Alleen op het gebied van gezichtsverlies vind ik het een bezwaar om de Antillen af te staan. Die problemen van de Antillen afstaan aan Venezuela vind ik niet zo´n punt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:16 schreef fayakill het volgende:
Hou er een referendum over. Naar wat er de afgelopen jaren te doen in geweest om de Antillen, zou ik niet verbaasd zijn als meer dan 50% van de nlders er geen problemen mee zouden hebben.
Persoonlijk ben ik voor een omverwerping ala saddam, zal al die corrupte leiders in zuid amerika wel wakker schudden
Van de NAVO hoeven we weinig te verwachten denk ik. Een aantal landen hebben op dit moment heel andere dingen aan het hoofd en de rest zal ook niet staan te springen om te gaan vechten om een paar eilandjes die Nederland alleen maar problemen opleveren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:16 schreef Dagonet het volgende:
Ander verhaal, in hoeverre worden de Antillen, onderdeel van het Koninkrijk Nederland tenslotte, beschermd door de NAVO? Vergelijkbaar zou denk ik Falkland zijn? Wat deed de NAVO toen?
Maar NEderland zou dat zeker niet over haar kant mogen laten gaan en een oorlogje met Venezuela moet toch zeker te winnen zijn.
Hmmmz, we houden er meer aan over hoor...quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:11 schreef Xebrozius het volgende:
schulden van de Antillen
Ja, het is niet zo dat Nederland Chavez even van de Antillen afveegt. Chávez heeft de steun van een hoop guerilla-groeperingen, wel is het zo dat die groeperingen het behoorlijk druk hebben in hun eigen land. De FARC bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat Chavez wel steun krijgt van een hoop geurilla's Dan gaat zo'n oorlogje nog knap lastig worden, denk ik.
Die wil dat niet. Geleoof me, Nederland is een uitermate gerespecteerd NATO-lid.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Chavez
Aan dit soort loze praatjes heb je weinig. Ik zie het Bot al roepen in de 2e kamer. Dan gaat Chavez echt bibberen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:23 schreef Bayer het volgende:
[..]
Hmmmz, we houden er meer aan over hoor...
Fuck Chavez en die Antillen zijn gewoon van ons. Punt.
Verdrag is verdrag en ze hebben zich er maar aan te houdenquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Van de NAVO hoeven we weinig te verwachten denk ik. Een aantal landen hebben op dit moment heel andere dingen aan het hoofd en de rest zal ook niet staan te springen om te gaan vechten om een paar eilandjes die Nederland alleen maar problemen opleveren.
Ja hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De FARC bijvoorbeeld.
Tja, je denkt toch niet dat we bedoelen dat Nederland daar in haar eentje moet gaan, ben je gek? Uiteraard een coalitie!quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat Nederland Chavez even van de Antillen afveegt. Chávez heeft de steun van een hoop guerilla-groeperingen, wel is het zo dat die groeperingen het behoorlijk druk hebben in hun eigen land. De FARC bijvoorbeeld.
Die steunden hem ook toen hij het in eigen land lastig had. Chávez is tegenwoordig dikke vriendjes met de cocaleros en voorziet bovendien de FARC regelmatig van wapens en financiele steun.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:27 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik acht de kans ook zeer klein hoor, maar ik denk niet dat de FARC rekening gaat houden met de status van Nederland. Ze hebben een behoorlijke achterban.. Nederland gaat het zonder steun iig moeilijk krijgen, denk ik..quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:25 schreef Bayer het volgende:
[..]
Die wil dat niet. Geleoof me, Nederland is een uitermate gerespecteerd NATO-lid.
Dit gebeurt niet. No way.
De band met het 'moederland' is veel te groot voor zoiets.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die steunden hem ook toen hij het in eigen land lastig had. Chávez is tegenwoordig dikke vriendjes met de cocaleros en voorziet bovendien de FARC regelmatig van wapens en financiele steun.
Met wie dan? Genoeg NAVO-landen die het momenteel al druk genoeg hebben of weinig trek zullen hebben om naar de Antillen te gaan om daar een oorlog uit te vechten met het gevolg dat in die regio de vlam weleens in de pan zou kunnen slaan....quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:28 schreef fayakill het volgende:
[..]
Tja, je denkt toch niet dat we bedoelen dat Nederland daar in haar eentje moet gaan, ben je gek? Uiteraard een coalitie!![]()
Het verschil met Vietnam is dat het oppervlak van de Antillen veel kleiner is en dat het eilandjes zijn, veel verstopplekken zijn er niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Remember Vietnam?.
Daar gaat het nu ook niet om. Het gaat om de aanval van Chavez. Al kiezen de Antillianen de kant van NL, wat waarschijnlijk is, dan maken ze geen schijn van kans zonder de steun van bondgenoten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:31 schreef Bayer het volgende:
[..]
De band met het 'moederland' is veel te groot voor zoiets.
Als het erop aankomt haken Antilianen af en kiezen voor Nederland.
Logisch ook, we pay their rent.
Wat CMT zegt, Chavez is er vaak genoeg van verdacht banden te hebben met de FARC.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:27 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik denk dat hij doelt op het vasteland, aangezien het ging over de FARC. Een bondgenoot van Chavez. Ok, er moet heel wat gebeuren wil het conflict zich daar naar toe verschuiven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het verschil met Vietnam is dat het oppervlak van de Antillen veel kleiner is en dat het eilandjes zijn, veel verstopplekken zijn er niet.
Nah, ik geloof niet dat qua Vietnam zo'n 30% van de bevolking in de US woonde, evenals van dat percentage een 13% afhankelijk was van de staat.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Remember Vietnam? :').
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |