Isabelle is géén DJ. DJ staat voor "Disc Jockey", als in "zelf de platen draaien".quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie is nou de beste DJ allertijden?
Tijd om het eens uit te vechten middels een waar tournament toernooi. Allen de sterkste zullen deze democratische slag overleven. Nomineer nu je favorieten en duimen maar.
Ik nomineer:
Ruud de Wild
Jeroen van Inkel
Giel Beelen
Isabelle Brinkman
Adam Curry
Neen. Doet hij absoluut niet. Henk is geen DJ. Henk is een radio presentator.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:48 schreef mark_03 het volgende:
Ohja, Henk Westbroek... ik vind 't wel een DJ... hij gooit vast ook wel plaatjes in de speler
Tuurlijk. Kan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben de organisator, en ik bepaal wie er mee doen!![]()
![]()
Brinkman en Westbroek doen dus mee.....
Ik zou 'm een paar dagen open laten als ik jou was. Dan heb je uiteindelijk vast meer namen om mee te "tournamenten"...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke als ik morgen begin? of zal ik de nominatie een week laten lopen? Lijkt me beter he?
Ferryquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:30 schreef mark_03 het volgende:
Denk dat de lijst wel limitatief is... denk niet dat er echt veel mensen nu aan toegevoegd worden.
De meest bekenden hebben we gehad,... en de rest ... tsja
Ik nomineer nog
Martijn Krabbe (vroeger was ie meer DJ dan presentator)
Erik de Zwart
Lex Harding
(Freddy) Maat (weet z'n voornaam nie)
quote:Frits Spits
Cobus Bosscha
Fred Siebeling (meer side-kick)
Edwin Evers
Rick van Veldhuysen
Froukje de Both (tsja)
quote:Sylvana Simons
Ik weet niet of hij zelf schuift, maar hij klinkt wel okay op de radio.quote:Twan van Peperstraten
Beste DJ, Giel Beelen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik nomineer:
Ruud de Wild
Jeroen van Inkel
Giel Beelen
Isabelle Brinkman
Adam Curry
Neeeee... Niet die Daniel Dekker. Wat is die gast ontzettend slecht zeg, met z'n Radio 2 stem op 3FM "populair" proberen te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:51 schreef mark_03 het volgende:
Missen we nu niet een aantal hele groten uit de jaren 80 ofzo...
Daniel Dekker (van de top 50) schiet me ineens te binnen
...
Nee. En dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:58 schreef mark_03 het volgende:
Hebben we Edwin Diergaarde al?
Martijn Kolkman (Yorin FM)quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:30 schreef mark_03 het volgende:
Denk dat de lijst wel limitatief is... denk niet dat er echt veel mensen nu aan toegevoegd worden.
Ach... De minsten vallen in de eerste ronde gewoon meteen af. Heb je tenminste wat om uit te kiezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:28 schreef Gilles het volgende:
Ehh het was de bedoeling dat je de beste DJ opnoemde, niet gewoon alle DJ's die bij elk radiostation werken...
Inderdaad heel sufquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke ik ga em maar samenstellen denk ik.
Oh ja waarom ik Giel Beelen nomineer? Tja, hoewel hij inderdaad niet geweldige sufisticated humor heeft moet ik soms toch wel om hem lachen en z'n dopeshow vroeger was ook wel oke...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |