abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22398740
En hier verder...
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:03:12 #2
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22399026
hmm sorry voor mij offtopic gelul daar net .. ik ga eten en daarna comfort food shoppen ik voel me even heel zielig dus ga vanavond lekekr dvdtje kijken met heel veel chocolade
pi_22399042
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:48 schreef Neva het volgende
oke back from the ha.. ben door verwezen naar orthopeed en moet dus iid ernstig rekening houden met een kijk-op
Da's balen

Weet je al wanneer je naar de orthopeed moet of krijg je daar nog bericht van ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:05:30 #4
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22399074
oke nog ff of topic dan: morgen ochtend orthopeed bellen voor afspraak en dan afwachten en intussen verder ghaan met niks doen bah bah bah en tot later op den avond
pi_22399116
Kleintje schreef:
quote:
Daar heb je ook gelijk in.
Het is ook heel erg kort door de bocht van ons als we zeggen dat we het totaal niet lezen.
Maar het is soms erg moeilijk om erop te reageren.
We kunnen ons niet altijd meer in jouw leeftijdscategorie verplaatsen en zien sommige 'problemen' misschien niet meer als problemen.

Kan niet precies zeggen waar het hem zit.

Je hebt vaak genoeg hele lieve opbeurende posts naar moeders gedaan. Weet zeker dat ze niet zonder jouw reactie hadden willen zitten of er toen overheen hadden gelezen. Volgens mij ben je altijd wel oprecht geweest. Misschien is hoe het nu allemaal is gespeeld niet helemaal fair.

Maar het is gewoon af en toe wat moeilijk om hier zoveel posts te zien van jongeren...

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen om je beter te laten voelen, maar we hoeven je echt niet weg te hebben. Maar ik kan je op zich geen ongelijk geven om de reden die je hierboven aangaf.
ja, en jullie hebben het nou alleen maar over mij, maar rena is 16, die praat ook niet over kinderen ofzo, die heeft het ook over school, stage, verhuizen enzo, en er zijn nog zoveel anderen hier die zelf geen kinderen hebben en ik snap gewoon niet waarom er niet gewoon eerder tegen me gezegd is dat jullie die verhalen niet boeiend vinden, want dan was ik gewoon al veel eerder gestopt met posten.

Want de laatste tijd gebeurde het regelmatig dat ik gewoon een heel verhaal had getypt over wat ik meegemaakt had, leuk of niet leuk, en dan werd er gewoon helemaal niet op gereageerd en gingen ze gewoon weer verder met kletsen over wat ik een onbenullig onderwerp vind en dan voel ik me dus genegeerd, want dan is het voor mij wel belangrijk en dan post ik het hier om me hart te luchten en als er dan niemand op reageert dan helpt dat natuurlijk ook niet...
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:09:36 #6
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22399179
sylvana je kan best eens wta vertellen denk ik alleen een compleet boekwerk over je weekend? dat is een beetje overkill dnek ik en nu echt weg
pi_22399210
Maar Sylvana, blijf je dan wel en ga je dan geen lange tenen hebben als we het zeggen?
Ik ben pas net weer terug. Rena ken ik nog niet, jouw naam kende ik wel al.
En om eerlijk te zijn, ik kijk zelden in een profiel hoe oud iemand is, of het een man of vrouw is en waar iemand vandaan komt etc.
Dus als Rena ook zo is, dan zal het vast ook nog wel een keer tegen haar gezegd worden.
Jij bent blijkbaar fokberoemder dan Rena, gezien jouw naam wel wordt genoemd.

Maar lees goed, we willen jou niet kwijt. Tenminste... ik en een paar anderen niet. Ik kan niet voor iedereen spreken (zou wel willen )
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 17:11:06 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_22399217
Sylvana, helpt het voor jou als ik een voorbeeld in het modjes topic post van een ander?

Het gaat niet om jou, het gaat om bijv. de dagelijkse verslagen van de krantenwijk of het weer. Of een dagelijks verslag van een werkdag, of een dagelijks verslag van hoe moe iemand wel is, of of of. Ik heb jouw bericht als voorbeeld aangehaald en ook later gezegd dat het niet op jou gaat, maar om zulke berichten.

-edit- Mijn geteut van het hebben van een bord voor je kop was voorbarig, omdat je achter af gezien dus duidelijk het modjes topic niet gelezen hebt en hier dus ook niet leest wat een ander te vertellen heeft. Anders was je vast wel uit nieuwsgierigheid naar dat topic gegaan.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:12:17 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_22399244
Kleintje voelt zich weer helemaal thuis. Best kut als je midden in zo'n relletje terecht komt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_22399281

Jemig, ik ben echt moe.
Denk dat dit komt omdat ik vanmorgen door slecht weer met mijn fiets mijn krantenwijk moest doen.
Het was een lange en saaie werkdag en mijn schoolrooster is ook weer kut.

Sorry, kon het niet laten!
pi_22399302
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef Neva het volgende:
sylvana je kan best eens wta vertellen denk ik alleen een compleet boekwerk over je weekend? dat is een beetje overkill dnek ik en nu echt weg
ja, maar dit is gewoon een wekend waar ik veel in heb meegemaakt en ik had die post op een ander forum geplaatst waar mensen heel benieuwd waren naar wat ik dit weekend gedaan had en had toen geen zin om het nog allemaal een keer te typen, dus daarom heb ik het gewoon helemaal gekopieerd...
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:15:13 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_22399316
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:13 schreef Kleintje het volgende:

Jemig, ik ben echt moe.
Denk dat dit komt omdat ik vanmorgen door slecht weer met mijn fiets mijn krantenwijk moest doen.
Het was een lange en saaie werkdag en mijn schoolrooster is ook weer kut.

Sorry, kon het niet laten!
[edit laat maar]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_22399367
Nee, niet laat maar. Zeg het maar gewoon.

Luister, denk dat we gewoon niet moeilijk moeten doen. Hadden het toch gezellig.
Laten we dan gewoon open en eerlijk tegen elkaar zijn en gewoon gezellig bij elkaar blijven.
Af en toe elkaar pesten moet toch mogen...
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:18:57 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_22399398
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:17 schreef Kleintje het volgende:
Nee, niet laat maar. Zeg het maar gewoon.

Luister, denk dat we gewoon niet moeilijk moeten doen. Hadden het toch gezellig.
Laten we dan gewoon open en eerlijk tegen elkaar zijn en gewoon gezellig bij elkaar blijven.
Af en toe elkaar pesten moet toch mogen...
Ik vind het alleen een beetje lullig dat je uitgerekend nu Sylvana te kakken zet, terwijl haar posts ook al meerdere malen te kakken zijn gezet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_22399416
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind het alleen een beetje lullig dat je uitgerekend nu Sylvana te kakken zet, terwijl haar posts ook al meerdere malen te kakken zijn gezet.
Lees eens goed! Ik zet MOUSSY te kakken. Ik zeg in die post alles wat moussy niet boeit!
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 17:20:49 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_22399430
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:19 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Lees eens goed! Ik zet MOUSSY te kakken. Ik zeg in die post alles wat moussy niet boeit!
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:21:38 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_22399453
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:19 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Jeps, en dat zijn precies de dingen die Sylvana hier wel eens post.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 17:23:39 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_22399497
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Niet alleen Sylvana
pi_22399500
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef Troel het volgende:

[..]

*zucht*
Lees eens goed!
Je mag elkaar hier toch wel een beetje pesten.
Ik geef net een heel verhaal dat ik Sylvana haar beweegredenen om te gaan wel een beetje snap, maar dat ik het niet wil.
Ik geef aan dat we normaal moeten doen met elkaar
elkaar accepteren en respecteren.
En dan mag ik niet Moussy ff pesten omdat het toevallig over dingen gaan die Sylvana aangaan?

Al stond er dat Moussy gek werd van paardenverhalen dan had ik tig foto's van mijn paard geplaatst bij wijze van!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 oktober 2004 @ 17:29:20 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22399626
Sylvana, ik zou het heel erg vervelend vinden als je hierom weg zou gaan. Het gaat beslist niet om jou als persoon, dat begrijp je hopelijk wel. En het is zeker niet zo dat je niets zinnigs te vertellen hebt. Het is wel zo dat verhalen over school (niet alleen van jou, ook van anderen) "ons ouderen" *ahum* niet erg aanspreken, en daarom wordt er ook nauwelijks op gereageerd. Maar als je goed nadenkt weet je ook wel dat op jouw posts over Julian wel gereageerd wordt, dat ligt nu eenmaal meer in onze richting.

Het is jammer dat jouw posts er zo specifiek uitgepikt zijn, het had net zo goed een ander kunnen zijn. Nu lijkt het net alsof het om jouw persoon gaat, maar je hebt ook kunnen lezen dat we hebben aangegeven dat we jou een prima meid vinden

Misschien kun je voor je schoolposts een ander klankbord vinden (zo te lezen heb je ook zoiets, want je had je verhaal van daarstraks ook ergens anders geplaatst). En verder blijf je hier gewoon van harte welkom!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 17:35:17 #21
43556 miss_dynastie
pi_22399772
Hallo

Kleintje, ik zou die knuffels gewoon weggeven als kraamcadeau. Ti Amo heeft hartstikke mooi spul en het wordt zeker gewaardeerd! Hoop alleen dat je vriendje zich daar ook in kan vinden
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:53:44 #22
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22400222
Mensen, hangt er een pannekoeken virus in de lucht of zo ?? Wordt net gebeld: "Kom je pannekoeken eten ??". Welja, scheelt me weer een potje koken & afwassen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:05:02 #23
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22400494
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, maar dit is gewoon een wekend waar ik veel in heb meegemaakt en ik had die post op een ander forum geplaatst waar mensen heel benieuwd waren naar wat ik dit weekend gedaan had en had toen geen zin om het nog allemaal een keer te typen, dus daarom heb ik het gewoon helemaal gekopieerd...
plaats dan een linkje ofsow misschien beter idee.
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:17:14 #24
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22400762
wat een gezellig topic weer
patat ftw :)
pi_22401447
*gezellig* rellen!!!! Oja sylvana (ik heb ook nog geen kindjes) ..... maar vriendinnetje en ik willen wel kindjes over 1 a 2 jaar
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')