Ja, en?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:55 schreef encore04 het volgende:
Mag ik jullie er nog even aan herinneren dat jullie nog 3 ploegen voorbij moeten als jullie kampioen willen worden?
Als je er gewoon niet op in gaat kan er eventueel een echte discussie ontstaan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:55 schreef encore04 het volgende:
Dat bedoel ik nou. Je staat nogal voor lul met zo'n topictitel als je net met 4-0 ingemaakt bent bij Bayern en gelijk hebt gespeeld met AZ.
Mag ik jullie er nog even aan herinneren dat jullie nog 3 ploegen voorbij moeten als jullie kampioen willen worden?
ugh ugh ugh ................quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en?
Dat is binnen een paar wedstrijden weer rechtgezet.
Kan een modje de topictitel veranderen in 'We gaan voor de derde plaats.' ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:55 schreef encore04 het volgende:
Dat bedoel ik nou. Je staat nogal voor lul met zo'n topictitel als je net met 4-0 ingemaakt bent bij Bayern en gelijk hebt gespeeld met AZ.
ja, want we staan op feyenoord en utrecht staan we wel 1 heel punt achter :'(quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:01 schreef Rotterdam-Chello het volgende:
[..]
ugh ugh ugh ................![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste goals die hij maakt zijn intikkers, maar hij heeft idd tegen Ajax en Feyenoord aardige technische goals gescoord. Deze kwamen wel voort uit een lange pass waarna hij op snelheid, kracht en souplesse langs de verdedigers kwam. Hij moet ruimte om zich heen hebben en opportunistisch spelen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
NKufo maakt de meeste doelpunten door technische hoogstandjes in het strafschopgebied. Kun je moeilijk een counterspits noemen.
Beelbuissupporter zeker!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ja, want we staan op feyenoord en utrecht staan we wel 1 heel punt achter
Gewoon verder niet op reageren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ja, want we staan op feyenoord en utrecht staan we wel 1 heel punt achter
Maar in de winterstop mag je toch weer enkele extra spelers inzetten Europees?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De binnenlandse transfermarkt is volgens mij nog gewoon open, maar je mag een nieuwe aanwinst niet opstellen in Europa
Jazeker, maar of N'kufo zo'n aanwinst is betwijfel ik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar in de winterstop mag je toch weer enkele extra spelers inzetten Europees?
Ik geloof het welquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar in de winterstop mag je toch weer enkele extra spelers inzetten Europees?
Er staat me vaag iets bij dat in de winterstop de lijsten ge-update mogen worden. En je dus geblesseerde/vertrokken spelers kunt wisselen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik geloof het wel
Ja, mits ze bij de club waar ze vandaan komen al europees hebben gespeeld.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
euhm?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, mits ze bij de club waar ze vandaan komen al europees hebben gespeeld.
daarna ook niet hoor volgens mij....quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit.
Het is juist zo dat spelers die al gespeelt hebben in bijv. een voorronde niet meer vóór de winterstop europees mogen spelen bij een andere club. Maar daarna weer wel.
http://teletekst.nos.nl/gif/667-01.html?navi=667&submit=gaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:42 schreef Againzender het volgende:
Goeie topictitel
En natuurlijk worden we kampioen, waarom twijfelen al die boeren daaraan
Euuhhmm... Omdat Psv en Feyenoord het naar behoren doen en Ajax niet?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:42 schreef Againzender het volgende:
Goeie topictitel
En natuurlijk worden we kampioen, waarom twijfelen al die boeren daaraan
Kijk nog maar een keerquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:46 schreef Againzender het volgende:
Beneden de Maas duurt de competitie geen 34 wedstrijden
En CH, volgens mij is je link brak, of is mijn firewall ook al Ajax-minded
Die moordenaar? Dan wel gekooid graag.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:58 schreef De_Ananas het volgende:
Gewoon met een grote zak met geld naar Newcastle gaan en onze speler terughalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat probeer je nou helemaal te bereiken met dat soort posts? Ze zijn niet grappic en het wekt alleen maar irritaties opquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die moordenaar? Dan wel gekooid graag.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat probeer je nou helemaal te bereiken met dat soort posts? Ze zijn niet grappic en het wekt alleen maar irritaties op
ik kan het gewoon niet laten om hier op te reageren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jammer dat ze zelden bans uitspreken in VBL.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kan het gewoon niet laten om hier op te reageren.
maar dat had niet gehoevenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat probeer je nou helemaal te bereiken met dat soort posts? Ze zijn niet grappic en het wekt alleen maar irritaties op
Lobby voor Patjequote:Op maandag 4 oktober 2004 22:11 schreef Suijk het volgende:
Wat gaan de Ajax topics hard, is er iets aan de hand ofzo?
Is wat mij betreft welkom, maar onhaalbaar op dit moment lijkt me.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lobby voor Patje![]()
Daar krijjgt Ajax 'm echt niet voor. Twente heeft 750.000 betaalt voor Kufo. Z'n transfersom ligt rond de 1.2 miljoen euro wordt hier in Twente gezegd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:58 schreef Dizzee het volgende:
N'Kufo mag voor 7 ton komen.
Ik wil niet grappig doen in VBL. Kluivert man, die gozer mag ons Rood Wit Blauw toch nóóit meer verdedigen. Als je zo'n strafblad hebt dan verdien je eigenlijk niet meer dan levenslang in de bak. Als ie gewoon Henk de bouwvakker was, zat ie nu nog vast voor die ordinaire moord.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik vind dat vreemd ja. Eerst Kone en nu Nkufo. Het getuigt van weinig visie en inzicht om in paniek naar spitsen op zoek te gaan die het bij concurrerende clubs leuk doen. En tijdelijk leuk doen dus. NKufo lijkt me nou niet iemand die al zoveel gepresteerd heeft dat hij nu de gaten kan dichten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef tong80 het volgende:
Wat is er nu weer mis met NKufo ? Ajax heeft er interesse in. Is dat zo vreemd ?
Mee eens. En zo goed is hij na die korte periode vorig jaar ook niet meer geweest. Ook het woord 'talent' is niet meer op hem van toepassing vind ik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat vreemd ja. Eerst Kone en nu Nkufo. Het getuigt van weinig visie en inzicht om in paniek naar spitsen op zoek te gaan die het bij concurrerende clubs leuk doen. En tijdelijk leuk doen dus. NKufo lijkt me nou niet iemand die al zoveel gepresteerd heeft dat hij nu de gaten kan dichten.
Wat doen die scouts bij Ajax eigenlijk?
Geen wonder dat ze ons altijd 'wegdrukken', met slappelingen als jij. Durf je niet tegen Ajax in te gaan ofzo?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Gewoon verder niet op reageren.
Samen 100 miljoenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:30 schreef De_Ananas het volgende:
Yildirim en Huntelaar![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Samen 1 miljoen
Ik had liever gezien dat er een wat beter en sneller denkend bestuur bij Ajax zou zitten en dat je de combinatie Zlatan <--> Kluivert had.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
Van der Vaart <----> Patje(denk alleen niet dat dit kans op slagen heeft
)
Bedoel eigenlijk VdV ruilen met Kluivertquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:33 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat er een wat beter en sneller denkend bestuur bij Ajax zou zitten en dat je de combinatie Zlatan <--> Kluivert had.![]()
Als je niet normaal kunt posten, blijf dan s.v.p. gewoon weg, voordat je gedongen wordt voorgoed weg te blijven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:03 schreef cultheld het volgende:
Met dit rechtssysteem, er worden bewuste moorden gepleegd waar ze soms al na 3 jaar vrij zijn, ik ga er niet van uit dat Kluivert dit bewust heeft gedaan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik wil niet grappig doen in VBL. Kluivert man, die gozer mag ons Rood Wit Blauw toch nóóit meer verdedigen. Als je zo'n strafblad hebt dan verdien je eigenlijk niet meer dan levenslang in de bak. Als ie gewoon Henk de bouwvakker was, zat ie nu nog vast voor die ordinaire moord.
Okquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk VdV ruilen met Kluivert![]()
tering he, wat een lozers zijn jullie. Als je er zoveel mee zit, waarom flikker je dan niet lekker op ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef encore04 het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze ons altijd 'wegdrukken', met slappelingen als jij. Durf je niet tegen Ajax in te gaan ofzo?
Hij heeft gelijk. Ik heb nog liever dat Nederland het WK niet haalt, dan dat die verkrachter/moordenaar ons er heen moet brengen. Zo iemand hoef ik niet in 'mijn' Oranje te zien. Genoeg betere spitsen die een kans verdienen en die er bovendien voor willen werken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt posten, blijf dan s.v.p. gewoon weg, voordat je gedongen wordt voorgoed weg te blijven.![]()
Voor de een is hij een held, voor de ander een crimineel. Maar 1 ding is duidelijk: Hij voetbalt nog steeds als 1 van de beste.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:43 schreef encore04 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Ik heb nog liever dat Nederland het WK niet haalt, dan dat die verkrachter/moordenaar ons er heen moet brengen. Zo iemand hoef ik niet in 'mijn' Oranje te zien.
Ja, weet je wat? Ik ga gezellig ongenuanceerde uitspraken doen die de sfeer verzieken, de mensen hier zijn vijanden die ik tegen me in het harnas moet jagenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef encore04 het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze ons altijd 'wegdrukken', met slappelingen als jij. Durf je niet tegen Ajax in te gaan ofzo?
N'Kufo past niet echt bij Ajax trouwens, dan had Koné beter bij ze gepast. Haal dan vd Laak ofzo
kom op SCH, dit is geen moord.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:36 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, golfer - maar die cultheld heeft gewoon gelijk over Kluivert. Ik snap niet waarom dat ontkend wordt? Behalve dat het in dit topic verder helemaal niet terzake doet.
Ik bedoel dat jij zo iemand bent die zegt : Ok, Ajax is beter en jullie zijn groter en dat accepteer ik. Zo iets krijg ik niet uit m'n mond hoor, als PSV-er.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ja, weet je wat? Ik ga gezellig ongenuanceerde uitspraken doen die de sfeer verzieken, de mensen hier zijn vijanden die ik tegen me in het harnas moet jagen
Lees je hier eens een beetje in en leer dat internethooliganisme übertriest is.
Ik schaam me als PSV supporter voor trieste kneusjes die denken dat ze zomaar alles kunnen roepen, vaak zonder enige kennis van zaken en zonder onderbouwing
Jij bent echt lachwekkend, dat zal ik nooit zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:48 schreef encore04 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij zo iemand bent die zegt : Ok, Ajax is beter en jullie zijn groter en dat accepteer ik. Zo iets krijg ik niet uit m'n mond hoor, als PSV-er.
Zo kom je een beetje over. Maar dit is nogal nutteloos ja.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jij bent echt lachwekkend, dat zal ik nooit zeggen
Wat een nutteloze discussie, zonder enige inhoud
Denken is al genoeg hoor. Er schuilt een Ajacied in iedereen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jij bent echt lachwekkend, dat zal ik nooit zeggen
Gezien de drukte in de topics mag je het bijna hopenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:55 schreef Leshy het volgende:
Zijn we al kampioen?
Volgens mij is zijn officiele status 'niet fit'. Dat kan van alles inhouden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Trabelsi? Is hij nog steeds geblesseerd? Ik denk dat hij een welkome aanvulling is op de huidige ajaxdefensie.
nee, hij traint om weer wedstrijdfit te worden. Is al een tijdje niet meer geblesseerd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Trabelsi? Is hij nog steeds geblesseerd? Ik denk dat hij een welkome aanvulling is op de huidige ajaxdefensie.
bedoel je die van vandaag?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:41 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hij zou de komende Jong Ajax wedstrijd toch weer meespelen?
met optie tot koopquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:58 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig is Sangoy slechts gehuurd
Er zit een clausule in z'n contract dat ie voor een gelimiteerde transfersom van 750.000 mag gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:17 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Daar krijjgt Ajax 'm echt niet voor. Twente heeft 750.000 betaalt voor Kufo. Z'n transfersom ligt rond de 1.2 miljoen euro wordt hier in Twente gezegd.
Niet om het een of ander, maar supporters van andere clubs die hier in een Ajax topic komen om hun meninkjes te geven over Ajax tonen daar alleen mee aan hoe belangrijk ze die fraaie club uit het wonderschone Amsterdam. Uiteraard probereer je als supporter van een andere club niet te positief te zijn, maar alleen al door hier te posten geef je aan hoe balngrijk en groot jij Ajax wel niet vind. Of post je net zoveel in topics over Telstar?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:48 schreef encore04 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij zo iemand bent die zegt : Ok, Ajax is beter en jullie zijn groter en dat accepteer ik. Zo iets krijg ik niet uit m'n mond hoor, als PSV-er.
Lijkt me ook, voor een topclub als ajax is nKufo gewoon niet goed genoeg. Iig niet beter dan Anastasiou. Huntelaar is een leuke optie voor de toekomst, alhoewel ik hem liever ooit bij PSV zie terugkeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:02 schreef pfaf het volgende:
N'Kufo is een grap neem ik aan?!?![]()
Jij denkt dat Huntelaar nog terug wil naar PSV? Toen hij bij AGOVV speelde belde Arnesen hem op dat ie volgend jaar misschien wel weer bij PSV kon komen spelen als ie de goede lijn doortrok en toen zei hij voor de gein: Nee ik ga wel naar Manchester United. Want hij vond dat PSV 'm slecht heeft behandeld dus ik acht de kans dat ie weer bij PSV komt te spelen vrij klein. Ajax is een logischer optie aangezien hij ook supporter is van die ploeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lijkt me ook, voor een topclub als ajax is nKufo gewoon niet goed genoeg. Iig niet beter dan Anastasiou. Huntelaar is een leuke optie voor de toekomst, alhoewel ik hem liever ooit bij PSV zie terugkeren.
N'Kufo? Doet me denken aan die geweldige Hennie Meijer die bij Ajax ook de pannen van het dak speelde ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:02 schreef pfaf het volgende:
N'Kufo is een grap neem ik aan?!?![]()
Hennie Meijer was toch die cultvoetballer van De Graafschap?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:36 schreef Doc het volgende:
[..]
N'Kufo? Doet me denken aan die geweldige Hennie Meijer die bij Ajax ook de pannen van het dak speelde ...
Als ik het goed heb heeft-ie ook bij Groningen en Zwolle gespeeld. En Ajax dus ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hennie Meijer was toch die cultvoetballer van De Graafschap?
Volgens mij van Veendam, kan dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik het goed heb heeft-ie ook bij Groningen en Zwolle gespeeld. En Ajax dus ...
Had Ajax Hennie Meijer niet van Roda over genomen?
... is the right answer!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Had Ajax Hennie Meijer niet van Roda over genomen?
Doe Maus de groeten als je um ziet,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:55 schreef Doopy-X- het volgende:
en hoe!
Kut, moet alweer naar huis, tot morgen
Kloptquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:47 schreef keijz het volgende:
Als Ajax nu een spits zou kopen mag hij toch wel in de HCE uitkomen maar niet in de CL?
prima voor Twente, niet goed genoeg voor de topquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
N'Kufo lijkt me geen goede keuze. Ik vind dat TM gelijk had met zijn verhaal over ruimte, counters en meer. Het is ook meer een spits die alles op kracht doet en geen echte voetballer.
.
Op Canvas tt plaatsen ze dat soort 'nieuwtjes', NOS TT meldt vrijwel alleen feiten. Voor uitspraken heb je hier VI, AD en Sportweekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
In eigen land klagen is veiliger, denken ze.
quote:Sonck zinspeelt op snel vertrek uit Amsterdam
Wesley Sonck hoopt zo snel mogelijk te vertrekken bij Ajax, zo blijkt uit uitspraken van de spits in Het Parool en Belgische media. Na het vertrek van Zlatan Ibrahimovic werd hij de eerste spits, maar ondanks zijn slechte spel begrijpt hij niet waarom hij niet de vaste Ajax-spits is.
"Wat me in Amsterdam houdt, ik vraag het me zo langzamerhand ook af. Niet mijn bankrekening. Hoewel ik niet slecht verdien ben ik voor het sportieve aspect naar Ajax gekomen", zegt de aanvaller. "Maar ik begrijp niet waarom Yannis (Anastasiou, red.) al twee maal de voorkeur boven mij kreeg."
De teleurgestelde Sonck ging openhartig verder over het Ajax- systeem: "Nederlanders vinden altijd dat ze van hun eigen sterkte moeten uitgaan en in 4-3-3 moeten spelen. Maar soms is dat naïef. Ik zou graag samen met Anastasiou spelen, zoals ik in Genk deed met Dagano. Maar dat kan niet nu niet."
Sonck haalde ten slotte uit naar de Neerlandse pers. ''Hebben die mensen die mij bekritiseren zelf wel eens wat gepresteerd? Youri Mulder zei bijvoorbeeld dat ik in België met Aruna Dindane (huidige spits Anderlecht, red.) had gespeeld, terwijl dat niet waar is. Dan ben je niet goed voorbereid, dat is zeker.''
Tjah hij is op dit moment van Heerenveen en Ajax is zijn club. Dus PSV heeft er helemaal niks mee te mkaen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:32 schreef Mar10Segovia het volgende:
Huntelaar, weinig kans.
PSV zal wel erg stom zijn om hem naar Ajax te laten verkassen natuurlijk... Daarnaast denk ik dat hij volgens jaar gewoon in Eindhoven speelt.
Sorry. Welke andere spitsenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:25 schreef misterikke het volgende:
Kan je de andere spitsen bij Ajax niet zeggen.
Aan het feit dat Ajax verder geen Belgische spitsen heeft, denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:25 schreef misterikke het volgende:
Dat licht toch ERGENS aan...
Joh... Misschien omdat Sonck gewoon totaal niet in 433 kan spelen? En zelfs als hij in een twee spitsen systeem een kans krijgt het nog ongelovelijk verneukt..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:25 schreef misterikke het volgende:
Dat licht toch ERGENS aan...
Soetaers is een vleugelspits, edit de Mul trouwens ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aan het feit dat Ajax verder geen Belgische spitsen heeft, denk ik.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef popolon het volgende:
flankopvulling, da's heel wat anders.
Is cool, spreek hem van de week weer, hij is sinds 2 weken weer aan het werkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe Maus de groeten als je um ziet,.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:42 schreef Doopy-X- het volgende:
inderdaad mooi oprotten met die omhooggevallen kutbelg, heeft nog geen bal geraakt bij Ajax en vind zichzelf te goed om op de bank te zitten. Ananas vind ik bar weinig maar die belg is helemaal nix, buitenspel lopen kan ie btw wel goed
Ik dacht dat Youri Mulder toch wel wat meer gepresteerd heeft dan die omhoog gevallen snotneus.quote:Sonck haalde ten slotte uit naar de Neerlandse pers. ''Hebben die mensen die mij bekritiseren zelf wel eens wat gepresteerd? Youri Mulder zei bijvoorbeeld dat ik in België met Aruna Dindane (huidige spits Anderlecht, red.) had gespeeld, terwijl dat niet waar is. Dan ben je niet goed voorbereid, dat is zeker.''
Nope, is helemaal van ons, van kruin tot teen en daartussenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik dacht dat Huntelaar verhuurd was aan Heerenveen..
Een schande dat trapelsi ooit nog in het shirt van mijn club heeft mogen spelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:39 schreef JaWi het volgende:
Trabelsi en o'Brein hebben 90 minuten meegespeeld met Jong Ajax.
een medestanderquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Een schande dat trapelsi ooit nog in het shirt van mijn club heeft mogen spelen.
Meneer kan van mij mooi doodvallen, ik hoop voor hem dat ie niet zijn rentree krijgt in de arena want dan zal ie het gras afgefloten worden door heel wat mensen. Tis godverdomme een schande, hij haalt Ajax door het slijk, klaagt ze aan, weigert om te spelen etc en als duidelijk wordt dat meneer niet verkocht kan worden wil ie opeens wel weer. Koeman had voet bij stuk moeten houden en hem fijn zijn contract uit laten dienen thuis op de bank.
Trapelsi
Je hebt er wel meer denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een medestander
ach, vaak genoeg lees ik (en heb er een discussie over gehad op ajaxnetwerkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:41 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je hebt er wel meer denk ik.
Eensch. De heertjes zijn meer bezig met hun eigen ego'tjes dan het winnen of zelfs maar het fatsoenlijk uitspelen van wedstrijden. Tijd voor een dompteur.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:50 schreef Chadi het volgende:
gezeik weer. Ajax speelt niet 4-3-3 en ookniet 4-4-2 .. ze spelen helemaal NIKS!
Wist niet dat Mulder Europees topscorer van het jaar geweest is...............quote:Op woensdag 6 oktober 2004 06:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik dacht dat Youri Mulder toch wel wat meer gepresteerd heeft dan die omhoog gevallen snotneus.
Hoezo is Ajax zijn club? Ben wel benieuwd naar het antwoordquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah hij is op dit moment van Heerenveen en Ajax is zijn club. Dus PSV heeft er helemaal niks mee te mkaen.
Het schijnt dat hij Ajax fan is. Wist ik ook niet, wel begrijpbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoezo is Ajax zijn club? Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Hij is fan van Ajaxquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoezo is Ajax zijn club? Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Sonck ook niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wist niet dat Mulder Europees topscorer van het jaar geweest is...............
Ja inderdaad, de achterhoede is op dit moment ook bagger. En het middenveld lijkt vrij simpel overlopen te worden door de tegenstander.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:47 schreef popolon het volgende:
Jammer dat het probleem niet alleen bij de spits(en) ligt.
Verre van dat zelfs.
that´s the spiritquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:55 schreef VoreG het volgende:
Maar toch worden we kampioen!
Het is ook zo. In mei staan we met de schaal op het leidscheplein.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
that´s the spirit![]()
Volgens mij in 2000/2001, toen hij 30 goals maakte? Staat mij iig iets van bij.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sonck ook niet.
Opkankeren maar! Misschien dat ie fijn met Trablesi kan gaan klaverjassen?quote:In de Belgische pers deed Wesley Sonck zijn uitlatingen in het interview met AT5 nog eens over. Hij hield daarbij geen blad voor de mond. "Echt, toen ik over de grens reed, begon ik spontaan te lachen. We zijn maar Belgskes, op ons is het gemakkelijk schieten. De Nederlandse pers is daar onvoorstelbaar in. Ik weet het niet meer. Speel ik, oké, speel ik niet, ook oké. Het interesseert me niet meer. Ik ben niet zo, maar zo maken ze me wel
O'Brien is een topper, en idd niets meer dan respect voor deze gozer.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Btw diep Respect voor O'Brien, ik had na de zoveelste zware blessure echt een keer de hoop opgegeven maar die jongen vecht zich elke keer terug
Hij scoorde tegen Roda toch echt de winnende.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:33 schreef Cheiron het volgende:
Nee, hij zal een keer een normale bal aangespeeld krijgen.. Lange ballen als hij tussen gasten van 2 meter staat, dat gaat werken. Ajax moet werken aan de opbouw, aan het creeren van uitgespeelde kansen, dan komt het met de afronding ook wel goed. Ik kan mij de frustratie van Sonck wel goed voorstellen als je in een hele wedstrijd geen normale bal krijgt. Ananas heeft zich allang berust in het feit dat ie er niks in schiet, vandaar dat hij zich niet druk maakt.
Oh Daggla.. wat doe je me aan..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij scoorde tegen Roda toch echt de winnende..
Hoi Doopquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:35 schreef Doopy-X- het volgende:
hoi heatwave
Nee, hij komt ook te kort voor Ajax.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh Daggla.. wat doe je me aan..
Ik ben gewoon niet gecharmeerd van een voetballende Anasta.. uhm.. Ananas. Aardige kerel en al, maar hij heeft het gewoon niet (imo).
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, hij komt ook te kort voor Ajax.
Maar zolang hij WEL de winnende er in weet te prikken heeft hij mijn voorkeur boven Mr.Buitenspel. Dat is trouwens wel iets waar hij zelf iets aan kan doen
Ja, maar als z'n medespelers weer niet zo scherp zijn als Sonck dan heeft ie daar alsnog weinig aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]Dat is inderdaad te idioot voor woorden! Hij heeft zo een beetje zn tent opgezet in het buitenspelgebied...
Dat kan er ook weer op duiden dat hij op het randje wil spelen natuurlijkik geef niet op
![]()
Met meer dan 30 goals?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:11 schreef DivineJester het volgende:
was die topscorer in 2000/2001 niet Raul ofzo?
Da's met die weegfactor toch, bijv. Belgie * 1.5 en Spanje *2quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met meer dan 30 goals?
Lijkt me sterk in Spanje.
Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hierquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ik zou waarom precies niet realistisch zijn als ik nog in de titel geloof?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:03 schreef encore04 het volgende:
[..]
Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hier
Het ligt niet alleen aan die 7 wedstrijden. Op dit moment zijn PSV en Feyenoord gewoon verder dan Ajax. Als je dat ontkent, mag je echt wel eens je ajax-brilletje afdoen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:23 schreef JaWi het volgende:
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Je als lampje in je handjes wrijven na 7 wedstrijdjes, dat is pas onrealistisch.
Omdat ze vorig jaar ook bagger speelde en kampioen werden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:32 schreef encore04 het volgende:
Geef mij eens een reden waarom Ajax kampioen zou worden?
En toch zijn het pas 7 wedstrijden en 4 punten. Het is natuurlijk een slechte prestatie, maar dit sluit niet alle wegen naar het kampioenschap af. Ik geloof er zeker nog in. De sfeer is beter nu, en dat gedoe met koeman komt wel goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:32 schreef encore04 het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan die 7 wedstrijden. Op dit moment zijn PSV en Feyenoord gewoon verder dan Ajax. Als je dat ontkent, mag je echt wel eens je ajax-brilletje afdoen.
En ik denk niet dat Ajax dat nog in kan halen, zeker niet met al het gedoe rondom Koeman.
Geef mij eens een reden waarom Ajax kampioen zou worden? Ze spelen niet beter (eerder slechter) dan de concurrentie, de sfeer is niet optimaal, en ze hebben gewoon geen goede spits (hoe cliché dat ook klinkt). Met Zlatan erbij had ik Ajax een grote kans gegeven op het kampioenschap, maar met dit elftal haalt Ajax het niet.
Enige oplossing : Koeman er in de winterstop uit, 1 of 2 goede spitsen en een verdediger erbij kopen. Misschien dat ze dan nog een kans maken.
Nee jullie lampen zijn lekker realistisch door te denken dat de titel na 7 wedstrijden al voor jullie is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:03 schreef encore04 het volgende:
[..]
Jij gelooft er al niet meer in? Dan ben je een van de weinige realistische Ajacieden hier
Nee, ik geloof er zeker niet in....ik zie ons ook niet op enige manier vooruit gaan dit seizoen, denk dat het alleen maar slechter wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:03 schreef encore04 het volgende:
[..]
Klopt, maar nu hebben ze veel meer concurrentie dan vorig jaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat ze vorig jaar ook bagger speelde en kampioen werden.
Dat zou kunnen, maar dan is Feyenoord er nog.quote:Omdat PSV wellicht langer Europees blijft spelen.
Dat is zo, maar die halen wel hun puntjes binnen.quote:Omdat F'noord ook wisselvallig speelt.
Dat zei ik zelf ook al, dat zou de enige redding van Ajax zijn.quote:Omdat Ajax in de winterstop gaat shoppen.
Zou ook kunnen. Maar na het vertrek van Kezman en Robben dacht ook iedereen dat PSV kansloos was. Het kampioenschap hangt niet alleen van van Bommel af.quote:Omdat Van Bommel altijd ook nog in de winstertop kan vertrekken.
Maar dan moet je wel winnen, en ik denk dat Ajax deze seizoenshelft nog wel wat punten gaat laten liggen, waar PSV en Feyenoord ze net wel pakt.quote:Omdat de achterstand in punten zeker te overbruggen valt.
Ajax gaat er natuurlijk wel op voorruit, zeker na de winterstop (Als Koeman tenminste de aankopen aan v. Gaal over laatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, ik geloof er zeker niet in....ik zie ons ook niet op enige manier vooruit gaan dit seizoen, denk dat het alleen maar slechter wordt.
Nee hoor, we moeten eerst Feyenoord nog even afschuddenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee jullie lampen zijn lekker realistisch door te denken dat de titel na 7 wedstrijden al voor jullie is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:56 schreef encore04 het volgende:
Wilen overigens alle Studio Sport-mensjes die alleen de samenvattingen zien encore04, zich hier even buiten houden?![]()
Waarom zou ik? Ik zie zowel wedstrijden van PSV. En ook van Ajax en Feyenoord, maar dan op Canal+.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet alleen om... PSV en Feyenoord zijn gewoon stabieler en sterker. Nu is het nog 1 punt, maar in december zijn dat er denk ik wel een stuk meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:41 schreef F1Bas het volgende:
Ja en feyenoord heeft na evenveel wedstrijden, wel 1 heel punt voorsprong, wat een verschil zeg.
Misschien zou je eens een stadion van binnen moeten bezoeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:31 schreef encore04 het volgende:
Waarom zou ik? Ik zie zowel wedstrijden van PSV. En ook van Ajax en Feyenoord, maar dan op Canal+.
Right. Laat de emoties vooral de boventoon voeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:51 schreef The_Hives het volgende:
De rest van de zaken die gebeurd zijn, vergeten ze ook even. Dat vinden ze een werkgever/werknemer conflict. Deels is dit zo, maar als ik een half jaar niet bij mijn baas kom, heb ik geen poot om op te staan.
bedoel je bij mijquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:00 schreef Bayer het volgende:
[..]
Right. Laat de emoties vooral de boventoon voeren.
"En naai je club,
En naai je club,
En naai je club maar in z'n reet"
Mja een beetje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:02 schreef The_Hives het volgende:
bedoel je bij mij
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:57 schreef encore04 het volgende:
[..]
Nee hoor, we moeten eerst Feyenoord nog even afschudden
Puur zakelijk gezien geef ik je gelijk. Dan zou ik natuurlijk Trabelsi ook weer in de basis willen hebben. Maar inderdaad op dat punt telt voor mij de emotie hoger. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat ik er meer bij betrokken ben dan jij ofzo hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:04 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mja een beetje.
Wat heeft het nou voor zin voor ons aller Ajax om Trabelsi te laten verpieteren op de bank voor ¤ 750.000,-- per jaar? Buiten de sportieve lift kan het ook nog wat opbrengen.
Ik begrijp de emotie wel maar denk een beetje zakelijk in dit soort dingen.
nee inderdaad nietquote:(En nee, jij bent er niet op uit om je club te naaien, sorry.)
Zonde van het geld.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:24 schreef The_Hives het volgende:
Maar inderdaad op dat punt telt voor mij de emotie hoger.
Ik achteraf ook, vandaar sorry.quote:Maar dat naaien vond ik wat overdreven.
Misschien moet jij dat eens doen. Dan wist je dat PSV meestal op een andere dag speelt dan Ajax en Feyenoordquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een stadion van binnen moeten bezoeken.
Nog effe....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:24 schreef The_Hives het volgende:
Kijk iedereen die het onbegrijpelijk vind dat ik Trabelsi niet meer in Ajax 1 wil hebben, moet het natuurlijk zelf weten
Niet veel meer dan vorig jaarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Klopt, maar nu hebben ze veel meer concurrentie dan vorig jaar.
F'noord speelt ook nog steeds Europees en dat staat slecht 1 luttel puntje voor, met nog 27 wedstrijden te gaan...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Dat zou kunnen, maar dan is Feyenoord er nog.
Dat is zo, maar die halen wel hun puntjes binnen.
Datgaat ook gebeuren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Dat zei ik zelf ook al, dat zou de enige redding van Ajax zijn.
PSV presteert ook boven verwachting. Goed mogelijk dat het later weer tegen zit. Weet jij veel ...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Zou ook kunnen. Maar na het vertrek van Kezman en Robben dacht ook iedereen dat PSV kansloos was. Het kampioenschap hangt niet alleen van van Bommel af.
En waarom denk je dat? Heb je een glazen bol waarin staat dat VDV uit vorm blijft, Sneijder niet in te passen blijft, Babel niet de verrassing wordt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef encore04 het volgende:
Maar dan moet je wel winnen, en ik denk dat Ajax deze seizoenshelft nog wel wat punten gaat laten liggen, waar PSV en Feyenoord ze net wel pakt.
Dan heb je opeens geen verstand van voetbal meer wil je zeggen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:56 schreef encore04 het volgende:
[..]
Willen overigens alle Studio Sport-mensjes die alleen de samenvattingen zien, zich hier even buiten houden?![]()
Dan zie je maar 5 procent van de wedstrijd, en kun je dus ook niet weten hoe het echt bij Ajax enzo loopt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan heb je opeens geen verstand van voetbal meer wil je zeggen?![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:Als ik jou zo hoor dan ben jij degene die zich erbuiten moet houden![]()
Ik weet het, die hufter vliegt straks naar engeland mede van mijn geldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:29 schreef Bayer het volgende:
[..]
Zonde van het geld.
[..]
quote:Ik achteraf ook, vandaar sorry.![]()
Ja inderdaad, maar dat vind ik persoonlijk niet eerlijk ten opzichte van mensen die wel voor Ajax willen voetballen zoals Grygera en De Jong. En dan is de meest gehoorde reactie: voetbal is niet eerlijk. Nee inderdaad als je eerlijk strijd om je plekkie geen medelijden, maar op het moment dat een 'weigeraar' mijn plaats in zou nemen zou ik toch behoorlijk pissig worden.quote:Het mooiste zou zijn dat hij nu de pannen van het dak gaat spelen en we hem in de winterstop met een mooie strik om zijn nek bij iets of iemand af kunnen leveren voor een hoop geld.
Franco - huis.
Maar die klapper die hij en zijn manager dan maken gun ik ze niet. En gelukkig zijn we niet afhankelijk van een transfersom voor hem. Financieel hebben we verder geen problemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:50 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nog effe....
Nee, dat is niet onbegrijpelijk. Ik moet dat joch eigenlijk ook niet meer.
Maar als je hem nu op de tribune zet tot het eind van zijn contract, loopt 'ie fijn de tent uit en hebben wij het nakijken. Laat hem zichzelf maar in de kijker spelen (en spelen kan 'ie) en daarna oprotten. Ik wil gewoon geld zien voor ons aller Ajax.
Ja maar daar zie ik het niet zo goed...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:35 schreef The_Hives het volgende:
rolstoeltribune
Klopt, daarom doe ik dat ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:38 schreef Nyluzzz het volgende:
En je ziet er geen bal. Alleen al die Lobont die de hele tijd voor je neus gaat staan.
dat is wel beter, zeker als je nog hoog op de tweede tribune zit ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja maar daar zie ik het niet zo goed...
Neh, ik nam mijn opa ooit een keer mee naar het voetballen en hij moest halverwege de trap afhaken.
Nu kan ik hem wel meenemen!
Goede zaak!
Hey, we hebben het hier wel over en kerel van 89.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:41 schreef The_Hives het volgende:
dat is wel beter
Zal een keer tijd worden. Die trappen helemaal omhoog is gelijk een conditietest.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:41 schreef The_Hives het volgende:
Vanaf februari ofzo (tja je ziet het er niet vanaf) zouden die roltrappener zijn, dus heb je dat probleem niet meer
.
Ik heb een keer op die plaatsen die ze voor de eerste ring geplaatst hebben gezeten. Je zit lekker dichtbij hoor maar je ziet eigenlijk geen niks.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt, daarom doe ik dat ook niet, maat deed het een keer na een operatie.
Daarom zal ik ook nooit in de eerste 10 rijen van 1e ring gaan zitten/staan.
Dan kan ik tenminste nog zeggen dat ik aan sport heb gedaan in het weekend. Ik neem ook altijd een plek op de bovenste rij van de 2e ring.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden. Die trappen helemaal omhoog is gelijk een conditietest.
pffffffffquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:49 schreef Bayer het volgende:
[..]
Hey, we hebben het hier wel over en kerel van 89.
Hij heeft ruim veertig jaar een seizoenskaart.
Je gaat niet naar een theaterquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden. Die trappen helemaal omhoog is gelijk een conditietest.
Toen ik er vorige keer met Tong80 was, dacht ik echt dat ik hem moest re-animeren toen ie eenmaal boven was aangekomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:53 schreef Nyluzzz het volgende:
Dan kan ik tenminste nog zeggen dat ik aan sport heb gedaan in het weekend. Ik neem ook altijd een plek op de bovenste rij van de 2e ring.![]()
Ik zit op de 1e rij van 114... echt prima plaatsen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Daarom zal ik ook nooit in de eerste 10 rijen van 1e ring gaan zitten/staan.
Mag ik je quoten op de dag dat je 89 bent?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:54 schreef The_Hives het volgende:
pffffffff
DOHquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:04 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mag ik je quoten op de dag dat je 89 bent?
Het lijkt ver weg maar o jo...
Jongens, die mensen hebben ons aller Ajax naar voren geholpen!
Vind je het nou echt raar dat die mensen vandaag de dag ons aller Ajax willen zien?
Daar ongeveer zat ik vorig jaar met de CL, maar ik vind het bijvoorbeeld erg irritant om bij hoge ballen aan de overkant van het stadion niet te kunnen zien of hij naar naar het doel gaat, of er vanaf komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik zit op de 1e rij van 114... echt prima plaatsen hoor.
lezen is moeilijk zeker.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:04 schreef Bayer het volgende:
[..]
Mag ik je quoten op de dag dat je 89 bent?
Het lijkt ver weg maar o jo...
Jongens, die mensen hebben ons aller Ajax naar voren geholpen!
Vind je het nou echt raar dat die mensen vandaag de dag ons aller Ajax willen zien?
Tja, ik zat de 2,5 jaar daarvoor hoog op de 2e ring aan de Noord- en Zuidkant.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Daar ongeveer zat ik vorig jaar met de CL, maar ik vind het bijvoorbeeld erg irritant om bij hoge ballen aan de overkant van het stadion niet te kunnen zien of hij naar naar het doel gaat, of er vanaf komt.
Ja dan zijn er 21 wedstrijden gespeeld dus 21/7=3 en 3x1 = 3 punten. Das 1x winnen van psv en en het is weer opgelost.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:39 schreef encore04 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet alleen om... PSV en Feyenoord zijn gewoon stabieler en sterker. Nu is het nog 1 punt, maar in december zijn dat er denk ik wel een stuk meer.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Volgens mij in 2000/2001, toen hij 30 goals maakte? Staat mij iig iets van bij.
En druk dat het is bij die lift. Ik zit met o.a. mijn zusje in 414, en mijn zusje is gehandicapt: zij heeft geen controle over haar rechterarm en -been. En dat is dan nogal lastig trappen lopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je gaat niet naar een theater, en voor de mensen die er echt moeite mee hebben is er een lift zoals voor de opa van Bayer
Van Boekel gescoord tegen jong Ajax, your point being?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
BABEL trouwens gescoord tegen Jong PSV.
Ja, dat ze makkelijker waren geworden had ik ook begrepenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
En druk dat het is bij die lift. Ik zit met o.a. mijn zusje in 414, en mijn zusje is gehandicapt: zij heeft geen controle over haar rechterarm en -been. En dat is dan nogal lastig trappen lopen.
Maar die mocht dus eerst niet mee met de lift, daar had ze een 'liftkaart' voor nodig. Na een hoop gedoe kom je dan opeens in een rij te staan met allemaal gepeupel dat de lift naar de eretribune moet hebbenDie lui hebben goddomme wel normaal functionerende ledematen, en die mochten ook met die lift!
Maar het schijnt de laatste twee seizoenen wat beter te gaan met het 'liftbeleid', maar ambtenaren blijven het daar bij de arena.
Ik ren gewoon te trappen op met twee treden tegelijk, mijn spieren zijn toch al warm van 25 minuten op vol vermogen fietsenMaar een biertje gaat er dan wel in als ik boven ben
Dat het grootste talent van Nederland dus weer gescoord heeft bij Jong Ajax en Koeman hem maar eens een kans moet geven.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Boekel gescoord tegen jong Ajax, your point being?
Dit is eng, we zijn 't eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat het grootste talent van Nederland dus weer gescoord heeft bij Jong Ajax en Koeman hem maar eens een kans moet geven.
Zelfs Cultheld vindt hem het grootste talent van NLquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit is eng, we zijn 't eens.
van NL wel, van de comp. nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs Cultheld vindt hem het grootste talent van NL
En Kalou dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat het grootste talent van Nederland dus weer gescoord heeft bij Jong Ajax en Koeman hem maar eens een kans moet geven.
dat meen je...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:07 schreef Bierbrouwer het volgende:
De naam van de topic en de opener, zuigt!!
Die mag op 2.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef encore04 het volgende:
[..]
En Kalou dan?
das (nog) geen Nederlanderquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef encore04 het volgende:
[..]
En Kalou dan?
Is toch geen Nederlander.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef encore04 het volgende:
[..]
En Kalou dan?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja, dat ze makkelijker waren geworden had ik ook begrepen. En terecht. Maar kon je met je zusje dan niet naar de eerste ring verplaatst worden?
Het grootste deel op de trappen loopt te hijgen als een gek, de gemiddelde conditie van de Nederlander is gewoon zwaar kutquote:En laat ik heel eerlijk wezen, ik loop ook vrij zwaar te ademen als ik boven ben. Maarja ik heb ook een waardeloze conditie
.
Had je verder nog iets inhoudelijks toe te voegen of blijft het bij dit soort trollen bij je?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:07 schreef Bierbrouwer het volgende:
De naam van de topic en de opener, zuigt!!
At last! Een lotgenoot!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:33 schreef keeper het volgende:
@Againzender
Eindelijk, nog iemand met dat probleem. Heb dezelfde voornaam en bij mij wordt het ook altijd Van [achternaam] ipv zondervan.
Onderin de tweede ring is ook prima! Ik dacht dat het enorm kut zou zijn, maar je ziet het prima.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef keeper het volgende:
Ik zit lekker wel eerste ring.
Maar van mij mag ik best een paar rijtjes naar boven. Op rij 3 is het moeilijk de andere kant van het veld te zien (diepte enzo). Rij 8-10, dat zou mooi zijn.
Tering.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:23 schreef Againzender het volgende:
meneer, er staan nog veel meer mensen op de lijst, wij gaan nu ophangen
Offtopic: Golf, ben je familie van een Evelien?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:33 schreef keeper het volgende:
@Againzender
Eindelijk, nog iemand met dat probleem. Heb dezelfde voornaam en bij mij wordt het ook altijd Van [achternaam] ipv zondervan.
En voor die trappen moet je niet zo zeuren. Krijg je tenminste nog lichaamsbeweging. En hoe vaker je er komt, hoe korter ze lijken te worden. M'n opa heeft echter wel inmiddels geregeld dat hij met de lift mag
.
Frank! Vieze kutkakkerlak, alles goed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Doopy!
Kut-Jood!
Dat een kans moet krijgen van Koeman OK!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Frank! Vieze kutkakkerlak, alles goed?
TNX!, meer blijdschap kan je kwijt in Guess who's back......... (kan je meteen mijn 1e grote nieuwe fan ontmoeten)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Welcome Back!
als hij dan ook eens met kritiek van het publiek leert om te gaanquote:7/10/2004 - Sneijder werpt zich op als aanjager
Al diverse malen klaagde Wesley Sneijder erover dat er bij Ajax geen ervaren spelers zijn die de jonge spelers 'op hun flikker geven' en zeggen waar het op staat. Na een gesprek met Koeman afgelopen week en zijn ervaring bij het Nederlands elftal geeft hij nu in een interview met De Telegraaf aan zelf op te willen staan en donderdag bij terugkomst bij Ajax met de selectie bijeen wil komen om het gebrek aan onderlinge kritiek in de groep te bespreken. "De beuk moet erin. Ik heb heel sterk het gevoel dat er bij Ajax een omslagpunt zit aan te komen en dat wij daar een belangrijke rol in kunnen spelen."
Sneijder gaf aan de afgelopen tijd veel geleerd te hebben en er alles aan willen doen om het team beter te maken:
lees het gehele (interessante) interview in De Telegraaf
Nope, ken geen Evelien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Offtopic: Golf, ben je familie van een Evelien?
De senioren zijn nog geen 24, die kun je zulke taken helemaal niet opleggen, die missen daar gewoon de levenservaring voor. Zelf hebben ze dit soort situaties nog nooit meegemaakt, dus zullen ze er veel langer over doen om uit deze situatie te kruipen. Koeman is veel te makkelijk over het kopje 'routine' heengestaptquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:40 schreef DivineJester het volgende:
Dat lijkt me dan toch ook de taak van Koeman, je "senioren" stimuleren de ploeg op sleeptouw te nemen?
en Galasek durft niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De senioren zijn nog geen 24, die kun je zulke taken helemaal niet opleggen, die missen daar gewoon de levenservaring voor. Zelf hebben ze dit soort situaties nog nooit meegemaakt, dus zullen ze er veel langer over doen om uit deze situatie te kruipen. Koeman is veel te makkelijk over het kopje 'routine' heengestapt
lees je in zou ik zeggen. Van Gaal is tot nu toe voor weinig aankopen verantwoordelijk..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:42 schreef Showtime het volgende:
Tsja, dat krijg je met dat geweldige aankoop beleid van van Gaal.Weinig ervaren spelers, Sneijder heeft gewoon harstikke gelijk.
Zelfkritiek is hem idd erg vreemd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:54 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Sneijder zelf degene die eens een keer een flinke schop onder zijn kont moet hebben. Zoals hij daar laatst op de bank zat![]()
Dan heeft ie toch iets niet goed gedaan met zijn functie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:55 schreef The_Hives het volgende:
lees je in zou ik zeggen. Van Gaal is tot nu toe voor weinig aankopen verantwoordelijk..
Leuke aankoopquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Rosales weer geblesseerd. Nu een spierblessure.
![]()
hoe lang is ie uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Rosales weer geblesseerd. Nu een spierblessure.
![]()
Maar die is vanaf morgen wel aanvoerder van Tsjechië....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en Galasek durft niet.
Was het maar overdreven, dan was het minder schrijnend dat Koeman hem zo opzichtig negeert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat een kans moet krijgen van Koeman OK!
Maar het grootste talent van Nederland is natuurlijk overdreven mm.
Dat vond ik dus ook erg vreemdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar die is vanaf morgen wel aanvoerder van Tsjechië....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |