Da's balenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:48 schreef Neva het volgende
oke back from the ha..ben door verwezen naar orthopeed en moet dus iid ernstig rekening houden met een kijk-op
![]()
![]()
ja, en jullie hebben het nou alleen maar over mij, maar rena is 16, die praat ook niet over kinderen ofzo, die heeft het ook over school, stage, verhuizen enzo, en er zijn nog zoveel anderen hier die zelf geen kinderen hebben en ik snap gewoon niet waarom er niet gewoon eerder tegen me gezegd is dat jullie die verhalen niet boeiend vinden, want dan was ik gewoon al veel eerder gestopt met posten.quote:Daar heb je ook gelijk in.
Het is ook heel erg kort door de bocht van ons als we zeggen dat we het totaal niet lezen.
Maar het is soms erg moeilijk om erop te reageren.
We kunnen ons niet altijd meer in jouw leeftijdscategorie verplaatsen en zien sommige 'problemen' misschien niet meer als problemen.
Kan niet precies zeggen waar het hem zit.
Je hebt vaak genoeg hele lieve opbeurende posts naar moeders gedaan. Weet zeker dat ze niet zonder jouw reactie hadden willen zitten of er toen overheen hadden gelezen. Volgens mij ben je altijd wel oprecht geweest. Misschien is hoe het nu allemaal is gespeeld niet helemaal fair.
Maar het is gewoon af en toe wat moeilijk om hier zoveel posts te zien van jongeren...
Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen om je beter te laten voelen, maar we hoeven je echt niet weg te hebben. Maar ik kan je op zich geen ongelijk geven om de reden die je hierboven aangaf.
ja, maar dit is gewoon een wekend waar ik veel in heb meegemaakt en ik had die post op een ander forum geplaatst waar mensen heel benieuwd waren naar wat ik dit weekend gedaan had en had toen geen zin om het nog allemaal een keer te typen, dus daarom heb ik het gewoon helemaal gekopieerd...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef Neva het volgende:
sylvana je kan best eens wta vertellen denk ik alleen een compleet boekwerk over je weekend? dat is een beetje overkill dnek ik en nu echt weg![]()
[edit laat maar]quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:13 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Jemig, ik ben echt moe.
Denk dat dit komt omdat ik vanmorgen door slecht weer met mijn fiets mijn krantenwijk moest doen.
Het was een lange en saaie werkdag en mijn schoolrooster is ook weer kut.![]()
![]()
Sorry, kon het niet laten!
Ik vind het alleen een beetje lullig dat je uitgerekend nu Sylvana te kakken zet, terwijl haar posts ook al meerdere malen te kakken zijn gezet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:17 schreef Kleintje het volgende:
Nee, niet laat maar. Zeg het maar gewoon.
Luister, denk dat we gewoon niet moeilijk moeten doen. Hadden het toch gezellig.
Laten we dan gewoon open en eerlijk tegen elkaar zijn en gewoon gezellig bij elkaar blijven.
Af en toe elkaar pesten moet toch mogen...
Lees eens goed! Ik zet MOUSSY te kakken. Ik zeg in die post alles wat moussy niet boeit!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een beetje lullig dat je uitgerekend nu Sylvana te kakken zet, terwijl haar posts ook al meerdere malen te kakken zijn gezet.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lees eens goed! Ik zet MOUSSY te kakken. Ik zeg in die post alles wat moussy niet boeit!
Jeps, en dat zijn precies de dingen die Sylvana hier wel eens post.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lees eens goed! Ik zet MOUSSY te kakken. Ik zeg in die post alles wat moussy niet boeit!
Niet alleen Sylvanaquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeps, en dat zijn precies de dingen die Sylvana hier wel eens post.
*zucht*quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeps, en dat zijn precies de dingen die Sylvana hier wel eens post.
plaats dan een linkje ofsow misschien beter idee.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar dit is gewoon een wekend waar ik veel in heb meegemaakt en ik had die post op een ander forum geplaatst waar mensen heel benieuwd waren naar wat ik dit weekend gedaan had en had toen geen zin om het nog allemaal een keer te typen, dus daarom heb ik het gewoon helemaal gekopieerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |