Ja dan zijn er 21 wedstrijden gespeeld dus 21/7=3 en 3x1 = 3 punten. Das 1x winnen van psv en en het is weer opgelost.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:39 schreef encore04 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet alleen om... PSV en Feyenoord zijn gewoon stabieler en sterker. Nu is het nog 1 punt, maar in december zijn dat er denk ik wel een stuk meer.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Volgens mij in 2000/2001, toen hij 30 goals maakte? Staat mij iig iets van bij.
En druk dat het is bij die lift. Ik zit met o.a. mijn zusje in 414, en mijn zusje is gehandicapt: zij heeft geen controle over haar rechterarm en -been. En dat is dan nogal lastig trappen lopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je gaat niet naar een theater, en voor de mensen die er echt moeite mee hebben is er een lift zoals voor de opa van Bayer
Van Boekel gescoord tegen jong Ajax, your point being?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
BABEL trouwens gescoord tegen Jong PSV.
Ja, dat ze makkelijker waren geworden had ik ook begrepenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
En druk dat het is bij die lift. Ik zit met o.a. mijn zusje in 414, en mijn zusje is gehandicapt: zij heeft geen controle over haar rechterarm en -been. En dat is dan nogal lastig trappen lopen.
Maar die mocht dus eerst niet mee met de lift, daar had ze een 'liftkaart' voor nodig. Na een hoop gedoe kom je dan opeens in een rij te staan met allemaal gepeupel dat de lift naar de eretribune moet hebbenDie lui hebben goddomme wel normaal functionerende ledematen, en die mochten ook met die lift!
Maar het schijnt de laatste twee seizoenen wat beter te gaan met het 'liftbeleid', maar ambtenaren blijven het daar bij de arena.
Ik ren gewoon te trappen op met twee treden tegelijk, mijn spieren zijn toch al warm van 25 minuten op vol vermogen fietsenMaar een biertje gaat er dan wel in als ik boven ben
Dat het grootste talent van Nederland dus weer gescoord heeft bij Jong Ajax en Koeman hem maar eens een kans moet geven.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Boekel gescoord tegen jong Ajax, your point being?
Dit is eng, we zijn 't eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat het grootste talent van Nederland dus weer gescoord heeft bij Jong Ajax en Koeman hem maar eens een kans moet geven.
Zelfs Cultheld vindt hem het grootste talent van NLquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit is eng, we zijn 't eens.
van NL wel, van de comp. nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs Cultheld vindt hem het grootste talent van NL
En Kalou dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat het grootste talent van Nederland dus weer gescoord heeft bij Jong Ajax en Koeman hem maar eens een kans moet geven.
dat meen je...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:07 schreef Bierbrouwer het volgende:
De naam van de topic en de opener, zuigt!!
Die mag op 2.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef encore04 het volgende:
[..]
En Kalou dan?
das (nog) geen Nederlanderquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef encore04 het volgende:
[..]
En Kalou dan?
Is toch geen Nederlander.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef encore04 het volgende:
[..]
En Kalou dan?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja, dat ze makkelijker waren geworden had ik ook begrepen. En terecht. Maar kon je met je zusje dan niet naar de eerste ring verplaatst worden?
Het grootste deel op de trappen loopt te hijgen als een gek, de gemiddelde conditie van de Nederlander is gewoon zwaar kutquote:En laat ik heel eerlijk wezen, ik loop ook vrij zwaar te ademen als ik boven ben. Maarja ik heb ook een waardeloze conditie
.
Had je verder nog iets inhoudelijks toe te voegen of blijft het bij dit soort trollen bij je?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:07 schreef Bierbrouwer het volgende:
De naam van de topic en de opener, zuigt!!
At last! Een lotgenoot!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:33 schreef keeper het volgende:
@Againzender
Eindelijk, nog iemand met dat probleem. Heb dezelfde voornaam en bij mij wordt het ook altijd Van [achternaam] ipv zondervan.
Onderin de tweede ring is ook prima! Ik dacht dat het enorm kut zou zijn, maar je ziet het prima.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef keeper het volgende:
Ik zit lekker wel eerste ring.
Maar van mij mag ik best een paar rijtjes naar boven. Op rij 3 is het moeilijk de andere kant van het veld te zien (diepte enzo). Rij 8-10, dat zou mooi zijn.
Tering.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:23 schreef Againzender het volgende:
meneer, er staan nog veel meer mensen op de lijst, wij gaan nu ophangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |