levenslang in de bak. Als ie gewoon Henk de bouwvakker was, zat ie nu nog vast voor die ordinaire moord.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik vind dat vreemd ja. Eerst Kone en nu Nkufo. Het getuigt van weinig visie en inzicht om in paniek naar spitsen op zoek te gaan die het bij concurrerende clubs leuk doen. En tijdelijk leuk doen dus. NKufo lijkt me nou niet iemand die al zoveel gepresteerd heeft dat hij nu de gaten kan dichten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef tong80 het volgende:
Wat is er nu weer mis met NKufo ? Ajax heeft er interesse in. Is dat zo vreemd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |