Goh, meneer moet ook 3 minuten wachtenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Doe er anders nog langer over
ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goh, meneer moet ook 3 minuten wachten
Alexquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Gijsjes
Dominicaanse Republiek was ook via Thomas Cook. Zeeeeer over te sprekenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef Nadientje het volgende:
ik niet meer wachten kan
[afbeelding]
[afbeelding]
Das een dope plek.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef Nadientje het volgende:
ik niet meer wachten kan
[afbeelding]
[afbeelding]
*Guntquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef Nadientje het volgende:
ik niet meer wachten kan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef Nadientje het volgende:
ik niet meer wachten kan
[afbeelding]
[afbeelding]
dat vinnik liefquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Gunt
waar ga je heen dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef Nadientje het volgende:
ik niet meer wachten kan
[afbeelding]
[afbeelding]
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=450&page=7quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
Is iemand hier Sims 2 aan het gamen? Wat zijn de systeemeisen? Mijn chick wil hem gamen maar ik weet niet of mijn laptop dat trekt.
Morgenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:50 schreef Nadientje het volgende:
ik niet meer wachten kan
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=450&page=7
Nu even denken wat ik ook alweer voor laptop heb.quote:Aanbevolen systeemeisen
Pentium 4 - 1.7Ghz
512Mb Ram
128Mb T&L supporting VGA
3,5Gb free disk space
Zal je nog tegen vallenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Morgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat ik niet verder kom dan het plaatselijke UWV kantoor.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:23 schreef Bastard het volgende:
Zal je nog tegen vallenStad is groot
Hee en als je tijd over hebt MOET je naar de 3 gezusters.. das een relaxte kroeg op Markt.
Kweet niet waar die zit.. maar als je klaar bent moet je daar es een frisje halenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet verder kom dan het plaatselijke UWV kantoor.
Ik zal het aan mijn collega's voorstellen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:27 schreef Bastard het volgende:
Kweet niet waar die zit.. maar als je klaar bent moet je daar es een frisje halen
Die zouden ook naar Den Bosch komen, maar die 3 krengen zijn er nog steeds nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal je nog tegen vallenStad is groot
Hee en als je tijd over hebt MOET je naar de 3 gezusters.. das een relaxte kroeg op Markt.
Ja dat hadden we toch afgesproken Gijsquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn collega's voorstellen.
Woensdag biertjes drinken wa?
Straks even met Struikrover overleggen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:32 schreef Bastard het volgende:
Ja dat hadden we toch afgesproken Gijs
Hoe laat zijn jullie er?
Oh en niet geheel onbelangrijk.. je moet nog weten waar ik nu in Alphen woon
als het jou lukt om met hem in 1 keer een afspraak te maken, dan zoveel respectquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Straks even met Struikrover overleggen.
Hij is uit eten met zijn jarige vrouwquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Straks even met Struikrover overleggen.
De romanticus.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is uit eten met zijn jarige vrouwMisschien istie pas laat thuis.
Whehehequote:Op maandag 4 oktober 2004 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De romanticus.
Zo lang duurt het toch niet om te eten bij de MacDrek?
het is gewoon alleen maar meer van hetzelfde gewordenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ben beetje gaar. En ik was net terug aan het lezen in het vorige topic en ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel bij RS3 als Chocobo.
Je merkt dat die nieuwe maps en game-modes een type gameplay veroorzaken waar het spel niet voor ontworpen is (rennen, snel schieten, etc), het komt nu allemaal een beetje houterig over. En de graphics zijn natuurlijk nooit geweldig geweest, nu begint dat echt op te vallen. Maar ik heb toch behoortlijk wat uurtjes in die game gestoken, en altijd genoten met de Gijsjes!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:21 schreef Magneet het volgende:
het is gewoon alleen maar meer van hetzelfde geworden
Waar ben je ergens met kijken?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Futurama it is then
Dit weekend FABLEEEEquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ben beetje gaar. En ik was net terug aan het lezen in het vorige topic en ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel bij RS3 als Chocobo.
quote:
Seizoen 3, DVD 3quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar ben je ergens met kijken?
Noem eens een naam van een aflevering?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Seizoen 3, DVD 3
Net die met Nappster gezienquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Noem eens een naam van een aflevering?
All that ends well is Roswel al gezien? Briljant!
Wat een na-aper die Bastardquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die Scarface poster
Heerlijk he al die games tegelijk spelenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:49 schreef Chocobo het volgende:
En ondertussen SO3 en GTS SA
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
............
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:42 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Truste schoonheidquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:43 schreef O-Ren het volgende:Slapen
Trustenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Truste schoonheid
Hete Kerquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat een na-aper die Bastard![]()
[afbeelding]
Heb er nou iets anders inzitten trouwens, Pacino ben ik even zat
Heet?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hete Ker![]()
Sterren Oceaan likkerquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heet?neuh
Laatste fantasie zuigerquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterren Oceaan likker
Spongebob (Squarequote:Op maandag 4 oktober 2004 23:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Laatste fantasie zuiger
Hoe wil je je aambei? Medium, rare of zwaar doorbakken ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spongebob (Square) pants
Kooooooooooooooooooooooooom maar !!quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Hij wil rellen he die hoolie![]()
Serieus, had hem een PSP gegeven ipv een Gameboy, een Xbox ipv een Nintendo, maar GEEN Feyenoord schoenenquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kooooooooooooooooooooooooom maar !!
Na-aper oookquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat een na-aper die Bastard![]()
[afbeelding]
Heb er nou iets anders inzitten trouwens, Pacino ben ik even zat
Ja cool, doe peet de groeten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 06:38 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh trouwens
Zo naar Greuning![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:37 schreef Magneet het volgende:mogguh en tot vanaaf
wat is er nu mis met feyenoordquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 06:38 schreef Nadientje het volgende:
die schoenen, oh god feyenoord ook
![]()
Ik kijken bij Ikea of je moest werken afgelopen Zaterdag...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:22 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er nu mis met feyenoord![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kijken bij Ikea of je moest werken afgelopen Zaterdag...
Maar daar werk je helemaal niet.
Ze waren er in Breda . Super tentquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zouden ook naar Den Bosch komen, maar die 3 krengen zijn er nog steeds niet
Zo'n mooi kind, en dan zo'n schoenen. Zelfs Frans Bauer heeft een betere smaak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Die schoenen van Daantje![]()
Dat wil nog niet zeggen dat Daan ze ook moet dragen. Het arme kereltje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
GijsjessssssDie schoenen kreeg die van Surfer. Feyenoord fan in hart en nieren
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
GijsjessssssDie schoenen kreeg die van Surfer. Feyenoord fan in hart en nieren
![]()
Mijn Schatjequote:Op maandag 4 oktober 2004 23:40 schreef Chocobo het volgende:
Daan kicked Quin's ass
[afbeelding]
Schoentjes van Surfer en Fiona gehad
[afbeelding]
Dan komt tie ook vast hierheenquote:Comedy Joey groot succes
Joey, de comedy die van Friends werd afgeleid met Matt LeBlanc (foto) in de hoofdrol, is een groot succes in Amerika. Netwerk NBC heeft nog eens negen afleveringen besteld, zodat een volledig eerste seizoen gedraaid wordt. De eerste drie afleveringen werden door gemiddeld 16,4 miljoen mensen bekeken.
Die bengelende voetjes en beentjes van hemquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mijn Schatje![]()
![]()
![]()
Hij is zo tof!![]()
Neequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:34 schreef mr_Brown het volgende:Wat een RESPECT voor die schoenen
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeerlijk !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
avonddienst
Huilie, jij hebt tenminste MSN op je werk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
avonddienst
http://webmessenger.msn.com/quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Huilie, jij hebt tenminste MSN op je werk.
En nu zit jij zeker te hopen op een flinke file in Parijsquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeerlijk !
Belde net SurferDie zit nog 300 km onder Parijs !
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeerlijk !
Belde net SurferDie zit nog 300 km onder Parijs !
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
En nu zit jij zeker te hopen op een flinke file in Parijs
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
ikke wel
zo eentje als die hij op de heenweg had
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:26 schreef Quinny het volgende:
Brown kan je niet iets in elkaar fotoshoppen, als leuk onthaal voor Surfer![]()
Doe toch eens een keer vrolijk joh anusjongquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis best een bitch geworden hequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe toch eens een keer vrolijk joh anusjong
Veel met die 'quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:43 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Tis best een bitch geworden he
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel met die '' smilies,.... net als die Struisvogel !
Lucht het op?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja joh, krijg de tyfus dan maarStelletje homo's
![]()
![]()
That's it,....... ik ga je opzoeken !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja joh, krijg de tyfus dan maarStelletje homo's
![]()
![]()
Kom maar mietje, ik breek je.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
That's it,....... ik ga je opzoeken !
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel met die '' smilies,.... net als die Struisvogel !
Sorry, ik zal weer wat vaker posten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:49 schreef Quinny het volgende:
Het valt een beetje dood hier. En dat mag niet gebeuren, want het kan juist zo gezellig zijn hier.
Dat zal helpenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:56 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sorry, ik zal weer wat vaker posten.
Ik bak jequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom maar mietje, ik breek je.
Ligt niet aan de Gijsjes hoor meidquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:49 schreef Quinny het volgende:
Ik vind wel dat dit topic eens een beetje nieuw leven mag krijgen. Ik mis het plagen en lachen een beetje de laatste tijd. Het valt een beetje dood hier. En dat mag niet gebeuren, want het kan juist zo gezellig zijn hier.
Meidquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ligt niet aan de Gijsjes hoor meid![]()
Wij heersen nog steeds. Tis gewoon wat drukker op andere vlakken denk ik. Je ziet het op Xbox live ook. Is ook een beetje dood
iedereen heeft een leven gekregenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Meid![]()
Maar je hebt gelijk. Iedereen is druk bezig op het werk. Of zijn druk aan het pompen (he struikrover, surfer, Bastard en Magneet)
Serieus, een kindje van Magneetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:08 schreef Quinny het volgende:
Trouwens Magneet als je dit leest. Maar met je vrouw eens een kindje, want ze zit wel erg vaak op dat ouders forum. Volgens mij staan haar moedergevoels erg te bonken
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Serieus, een kindje van Magneet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt eraan wat Daan van de luxaflexen over laatquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:18 schreef Quinny het volgende:
Sjo als ooit nog eens van plan zijn om ons huis te verkopen. Doen we dat dan met of zonder luxaflexen![]()
Daaaaaaaaan , hooooliequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat Daan van de luxaflexen over laatHeeft die weer wat gesloopt !
Tis verschrikkelijk Gijs ! Hij wilt vaak naar buiten kijken,... prima maar eerst de luxeflexen omhoogquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daaaaaaaaan , hoooolie![]()
![]()
Die is verkeerd hoor... Kijk eens naar het tijdstip, en probeer het dan nog eens.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[Noot mode]
[/Noot mode]
Nog 10 dagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:29 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Konga Gijs?
Ohquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog 10 dagen
Tis alweer redelijk gerepareerd. Maar ze waren zo dat je ze niet open hoefde te draaien om licht binnen te krijgenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat Daan van de luxaflexen over laatHeeft die weer wat gesloopt !
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tis alweer redelijk gerepareerd. Maar ze waren zo dat je ze niet open hoefde te draaien om licht binnen te krijgen
Reken er maar op dat die komt. Dat doet Kepler vrees isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OhIn ieder geval EIS ik opnamen van je al klappend en trommend !
Jouw luxaflex in zijn kamer oooooookkkkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis verschrikkelijk Gijs ! Hij wilt vaak naar buiten kijken,... prima maar eerst de luxeflexen omhoog
Wacht die vaak niet opLijkt wel staalwol nu mijn luxeflexen in zijn slaapkamer !
Ja wat dacht je dan ? Dat Daan die betaald heeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jouw luxaflex in zijn kamer oooooookkkk![]()
Heeft tie die kamer wel betaald danquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan ? Dat Daan die betaald heeft
Gijs... De kamer waar Daantje slaapt is toch de kamer van Daanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heeft tie die kamer wel betaald dan
Bug, standaard werkt niet op dit moment. Je moet in settings even een andere kiezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Waarom heb ik geen achtergrond meer op games.fok.nl
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs... De kamer waar Daantje slaapt is toch de kamer van DaanWat doe je moeilijk?
Slechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bug, standaard werkt niet op dit moment. Je moet in settings even een andere kiezen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Slecht
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Slecht
Die verwacht ik echt donderdag pas. Misschien woensdag. Game speciaalzaken altijd eerder. Krijgen direct geleverd maar zaken als FRS en Bart Smit of Dixons zijn van het hoofdkantoor afhankelijk of centraal magazijn. Soms krijgen ze een directe levering maar die aantallen zijn op 1 hand te tellen !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:54 schreef kepler het volgende:
nergens fable te vinden nog helaas...
Burnout 3 was er wel al op een dinsdagquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die verwacht ik echt donderdag pas. Misschien woensdag. Game speciaalzaken altijd eerder. Krijgen direct geleverd maar zaken als FRS en Bart Smit of Dixons zijn van het hoofdkantoor afhankelijk of centraal magazijn. Soms krijgen ze een directe levering maar die aantallen zijn op 1 hand te tellen !
ik ga donderdag wel nog een keertjequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die verwacht ik echt donderdag pas. Misschien woensdag. Game speciaalzaken altijd eerder. Krijgen direct geleverd maar zaken als FRS en Bart Smit of Dixons zijn van het hoofdkantoor afhankelijk of centraal magazijn. Soms krijgen ze een directe levering maar die aantallen zijn op 1 hand te tellen !
jij bent echt een poephoofdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:36 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:45 schreef kepler het volgende:
[..]
jij bent echt een poephoofd
vanvond weer eens schieten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:09 schreef kepler het volgende:
[..]
vanvond weer eens schieten?
kquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
guuuuuuuuunt
je moet zeker werken
Uurtje of 19,30. Lekker vroegquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd?
eenschquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Uurtje of 19,30. Lekker vroeg
Hoe laat zijn jullie er nou morgen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Uurtje of 19,30. Lekker vroeg
Geen idee, ik kan er om 16.00 uur zijn dus aan mij ligt het niet. Tis die dikke Strol weerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie er nou morgen..![]()
Ben zelf uurtje of 1730 thuisquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er om 16.00 uur zijn dus aan mij ligt het niet. Tis die dikke Strol weer
Kom je ook vanaaf gamen? lekker vroeg. ff schieten of PGR2quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie er nou morgen..![]()
Heb je burnout?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je ook vanaaf gamen? lekker vroeg. ff schieten of PGR2racen ?
zeg eens dat je vrouw haar telefoon aanzet ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb gister in het restaurant [afbeelding] op.Smaakte heeeeeeeeeerlijk
Pas dan je signature aan.. leek.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope![]()
Nee wrm? krijg `m nog welquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:12 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Pas dan je signature aan.. leek.
nee jij bent lekker interessantquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:13 schreef O-Ren het volgende:
jemig wat saai zeg!![]()
Niet persoonlijk gijs maar echt gezellig is het niet toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:15 schreef kepler het volgende:
[..]
nee jij bent lekker interessant![]()
klopt, ik weet ook niet waar iedereen isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Niet persoonlijk gijs maar echt gezellig is het niet toch?![]()
Ja dat is ook waar!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:20 schreef kepler het volgende:
[..]
klopt, ik weet ook niet waar iedereen is
ik kan moeilijk in mijn eentje gezellig gaan doen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar!![]()
Sorry ik moet ook weg!
Werken![]()
wat mu weer? het kan jouw ook niet meer tegen zitten als het laatste half jaar héquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:58 schreef ChOas het volgende:
En WEER slecht nieuws
GODVERDOMMETYPHUSTAKKEKUTLEVEN!!!!
ik verveel me de tering manquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Neuk ze dan gewoon. [nootsmiley]quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:18 schreef mr_Brown het volgende:
ik wil film kijken, maar er zitten er hier nog 2 hoeren
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:19 schreef chibibo het volgende:
[..]
[nootsmiley]
Gijs die film suckt zooooooooooooo hardquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:34 schreef mr_Brown het volgende:ze zijn weg.... speakers aansluiten en film kijken
Punisher .... ben benieuwd.... vooral naar Travolta.....
mijn mening volgt over 2 uurtjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs die film suckt zooooooooooooo hard![]()
Heb `m vorige week gezien
Begint goed! Film is net 5 minuten bezig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:56 schreef mr_Brown het volgende:
Hoe komen ze er in godsnaam bij om hem te nemen voor The Punisher.....
wat een fucking suck vent zeg![]()
Aaaaaaaaaaaaaahhh Daantje goed gedaan vriendje van mequote:Op maandag 4 oktober 2004 23:40 schreef Chocobo het volgende:
Daan kicked Quin's ass
[afbeelding]
Schoentjes van Surfer en Fiona gehad
[afbeelding]
Die gaat volgende week trouwen in Spanje ... en hij is afgelopen weekend daar gaan wonen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:19 schreef Bastard het volgende:
Surfff..
Wat heb je gedaan met je broer
Gijsssssssssssquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:32 schreef -Struikrover- het volgende:Surfer
Héh, lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:47 schreef -Struikrover- het volgende:
RS3 BA
coolquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die gaat volgende week trouwen in Spanje ... en hij is afgelopen weekend daar gaan wonen.
Dus wij hebben zijn spullen daar naartoe gereden en hem meteen achter gelaten...
ZO dat is weer eens wat anders zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die gaat volgende week trouwen in Spanje ... en hij is afgelopen weekend daar gaan wonen.
Dus wij hebben zijn spullen daar naartoe gereden en hem meteen achter gelaten...
Klinkt niet verkeerd allemaal! Had je nog iets afgesproken met Struikrover voor vanavond?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 06:48 schreef Bastard het volgende:
ZO dat is weer eens wat anders zeg
Spanje helemaal!
Nee, want die wist niet hoe laat strolie thuis wasquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd allemaal! Had je nog iets afgesproken met Struikrover voor vanavond?
Overleg was gister, ik had met vergist dus ik ben vanavond rond de normale tijd thuis! Ik denk dat we na het eten komen. Even kijken hoe laat die cunt bij mij is.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:55 schreef SailingAce het volgende:
Nee, want die wist niet hoe laat strolie thuis was
Aniwaus.. stuur me ff een mailtje, dan kan ik mijn adres doorgeven en een routebeschrijving
Hoe laat kwam je ongeveer Gijs?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:35 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuh![]()
Weer op het werk
Gijsjes
Dat is vlot uit Spanjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:35 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuh![]()
Weer op het werk
Gijsjes
Ik heb heerlijk gezegd niet gemerkt dat je weg was.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:35 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuh![]()
Weer op het werk
Gijsjes
Marokkanen en het weer denk ik zoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heeft je broer doen besluiten om naar Spanje te verhuizen?
Hai poepiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Was gisteren al weer terug hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:37 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat is vlot uit Spanje
Vermoeiende reisquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was gisteren al weer terug hoor... we zijn afgelopen zaterdag al daar naartoe gereden
Hij gaat trouwen daar ... met een Spaanse senoritaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gezegd niet gemerkt dat je weg was.Maar goed, ik ben overdag ook niet meer zo vaak bij de Gijsjes.
Maar ik ben wel blij dat je er weer bent!
Wat heeft je broer doen besluiten om naar Spanje te verhuizen?
Ja dat was best wel pittig ja... de heenreis ging nog wel maar terug was ik echt moe...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Vermoeiende reis
Heb ik ook hartelijk om gelachen jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:35 schreef chibibo het volgende:
"Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde"
Meesterlijk programma.
Wat een respect! Waar gaat hij wonen? Beetje mooie en landelijk of in een grote stad?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:02 schreef silver-surfer het volgende:
Hij gaat trouwen daar ... met een Spaanse senorita![]()
Dus hij gaat daar ook maar meteen wonen
Die is al half voorbij Gijs.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa weer een nieuwe dag![]()
Dat jullie allemaal zo vroeg moeten beginnen is niet mijn schuldquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is al half voorbij Gijs.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal zo vroeg moeten beginnen is niet mijn schuld
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal zo vroeg moeten beginnen is niet mijn schuld
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:45 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Rij je met die bolle limbo mee, of kom je met eigen auto?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:01 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal die bolle wel op moeten halen vrees ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Rij je met die bolle limbo mee, of kom je met eigen auto?
Anders stuur ik jou ook de routebeschrijving ff.
Want die heeft geen auto bedoel je?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:15 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik zal die bolle wel op moeten halen vrees ik
Ongeveer 30 km van Barcelona. In een leuk dorpje van ± 15.000 - 20.000 inwonersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een respect! Waar gaat hij wonen? Beetje mooie en landelijk of in een grote stad?
Gijijijijijijijijs jemig wat lang geleden dat ik jou heb gesproken... op het strand voor het laatstquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:54 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]ha ha en die van mij begint nu pas
Is weer te lang geleden. Word weer tijd voor een Gijs meeting denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijijijijs jemig wat lang geleden dat ik jou heb gesproken... op het strand voor het laatst![]()
die van mij moet nog beginnenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:54 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]ha ha en die van mij begint nu pas
Ja we zijn ook niet anders gewent van negers he.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die van mij moet nog beginnen
mogguh
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:44 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja we zijn ook niet anders gewent van negers he.![]()
PROEEEESTquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
sporten
Veel plezier Gijsjes !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:26 schreef Gaaaast het volgende:
Vanaaf naar B. met die bolle limbo. B.`s bier opdrinken
Dat is best grappig iddquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROEEEEST![]()
![]()
ik denk dat het niet doorgaat als B. vanmiddag Fable kan vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:26 schreef Gaaaast het volgende:
Vanaaf naar B. met die bolle limbo. B.`s bier opdrinken
dat jij hier om lacht jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat is best grappig idd
PROEEESSTTquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:32 schreef mr_Brown het volgende:
werken
Rijpwetering > nabij Roelofarendsveenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Want die heeft geen auto bedoel je?
Waar kom jij eigenlijk vandaan rijden dan?
Gijs, fatsoenlijke mensen werken `s middagsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat het niet doorgaat als B. vanmiddag Fable kan vinden
lunchpauzequote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs, fatsoenlijke mensen werken `s middags(
Dat is toch niet zo bijzonder...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat jij hier om lacht ja![]()
Ja dat ligt tussen Alphen en Nieuw vennep inquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:33 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Rijpwetering > nabij Roelofarendsveen
Deed een reply op een eerder ontvangen mailtje vlgs mijquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:03 schreef silver-surfer het volgende:
Bastard en Sailingace ... waarom kreeg ik dat animatiefilmpje niet![]()
Zeg het maar...![]()
Ik kreeg hem ook al van hem.... blijkt dat ik hem niet kan bekijken...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Deed een reply op een eerder ontvangen mailtje vlgs mij
Maarreuh, je kan hem bij Pascal wel zien denk ik, hij is erg lachen!!
Gijs gewoon met die stink mediaplayer afspelen, zonde als je niet kan zien..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook al van hem.... blijkt dat ik hem niet kan bekijken...
Doe je de groeten aan Muriel aan de telefoon...
Hij is echt droog ja ...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Deed een reply op een eerder ontvangen mailtje vlgs mij
Maarreuh, je kan hem bij Pascal wel zien denk ik, hij is erg lachen!!
hij is gisteren door Bastard al verstuurd gijs....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kreeg hem niet...zat niks bij die e-mail.
ja maar ik zeg het.. zijn mbx kan geen 5 mb aanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij is gisteren door Bastard al verstuurd gijs....![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kreeg hem niet...zat niks bij die e-mail.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
ja maar ik zeg het.. zijn mbx kan geen 5 mb aan![]()
ik dacht hetquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
Verveel je je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |